וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכני הנרצחת מחולון על מעצר החשוד: "כולם ידעו שהאיש הזה מסוכן"

17.5.2019 / 17:01

גבר בן 42, המוכר לרשויות ואושפז בעבר בבתי חולים פסיכיאטריים, נעצר בחשד למעורבות ברצח האישה בת ה-81. דיירי השכונה סיפרו כי "הכתובת הייתה על הקיר" והפנו אצבע מאשימה כלפי משרד הבריאות ומחלקת הרווחה בעירייה. "לא היה מגיע לאישה הזאת למות ככה"

צילום: אבי כהן, דוברות משטרה

שכניה של האישה בת ה-81, שנמצאה היום (שישי) ללא רוח חיים עם סימני אלימות בביתה ברחוב יוסף ברץ חולון, לא הופתעו ממעצרו של שכן נוסף, בן 42, בחשד לרצח. הוא מוכר לרשויות, אושפז כמה פעמים בבתי חולים פסיכיאטריים ובעבר אף הוגשו נגדו תלונות למשטרה ולרווחה בעקבות צעקות קללות. בעלה של הנרצחת נעצר ולאחר מכן שוחרר.

מחר החשוד יובא לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בהארכת מעצרו. עדת ראייה סיפרה כי החשוד שוחח עם הנרצחת הבוקר, והיא אף הביאה לו אוכל. עם זאת, המניע לרצח טרם ידוע. "הכתובת הייתה על הקיר", אמרו השכנים. "כולם ידעו שהאיש הזה מסוכן וחולה נפש, אבל במקום לאשפז אותו בבית חולים, שמו אותו בבית. זו שכונה שקטה ולא היה מגיע לאישה הזאת למות ככה כשהשכן ידקור אותה וישחט אותה ואף אחד לא יכול היה לעזור לה".

עוד בוואלה! NEWS
לצלוף במטוס מבלי שירגיש: המענה של ישראל לטילים המתקדמים של סין
הנחיית הרב הראשי לישראל בגלל האירוויזיון: הוסיפו 20 דקות לשבת
תושב הגליל חשוד שסימם את בנותיו בסמים קשים - ותקף אותן מינית

זירת הרצח של אישה בת 81 בחולון, 17 במאי 2019. אבי כהן
"הכתובת הייתה על הקיר". זירת הרצח, היום/אבי כהן

הדיירים הביעו זעם על תפקוד משרד הבריאות ומחלקת הרווחה, שהכירו את החשוד. "הייתה פה רשלנות של חלקת הרווחה של העירייה ושל משרד הבריאות ששחרר אותו פעם אחר פעם מבית החולים". שכן אחר הוסיף כי "שמענו כל הזמן צעקות ממנו. הוא היה בעייתי, אבל אף אחד לא עשה איתו שום דבר".

מחקירה ראשונית עולה כי האירוע התרחש שעה שהאישה שבה מקניות, אז הרוצח ארב לה, ודקר אותה בסכין. למרות שתחילה סברו החוקרים כי מדובר בשוד שהשתבש, לפי שעה ההערכות הן כי מדובר בסכסוך בו מעורבים שני החשודים יחד עם ההרוגה. עם זאת, במשטרה ממשיכים לבחון כיווני חקירה נוספים.

עוד באותו נושא

חשד לרצח בחולון: גופת אישה אותרה עם סימני אלימות בדירת מגורים

לכתבה המלאה
זירת הרצח של אישה בת 81 בחולון, 17 במאי 2019. אבי כהן
זירת הרצח, היום/אבי כהן

במשטרה אמרו כי "היום סמוך לשעה 12:45 התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל אודות חשד לרצח אישה בת 81, ברחוב יוסף ברץ בחולון. מיד עם קבלת הדיווח כוחות משטרה הגיעו למקום ולאחר פעולות חקירה ראשוניות בזירה עצרו גבר בחשד למעורבות במעשה על רקע פלילי. החשוד מוכר למשטרה וכן למערכת בריאות הנפש. החקירה נמצאת בראשיתה וחוקרי המשטרה ממשיכים באיסוף הראיות בזירה. מחר תבקש המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד בבית משפט השלום בתל אביב".

(עדכון ראשון: 16:20)

זירת הרצח של אישה בת 81 בחולון, 17 במאי 2019. אבי כהן
זירת הרצח, היום/אבי כהן
זירת הרצח של אישה בת 81 בחולון, 17 במאי 2019. אבי כהן
זירת הרצח, היום/אבי כהן
  • עוד באותו נושא:
  • חולון
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully