וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בחולון: גופת אישה אותרה עם סימני אלימות בדירת מגורים

17.5.2019 / 14:52

כוחות משטרה שהגיעו למקום איתרו את גופת האישה בת 81 עם סימני אלימות. צוותי מד"א קבעו את מותה בזירה. המשטרה עצרה את בעלה של ההרוגה וכן אדם נוסף. נסיבות המקרה נחקרות

זירת האירוע, רצח אישה כבת 80 בחולון. אבי כהן, אתר רשמי
אותרה עם סימני אלימות. זירת האירוע/אתר רשמי, אבי כהן

גופת אישה בת 81 אותרה היום (שישי) בדירה בחולון עם סימני אלימות. חובשים ופרמדיקים של מד"א מצאו את הגופה עם פציעה בפלג גופה העליון וללא רוח חיים והם נאלצו לקבוע את מותה בזירה.

מחקירה ראשונית עולה, האירוע התרחש שעה שהאישה שב מקניות, אז הרוצח ארב לה, ודקר אותה בסכין. המשטרה עצרה את בעלה של ההרוגה שהיה בזירה, ולאחר מכן שחררה אותו, וכן אדם נוסף בן 42. למרות שתחילה סברו החוקרים כי מדובר בשוד שהשתבש, לפי שעה ההערכות הן כי מדובר בסכסוך בו מעורבים שני החשודים יחד עם ההרוגה. עם זאת, במשטרה ממשיכים לבחון כיווני חקירה נוספים.


לקריאה נוספת
הקטל באתרי הבנייה: שני פועלים נפלו אל מותם בבני ברק ובפ"ת
מאבטח בבית ספר במודיעין שיחק בנשקו - ונפצע קל מפליטת כדור
תושב הגליל חשוד שסימם את בנותיו בסמים קשים - ותקף אותן מינית

זירת האירוע, רצח אישה כבת 80 בדירתה בחולון. אבי כהן, אתר רשמי
חולון, היום/אתר רשמי, אבי כהן

פראמדיק מד"א טל פוטרמן וחובש רפואת חירום במד"א משה זדה סיפרו כי "כשנכנסו לדירה ראינו אישה כבת 80 שוכבת מחוסרת הכרה עם פציעה בפלג גופה העליון. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

ביום חמישי, פרקליטות מחוז מרכז הגישה כתב אישום לבית המשפט המחוזי מרכז נגד יניב קמינסקי, בן 44 מלוד, בגין רצח אימו ויויאן קמינסקי. לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד שירה סוכצקי כפיר, השניים שהו בדירתם בלוד בתאריך ה-27 לאפריל. בסמוך לכך גמלה בליבו של הנאשם ההחלטה להמית את אימו.

(עדכון ראשון: 13:32)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully