וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדות העוזרת של מילצ'ן: "נתניהו דרש - עשי מה ששרה אומרת"

בחברת החדשות פורסמה עדותה של הדס קליין בתיק 1000, לפיה שרה נתניהו התקשרה אליה בערב יום הזיכרון ודרשה שיפוץ לבריכה: "ביבי עושה כל כך הרבה למען האזרחים, אז הקבלן יכול לוותר". במקרה אחר, לפי העדות, דרשה רעיית רה"מ קצף וסכין גילוח: "בגללכם הוא יופיע לא מגולח"

נתניהו בפתח ישיבת הממשלה: "איתרנו נקודה בגולן שבה יוקם יישוב חדש על שם טראמפ"/עריכה: שניר דבוש

ראש הממשלה בנימין נתניהו דרש מהדס קליין, עוזרתו של ארנון מילצ'ן, לעשות כל מה שרעייתו אומרת - כך עולה מעדותה בתיק 1000 שפורסמה הערב (שישי) ב"חברת החדשות". על פי העדות, נתניהו אמר לקליין: "שרה אישה מופלאה. שוחטים אותה. תפסיקי להיות בצד של התקשורת. תפסיקי להיות שמאלנית".

בעדות נאמר על איש העסקים ג'יימס פאקר כי הוא "הוקסם מנתניהו" וכי "משפחת נתניהו הוקסמה מהאפשרות לנצל אותו". פאקר רכש את הווילה הצמודה לבית נתניהו ברחוב הדר 71 בקיסריה. על פי העדות, "נתניהו עסק באופן אישי ברכישה, עם מתווך נדל"ן חרדי שהביא עמו".

עוד פורסם כי קליין טענה כי "משפחת נתניהו דרשה שיהיה מעבר חופשי בין הווילות, השב"כ התנגד בתוקף. משפחת נתניהו ביקשה וקיבלה מפאקר מפתח". לאחר מכן, כאמור בכתב החשדות, היו בני המשפחה "מגלחים באופן עצמאי" פריטים מביתו של פאקר בהיעדרו.

עוד בוואלה! NEWS:
לשכת רה"מ: נושא החסינות - לא חלק מההסכמים הקואליציוניים
דיווח: איראן סברה שארה"ב עומדת לתקוף - ולכן נערכה למתקפות נגד
שכני הנרצחת מחולון על מעצר החשוד: "כולם ידעו שהאיש הזה מסוכן"

הדס קליין, העוזרת של ארנון מילצ'ן. פייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
העידה בתיק 1000. הדס קליין/מערכת וואלה! NEWS, פייסבוק

אחת מהשיחות המתוארות התקיימה בערב יום הזיכרון, אז התקשרה שרה נתניהו לקליין ואמרה לה: "אנחנו מאוכזבים מכם. אתם לא מוכנים לשפץ לנו את הבריכה. החשב אישר לנו 70 אלף שקלים. אנחנו רוצים את הקבלן שלכם, של מילצ'ן ופאקר. הוא מוכן לעשות מחיר עלות של 120 אלף שקלים. ביבי עושה כל כך הרבה למען האזרחים, אז הקבלן יכול לוותר על 50 אלף, או שאתם פאקר ומילצ'ן תשלימו את הסכום לקבלן". לפי העדות, נתניהו אמרה גם כי "הבריכה שלנו לא מחוממת וזה נורא יקר לחמם".

"אם כבר מדברים", הוסיפה שרה נתניהו, לטענתה של קליין. "אז השפית שלכם, מזרחית, עושה אוכל חריף ואנחנו ("אירופאים עדינים", כזכור מעדות אחרת) מבקשים שתעשו אוכל יותר אירופי".

מקרה נוסף שעליו דווח בחברת החדשות נוגע לדרישתה של שרה נתניהו לקצף וסכין עבור ראש הממשלה, בערב לווייתו של הנשיא שמעון פרס. "באחת אחרי חצות טלפנה שרה ודרשה שיסיעו עכשיו ומיד מקיסריה לבלפור קצף וסכין גילוח לביבי כי מחר הכבישים ייסגרו לרגל הלוויה. ביבי אוהב את הקצף והסכינים של פאקר". בעוד שקליין אמרה לה כי "יש כאלה בכל סופרמרקט בירושלים", נתניהו השיבה לה: "זה נורא יקר. אתם רוצים שראש הממשלה יופיע לא מגולח ללוויה? בגללכם הוא יופיע לא מגולח". למחרת, יצא נהגו של מילצ'ן ובמכוניתו קצף וסכין גילוח.

עוד באותו נושא

התיקים לא קרסו, ההבטחות כן: כשמשחק השעונים של נתניהו נחשף

לכתבה המלאה
בנימין ושרה נתניהו בהרמת הכוסית של הליכוד לפסח בבנייני האומה, 16 באפריל 2019. ראובן קסטרו
הזוג נתניהו/ראובן קסטרו

במקרה אחר דרשה שרה נתניהו, על פי הפרסום: "מעיל של המותג 'קולומביה' הולם מאוד את ביבי. תקנו לו כזה ליום הנישואים. ומה איתי? גם לי אין מעיל. אנחנו נוסעים ליום נישואים לחגוג בצפון ונורא קר שם. אתם רוצים שלא נחגוג יום נישואים?".

בקיץ, פאקר הזמין את יאיר נתניהו להצטרף אליו להפלגה שלו שיוצאת מאיביזה. "הסברנו לביבי שלא כדאי שיפליג, מסיבות שונות. נכון, פסק ביבי, יאיר לא יפליג", נאמר בעדות שלפיה נתניהו הסכים לכך. אולם, למחרת נתניהו התקשרה ואמרה: "הבן שלי יפליג לאן שהוא רוצה". כשאמרה לה קליין שהיאכטה התמלאה, נתניהו השיבה: "אז שיזמינו עוד יאכטה". לאחר מכן הוזמנה יאכטה נוספת ויאיר יצא להפלגה.

קליין סיפרה כי לפני כשנתיים החמיר מצבו הבריאותי של פאקר והוא הוכנס לבידוד, בעת שהתקשורת התחילה להתעניין ביחסיו עם משפחת נתניהו. על פי העדות, ראש הממשלה בעצמו התקשר וביקש את הטלפון של הרופאה שלו. הוא רצה לכאורה לרחרח מה פאקר מסוגל לומר לתקשורת, או אולי חשוב יותר לחוקרים. ‪הרופאה, המומה מהפניה, אמרה: "אסור לי למסור פרטים, ואסור לי בכלל לאשר שאני מטפלת בו".

מטעם ראש הממשלה נמסר בתגובה לפרסום בחברת החדשות: "רכילות צהובה שלא ראוי שתתפרסם אפילו בעמודים האחוריים של מדורי הרכילות, ומטרתה לפגוע בראש הממשלה נתניהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully