וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשכנזי: "מדברים עם לוי-אבקסיס"; גשר: "נרוץ לבד" | כותרות השבת

הרמטכ"ל לשעבר אמר בשבתרבות כי בכחול לבן מקווים שיו"ר גשר תשתכנע לקראת הרגע המכריע, אולם במפלגתה דחו את הדברים ואף איימו בהגשת תביעה. סינוואר איים כי אם תיכפה מלחמה על חמאס, ישראל תפנה גם את ת"א. האסירים הביטחוניים יפתחו מחר בשביתת רעב. חדשות סוף השבוע

אשכנזי: "אנחנו מדברים עם לוי-אבקסיס"; מפלגתה: "שקר, נרוץ לבד"

מועמד רשימת כחול לבן בבחירות גבי אשכנזי אמר כי הוא ישמח מאוד "אם אורלי לוי-אבקסיס תצטרף אלינו, אנחנו מדברים עם אורלי ומקווה שלקראת הרגע המכריע תשתכנע". במפלגתה של לוי-אבקסיס דחו את הדברים בתוקף ואף איימו בהגשת תביעה אישית נגד אשכנזי. "הניסיון הנואש של אשכנזי ליצר פייק ניוז על מו"מ לפרישת גשר הוא שקר גס. אשכנזי מטעה את הציבור ביודעין, גשר אף תשקול תביעת דיבה אישית נגדו על הצהרה זו שאין בה כל אמת חוץ מלנסות לחסל את גשר".

סינוואר: "אם תיכפה מלחמה על חמאס, ישראל תפנה גם את תל אביב"

מנהיג חמאס ברצועת עזה, יחיא סינוואר, אמר כי "אם תיכפה מלחמה על חמאס, ישראל תפנה גם את תל אביב". עוד אמר סינוואר כי "הצלחנו לרשום הישגים למרות המצב הסבוך ולשים את סוגיית הסרת המצור על ראש סדר היום והכרחנו את העולם למצוא פתרונות". לדבריו, הוא מתחייב "שהכיבוש יפנה לא רק את היישובים בעוטף עזה, ולא רק את אשדוד, אשקלון והנגב".

מתיחות לפני הבחירות: האסירים הביטחוניים יפתחו מחר בשביתת רעב

נציגי האסירים הביטחוניים הכלואים בישראל הודיעו כי קבוצה ראשונה של אסירים תחל מחר בשביתת רעב. האסירים הודיעו כי אם בתוך שבוע לא ייענו דרישותיהם, אז הם גם יפסיקו לשתות מים. בין היתר, דורשים האסירים להסיר את משבשי הקליטה הסלולרית שהותקנו בכמה בתי כלא.

דרום אפריקה: השגריר יוחזר לצמיתות, דרג היחסים עם ישראל יורד

דרום אפריקה הודיעה כי תחזיר את שגרירה מישראל - כך על פי כלי תקשורת מקומיים. על פי הדיווחים, השרה לענייני יחסים בינלאומיים, לינדויי סיסולו, הצהירה כי ארצה תשיב את השגריר מתל אביב, זאת על רקע החלטה קודמת שהתקבלה במדינה ב-2017 על שנמוך היחסים. עוד דווח, כי בשלב השני של הורדת דרג היחסים צפויה החזרת שגריר ישראל מדרום אפריקה וכי כעת יתקיימו בעיקר יחסים קונסולריים. במשרד החוץ מסרו כי הדיווחים בנושא נבדקים.

עוד בוואלה!

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה

מתאם השבויים במסר לסינוואר: "עזה לא תשוקם בלי הנעדרים"

על רקע איתורו של נעדר סולטאן יעקוב זכריה באומל והבאתו לקבורה בישראל, מתאם השבויים והנעדרים במשרד ראש הממשלה ירון בלום שיגר מסר למנהיג חמאס ברצועת עזה יחיא סינוואר בסוגיית השבויים והנעדרים. "חמאס יודע היטב שיש צירי תיווך ומי מנהל אותם", אמר בלום לוואלה! NEWS. "הם חייבים להבין שלא יהיה שיקום עמוק לעזה ללא שחרור חיילי צה"ל אורון שאול והדר גולדין, והאזרחים אברה מנגיסטו והישאם אסייד אני שב ומדגיש לא יהיה שיקום עמוק בעזה ללא השבויים והנעדרים".

השיטפונות באיראן מחריפים: "על הנשים והילדים לעזוב"

איראן החלה בפינוי המוני של עיירות וכפרים בדרום מערב המדינה, לאחר שהמשך הגשמים מאיים על שובם של השיטפונות שהספיקו כבר לגבות את חייהם של 70 תושבים. תושבים רבים של סוסנגרד, עיר בת 50 אלף תושבים, והכפרים הסובבים אותה פונו, כך דווח ברשת הטלוויזיה הממלכתית באיראן. בשבוע האחרון פקדו שיטפונות עוצמתיים את מחוז חוזיסטן העשיר בנפט.

ברקע המגעים מול חמאס: אלפי מפגינים בגבול רצועת עזה

מפגין פלסטיני נפצע באורח אנוש בהפגנות שפרצו בצפון רצועת עזה. משרד הבריאות הפלסטיני דיווח כי צוותים רפואיים נלחמים על חייו. כמו כן, כ-83 מפגינים נפצעו בדרגות שונות, חלקם מאש חיה. על פי ההערכות, בהפגנות משתתפים יותר מ-10,000 פלסטינים.

דיווח: ארה"ב תכריז על משמרות המהפכה ארגון טרור

ארצות הברית מתכננת להגדיר את משמרות המהפכה של איראן ארגון טרור - כך אמרו גורמים אמריקניים לוול סטריט ג'ורנל, שדיווח כי ההכרזה עשויה להיות כבר ביום שני הקרוב. זאת תהיה הפעם הראשונה שבה חלק ממשלה זרה מוגדר באופן רשמי כישות טרור, אולם בתוך ממשל טראמפ יש מחלוקת סביב המהלך שנועד להגביר את הלחץ על טהראן.

ארה"ב: לעולם לא נאפשר לסעודיה נשק גרעיני שיאיים עלינו ועל ישראל

שר החוץ של ארצות הברית מייק פומפאו אמר כי וושינגטון לעולם לא תאפשר לערב הסעודית להפוך למעצמה גרעינית. "לעולם לא נכתוב צ'ק של 150 מיליארד דולר לסעודים וניתן להם את היכולת לאיים על ישראל ועל ארצות הברית עם נשק גרעיני, לעולם לא", אמר פומפאו בריאיון לרשת CBS.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully