וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל תקף בעקבות ירי רקטה, אישה נרצחה ברחובות | כותרות השבת

בת 41 נמצאה ללא רוח חיים עם סימני אלימות ברחובות. המשטרה עצרה גבר ואישה בחשד למעורבות ברצח. בלון שהיה מחובר לראש קרב של מערכת נ"ט אותר במועצת שדות נגב. רקטה שנורתה מרצועת עזה נפלה בשטח פתוח. בתגובה, צה"ל תקף ברצועה. חדשות סוף השבוע

עריכה: ניב מעוז

רצח ברחובות: בת 41 נמצאה ללא רוח חיים; שני שכניה נעצרו

אישה בת 41 נמצאה ללא רוח חיים עם סימני אלימות ברחוב לוין אפשטיין ברחובות. המשטרה עצרה גבר בן 48 ואישה בת 45 בחשד למעורבות ברצח. לפי חוקרים במשטרה, השניים הם שכנים של הנרצחת, שגרה לבד בדירתה, ונבדקת אפשרות כי מדובר במריבה שנערכה בעת שכרות. החוקרים מעריכים כי האירוע החל באחת הדירות והסתיים ברחוב. במשטרה ממשיכים לחקור את המקרה ולבדוק את המניע לרצח.

חוקרי המשטרה בודקים אם ילד בן עשר, בנם של בני הזוג שנעצרו בחשד לרצח בת ה-41 היה עד לרצח. מחקירה ראשונית עולה כי הנרצחת נמצאה כשהיא דקורה ופצועה באורח אנוש בכניסה לבניין המגורים.

מטיילים הורחקו משדות נגב בעקבות בלון נפץ מחובר לראש קרב

שוטרים הוזעקו לאזור מיוער בתחום המועצה האזורית שדות נגב בעקבות דיווח אודות בלון חשוד. בעקבות זאת, המטיילים באזור הורחקו. חבלני משטרה הגיעו למקום וטיפלו בבלון, שהיה מחובר לראש קרב של מערכת נ"ט. מוקדם יותר פעילי חמאס הפריחו לפחות ארבעה זרי בלונים הנושאים חפצים חשודים שחצו את גבול רצועת עזה לשטח ישראל.

בתגובה לשיגור הרקטה: צה"ל תקף מטרות ברצועת עזה

מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו כמה יעדים במתחם צבאי של חמאס בדרום רצועת עזה, וכן תשתיות תת-קרקעיות בצפון הרצועה - כך פרסם דובר צה"ל. עוד נמסר כי התקיפה בוצעה בתגובה לשיגור הרקטה לשטח ישראל מוקדם יותר, וכן בהמשך לאירועים האחרונים ברצועת עזה, בהם נשלחו בלוני נפץ ונעשו ניסיונות לפגיעה בתשתיות ביטחוניות.

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

רקטה שוגרה לעבר יישובי מועצת אשכול, פלסטיני נהרג בעימותים

רקטה שנורתה מרצועת עזה נפלה בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. שיגור הרקטה בא לאחר יום מתוח בעוטף עזה, במהלכו התאספו כ-8,000 מפגינים ליד גבול הרצועה והתעמתו עם כוחות צה"ל. משרד הבריאות הפלסטיני דיווח כי צעיר פלסטיני נורה למוות במהלך העימותים.

חשד להצתה בקריית אתא: דייר בהוסטל נפגע קשה; דייר אחר נעצר

גבר כבן 30, חוסה בהוסטל בקריית אתא נפגע באורח קשה משאיפת עשן בשריפה במבנה שבו התגורר בעיר. המשטרה עצרה דייר בהוסטל בן 35 בחשד להצתה שהביא לפגיעה הקשה בדייר. הדייר שנפגע פונה כשהוא מורדם ומונשם אל בית החולים רמב"ם שבחיפה.

תמונות לוויין חושפות: ייתכן שצפון קוריאה נערכת לשיגור

תמונות לוויין חדשות מקוריאה הצפונית מראות אפשרות כי במדינה מתכוננים לשיגור טיל ארוך טווח חדש או לחלופין רקטה שתישלח לחלל. התמונות שצולמו ב-22 בפברואר חושפות עלייה בפעילות במתקן בסאנומדונג, פרבר של פיונגיאנג. קוריאה הצפונית הרכיבה בעבר כמה מהטילים הבליסטיים הבין-יבשתיים שלה באתר זה.

בעקבות התיעוד: המשטרה עצרה את המטפלת החשודה בהתעללות בפעוט

המשטרה עצרה מטפלת בת 60 לאחר שעל פי החשד טלטלה פעוט בגן ילדים פרטי ביישוב גן נר שבמועצה האזורית גלבוע. במוצאי שבת היא תובא לדיון בהארכת מעצרה בבית משפט השלום בנצרת. המקרה תועד במצלמות אבטחה, במהלכו נצפתה המטפלת אוחזת באלימות בפעוט, הופכת אותו ואף מרביצה לו כשברקע נשמעים קולות ילדים שנמצאים בגן. בעקבות הסרטון שהופץ, אביו של הפעוט הגיש תלונה על אלימות למשטרה.

נסראללה: ישראל חוששת ממלחמה ואינה ערוכה לכך

מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, אמר כי ישראל חוששת מפני מלחמה חדשה וכי היא אינה ערוכה לכך. בנאום שנשא לרגל יום השנה לייסוד "הרשות לתמיכה בהתנגדות האסלאמית", התייחס נסראללה למערכת ה-THAAD האמריקנית ואמר כי "הישראלים לא מאמינים שהמערכות שפיתחו לאורך השנים, יכולות לעזור להם מפני כשלון, ולכן הם מתקינים מערכות אמריקניות נגד טילים".

אחרי הגינוי, טראמפ תוקף את הדמוקרטים: "אנטי יהודים"

בתום שלושה ימים של ויכוח חריף בתוך המפלגה הדמוקרטית, אישר ביום חמישי בית הנבחרים בארצות הברית הצעת החלטה המגנה את האנטישמיות, הצעה שנולדה לאחר התבטאות של חברת הקונגרס אילהאן עומאר שאמרה כי פעילים למען ישראל "נאמנים למדינה אחרת", דברים שהדהדו את הסטריאוטיפ האנטישמי על "נאמנות כפולה" של היהודים. ההצעה עברה ברוב מוחץ של 407 נציגים מול 23. במהלך היום תקף נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ את הדמוקרטים וכינה אותם "אנטי ישראלים, אנטי יהודים".

אחרי שבועיים: מת התינוק של הנערה הבריטית שהצטרפה לדאעש

במחנה העקורים שבצפון סוריה נקבע מות בנה התינוק של הצעירה הבריטית שהצטרפה לארגון המדינה האסלאמית (דאעש) במדינה, כך מסר דובר הכוחות הדמוקרטיים בסוריה. פרמדיק שטיפל בתינוק בן השבועיים סיפר כי סבל מסיבוך של דלקת ריאות שגרם למותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully