וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות התיעוד: המשטרה עצרה את המטפלת החשודה בהתעללות בפעוט

8.3.2019 / 20:12

המטפלת שעבדה בגן פרטי ביישוב גן נר שבמעוצה האזורית גלבוע נעצרה לאחר שתועדה נוהגת באלימות בפעוט בן שלוש בגן בו עבדה. בעקבות תלונות הורים, נפתחה חקירה, היא אותרה ותובא לדיון בהארכת מעצרה

צילום: חדשות בזמן

המשטרה עצרה מטפלת בת 60 היום (שישי) לאחר שעל פי החשד טלטלה פעוט בגן ילדים פרטי ביישוב גן נר שבמועצה האזורית גלבוע. במוצאי שבת היא תובא לדיון בהארכת מעצרה בבית משפט השלום בנצרת.

המקרה תועד במצלמות אבטחה, במהלכו נצפתה המטפלת אוחזת באלימות בפעוט, הופכת אותו ואף מרביצה לו כשברקע נשמעים קולות ילדים שנמצאים בגן. בעקבות הסרטון שהופץ, אביו של הפעוט הגיש תלונה על אלימות למשטרה.

עוד בוואלה! NEWS:
יצא מהבונקר: אחרי ששרד את הפגזת היועמ"ש, נתניהו מפנטז על 40 מנדטים
המשטרה נגד נשות הכותל: הגיעו לרחבה המרכזית לייצר פרובוקציה
צפו: המעידות הסקסיסטיות של גברי "כחול-לבן"

גננת בישוב גן נר תועדה מרביצה לילדה, 8 מרץ 2019. חדשות בזמן, עיבוד תמונה
המטפלת אוחזת בפעוט/עיבוד תמונה, חדשות בזמן

מהמועצה האזורית הגלבוע נמסר לאחר בירור מעמיק עולה כי לא מדובר בפעוטון או גן של המועצה המופעלים בישוב. עם זאת, מסרו "אנו רואים בחומרה רבה התנהגות אלימה בכלל וכלפי ילדים בפרט. אין דבר שהוא יותר חשוב מביטחון ילדנו ושלמותם ונעשה ככול יכולתנו לעקור נגע זה. לפיכך הנושא דווח ונמצא בטיפול כל הגורמים המוסמכים לנושא. אנו בקשר הדוק עם כל הגורמים הרלוונטיים ומעניקים את מלוא הסיוע הנדרש בעת הזו".

מוקדם יותר נמסר מהמשטרה כי בעקבות הסרטון נפתחה חקירה מהירה "שבמסגרתה הוריו של הפעוט אותרו והוזמנו למסור תלונה במשטרה". עוד נמסר כי "החקירה בעיצומה ומטבע הדברים איננו מפרטים אודות חקירות מתנהלות. משטרת ישראל רואה בחומרה התעללות בקטינים או בחסרי ישע בפרט על ידי מי שהופקד להיות אחראי על שלומם של אותו ציבור שאין ביכולתו להגן על עצמו או לדווח על מה שקורה לו".

מגן הילדים ביישוב טרם נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully