וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחזת בחוזקה ומכה: סייעת בגן ילדים תועדה כשהיא מרביצה לפעוט

8.3.2019 / 14:10

בסרטון שהגיע לידי וואלה! NEWS נראית סייעת בגן פרטי ביישוב גן נר שבמועצה האזורית גלבוע, כשהיא אוחזת בפעוט כבן שלוש בגן ולפי החשד, מכה בו כשברקע קולות ילדים שנמצאים בגן. תלונה על אלימות הוגשה למשטרה. מהמועצה המקומית נמסר: "רואים בחומרה רבה התנהגות אלימה"

צילום: חדשות בזמן

סייעת בגן פרטי בישוב גן נר, שבמועצה האזורית גלבוע, תועדה כשהיא מכה, לפי החשד, פעוט כבן שלוש. בתיעוד שהגיע היום (שישי) לידי וואלה! NEWS נראית הסייעת כשהיא אוחזת באלימות בפעוט הופכת אותו ואף מרביצה לו כשברקע נשמעים קולות ילדים שנמצאים בגן. בעקבות הסרטון שהופץ אביו של הפעוט הגיש תלונה על אלימות למשטרה.

מהמשטרה נמסר כי בעקבות הסרטון נפתחה חקירה מהירה "שבמסגרתה הוריו של הפעוט אותרו והוזמנו למסור תלונה במשטרה. החקירה בעיצומה ומטבע הדברים איננו מפרטים אודות חקירות מתנהלות. משטרת ישראל רואה בחומרה התעללות בקטינים או בחסרי ישע בפרט על ידי מי שהופקד להיות אחראי על שלומם של אותו ציבור שאין ביכולתו להגן על עצמו או לדווח על מה שקורה לו והיא פועלת נמרצות כדי למצות את הדין אם אותם אחראים".

עוד בוואלה! NEWS:
יצא מהבונקר: אחרי ששרד את הפגזת היועמ"ש, נתניהו מפנטז על 40 מנדטים
המשטרה נגד נשות הכותל: הגיעו לרחבה המרכזית לייצר פרובוקציה
צפו: המעידות הסקסיסטיות של גברי "כחול-לבן"

גננת בישוב גן נר תועדה מרביצה לילדה, 8 מרץ 2019. חדשות בזמן, עיבוד תמונה
הגננת מכה את הפעוט/עיבוד תמונה, חדשות בזמן

מהמועצה האזורית הגלבוע נמסר כי "בשעות האחרונות מופץ סרטון בו נראית סייעת הנוהגת באלימות כלפי ילד. לאחר בירור מעמיק עולה כי אין מדובר בפעוטוני וגני המועצה המופעלים בישוב. יחד עם זאת, אנו רואים בחומרה רבה התנהגות אלימה בכלל וכלפי ילדים בפרט. אין דבר שהוא יותר חשוב מביטחון ילדנו ושלמותם ונעשה ככול יכולתנו לעקור נגע זה. לפיכך הנושא דווח ונמצא בטיפול כל הגורמים המוסמכים לנושא. אנו בקשר הדוק עם כל הגורמים הרלוונטיים ומעניקים את מלוא הסיוע הנדרש בעת הזו".

טרם נמסרה תגובה מגן הילדים ביישוב.

(עדכון ראשון: 13:36)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully