וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה בודקת: בנם בן העשר של החשודים היה עד לרצח ברחובות

9.3.2019 / 12:39

החוקרים ממשיכים בחיפוש אחר מניע לרצח האישה בת ה-41 ברחובות, לאחר ששכניה נעצרו בחשד למעשה. במשטרה מעריכים כי הרצח בוצע בדירת השכנים, בעת שהמעורבים שתו לשוכרה. בדירה איתרו השוטרים, פרט לחשודים, גם את בנם הצעיר ששהה במקום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת הרצח ברחובות, הלילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חוקרי המשטרה בודקים אם ילד בן עשר, בנם של בני הזוג שנעצרו בחשד לרצח בת ה-41 הלילה (שבת) היה עד לרצח. מחקירה ראשונית עולה כי הנרצחת נמצאה כשהיא דקורה ופצועה באורח אנוש בכניסה לבניין המגורים. צוותי מד"א קבעו את מותה ושוטרי משטרת רחובות ומרחב השפלה שהגיעו לזירה הבחינו כי שביל של דם במקום מציאת הגופה מוביל אל אחת הדירות בבניין הישן שלמרגלותיו נמצאה הגופה.

השוטרים הבחינו כי דלת הכניסה של הדירה נעולה ולאחר מאמצים פרצו פנימה שם מצאו שלושה בני אדם, בהם הילד שהיה בחדרו ובני הזוג בני ה-48 וה-45. השניים נעצרו הובלו לחקירה ובמשטרה בודקים מה המניע לרצח.

עוד בוואלה! NEWS:
עבודות להקמת גשר יהודית: מקטעים באיילון דרום סגורים לתנועה
בעקבות התיעוד: המשטרה עצרה את המטפלת החשודה בהתעללות בפעוט
אולם הפאר ו"המנהטן של ישראל": הפרויקטים שבמרכז פרשת ביטן

זירת הירי ברחובות שבה נהרג צעיר בן 20 וצעיר נוסף בן 25 נפצע קשה ב-1 בפברואר 2019. דוברות המשטרה, אתר רשמי
זירת ירי ברחובות, בחודש שעבר/אתר רשמי, דוברות המשטרה

לפי חוקרים במשטרה, השניים הם שכנים של הנרצחת, שגרה לבד בדירתה, ונבדקת אפשרות כי מדובר במריבה שנערכה בעת שכרות. החוקרים מעריכים כי האירוע החל בדירת השכנים הדירות והסתיים ברחוב. במשטרה ממשיכים לחקור את המקרה ולבדוק את המניע לרצח.

פרמדיקית מד"א, טל אור, סיפרה כי "כשהגענו למקום ראינו אישה בת 41 מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם סימני אלימות בפלג גופה העליון, היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully