וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה מחפש תרומות לחיזבאללה: "הסנקציות הן מלחמה"

יפעת רוזנברג

8.3.2019 / 23:32

בנאום שנשא לרגל יום השנה לייסוד "הרשות לתמיכה בהתנגדות האסלאמית", אמר נסראללה כי "הישראלים לא מאמינים שהמערכות שפיתחו לאורך השנים יכולות לעזור להם מפני כשלון, ולכן הם מתקינים מערכות אמריקניות נגד טילים"

צילום: רויטרס, עריכה: איתי עמרם

מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, קרא הערב (שישי) לתומכיו לתרום כסף לארגון בשל הסנקציות המערביות והלחץ הכלכלי הגובר עליו. זאת אחרי שבריטניה החליטה להצטרף לארצות הברית ולהכריז על כל חיזבאללה ארגון טרור, בניגוד לאיחוד האירופי, שכולל רק את הזרוע הצבאית שלו.

"כשמכניסים אותנו לרשימות הטרור זה בגלל שהבסנו אותם, שברנו אותם, וסיכלנו את התוכניות שלהם", אמר נסראללה בנאום שנשא לרגל יום השנה לייסוד "הרשות לתמיכה בהתנגדות האסלאמית". "הסנקציות ורשימות הטרור הן מלחמה בהתנגדות ועלינו לפעול מולן ולהיאבק. הפעולות שלהם לא יצליחו להפוך אותנו לעניים, רעבים או מבודדים. אלו שתומכים בנו ימשיכו בתמיכה שלהם - בין אם אלו מדינות, עמים או העם שלנו ואנשי ההתנגדות בלבנון".

לקריאה נוספת:
חיזבאללה: החלטת בריטניה להגדירנו ארגון טרור - התרפסות בפני ארה"ב
מחוץ לחוק: בריטניה תחרים את חיזבאללה ותכיר בו כארגון טרור
הלוחמה הפסיכולוגית של נסראללה: אנשי חיזבאללה תלו שלט בגבול

"כל מאמציכם נכשלו"-  נסראללה: למרות תקיפות ישראל בסוריה אנחנו ממשיכים לקבל טילים מדויקים. רויטרס
"ישראל לא ערוכה למלחמה". נסראללה/רויטרס

לדבריו, "מה שהם לא הצליחו לקחת מסוריה במלחמה צבאית, הם מנסים לקחת באמצעות מצור ולחצים כלכליים על העם הסורי. עמידתם האיתנה של לבנון ופלסטין, של סוריה ואיראן, סיכלו את התוכנית האמריקנית לשליטה על האזור שלנו. ציר ההתנגדות עמד בדרכה של תכנית טראמפ, הקרויה 'עסקת המאה'".

ישראל חוששת מפני מלחמה חדשה וכי היא אינה ערוכה לכך. בנאום שנשא לרגל יום השנה לייסוד "הרשות לתמיכה בהתנגדות האסלאמית", התייחס נסראללה למערכת ה-THAAD האמריקנית ואמר כי "הישראלים לא מאמינים שהמערכות שפיתחו לאורך השנים, יכולות לעזור להם מפני כשלון, ולכן הם מתקינים מערכות אמריקניות נגד טילים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully