וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיום השבתת הממשל ותאונות קטלניות בגליל ובערבה | כותרות השבת

שני גברים ואישה נהרגו בתאונת דרכים בכביש הערבה. ילד בן שלוש מת בתאונה בגליל, ובני משפחתו נפצעו קשה. בארה"ב הושג הסכם לסיום השבתת הממשל הארוכה ביותר בהיסטוריה האמריקנית. כ-150 אלף מטיילים פקדו את שמורות הטבע ברחבי הארץ | כותרות השבת

צילום: כיבוי והצלה אילת

בתום 35 ימים: טראמפ הודיע על סיומה של השבתת הממשל

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הודיע אתמול (שישי) בהצהרה מיוחדת כי הושג הסכם שיביא לסיום השבתת הממשל. "אני שמח להודיע שהגענו לדיל", אמר טראמפ. הנשיא הודיע על העברת תקציב לשלושה שבועות, מה שיאפשר לחדש את עבודת הממשל במקביל להמשך ההידברות על מימון לבניית החומה, שאינו כלול בהסכם. הוא הדגיש כי אם בתום התקופה לא תושג הסכמה, ישבית שוב את הממשל או יכריז על מצב חירום.

שלושה הרוגים בתאונה בערבה; בן שלוש מת בתאונה בגליל התחתון

אישה כבת 70, גבר כבן 40 וקשיש כבן 80 נהרגו אתמול (שישי) בהתנגשות בין שני כלי רכב בכביש 90 בין גרופית ליטבתה שבערבה. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לאחרון טיפול רפואי ופינה אותו במסוק לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם נקבע מותו. בעקבות התאונה נחסם הכביש לתנועה בשני הכיוונים מצומת קטורה לצומת סמר. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.

שמורות בתפוסה מלאה ועומסים: אלפי מטיילים יצאו לתפוס שמש

חודש ינואר, אבל מזג האוויר הנאה היום (שבת) עם שמש חמימה ושמיים בהירים הביאו ישראלים רבים לצאת לטייל ברחבי הארץ. אלפי המטיילים פקדו גנים לאומיים, שמורות טבע ואת אתר החרמון. רשות הטבע והגנים מסרה: "השמורות בתפוסה מלאה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

צעיר פלסטיני נהרג בהפגנות בגבול עזה; הכסף הקטארי יועבר לאו"ם

כ-10 אלף פלסטינים הפגינו אתמול (שישי) במוקדים שונים לאורך גבול הרצועה והתעמתו עם כוחות צה"ל. משרד הבריאות הפלסטיני הודיע כי צעיר בן 25 נהרג מירי צה"ל באזור רפיח. צעיר נוסף כבן 18 נורה בחזהו והרופאים מנסים להציל את חייו. 22 מפגינים נפצעו במסגרת המהומות, שבמהלכן יידו המשתתפים אבנים והשליכו מטעני חבלה. כוחות צה"ל הגיבו בירי גז מדמיע וכדורי גומי. בחלק מהמקרים בוצעו ניסיונות לחצות את גדר הגבול שסוכלו על ידי צה"ל.

מאה דולר לכל משפחה: הכסף הקטארי עובר לנזקקים ברצועה

הכסף הקטארי עובר היום (שבת) דרך מעבר ארז למשפחות נזקקות ברצועת עזה, כך מסר היום השגריר הקטארי ברצועה מוחמד אל-עמאדי, לפי סוכנות שיהאב. מהדיווח עולה כי 94,000 משפחות יקבלו כל אחת מאה דולר. 44,000 יקבלו את התשלום היום, והשאר מחר.

השוטרים ירו במהלך מרדף באזור ירושלים אחרי פורץ - פלסטיני נהרג

ריאד שמאסנה מקטנה, פלסטיני, שוהה בלתי חוקי, נורה ונהרג הלילה (שבת) במהלך מרדף משטרתי בשכונת רמת שרת בירושלים, לאחר שבלשי משטרה חשדו כי פרץ לרכב עמו נמלט. מבדיקה ראשונית של הירי החריג עולה כי החשוד סיכן במנוסתו את חיי הבלשים ונהגים ואזרחים נוספים שנכחו בדרך, ובתגובה בוצע לעבר הרכב ירי בודד במטרה לנטרל את האיום.

דיווח: רוסיה שלחה שכירי חרב לוונצואלה כדי להגן על הנשיא מדורו

שכירי חרב רוסים נשלחו לוונצואלה בימים האחרונים כדי להגן על הנשיא ניקולס מדורו - כך אמרו שני גורמים המקורבים לכוחות המשתייכים לחברה החשאית המכונה "וגנר". גורם שלישי אמר כי אכן יש כוח של שכירי חרב בוונצואלה, אולם הוא לא יודע מתי הם הגיעו ומה תפקידם.

ברזיל: חיפושים אחר 200 נעדרים בקריסת סכר בדרום-מזרח המדינה

הרשויות בברזיל מחפשות אחר 200 נעדרים לאחר שקורות סכר קרסו אתמול (שישי) במכרה עופרת בדרום-מערב מדינת מינאס ז'ראיס. בין אלו שנעלמו עקבותיהם נמצאים מאה עובדים של חברת "וייל", בעלת המכרה, שאכלו ארוחת צהריים בזמן ששטף של מים ובוץ היכו בסכר וגרמו לקריסתו. עשרות בני אדם נלכדו באזורים הסמוכים שהוצפו מנהר הבוץ שפרץ לאחר שהסכר כשל.

נפל לבאר בטיול משפחתי: אחרי שבועיים חולצה גופתו של פעוט בספרד

מחלצים בספרד חילצו היום (שבת) את גופתו של פעוט בן שנתיים שנפל לפני כשבועיים לבאר סמוכה לעיר מלגה שבדרום המדינה, כך מסרו גורמים רשמיים במדינה. הילד, חולן רוסלו, נעלם בבאר הצר שעומק יותר ממאה מטרים, במהלך טיול משפחתי ב-13 בינואר. צוותי מומחים עבדו יום ולילה במנהרה שנחפרה כדי להגיע לבאר הצרה, כיוון שלא ניתן היה להגיע אליה מהפתח העליון. היום, בשעות הבוקר המוקדמות, נמצאה הגופה בתחתית הבאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully