וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפל לבאר בטיול משפחתי: אחרי שבועיים חולצה גופתו של פעוט בספרד

המחלצים לא הצליחו להגיע לתחתית באר שקוטרה רק 25 סנטימטרים, ועומקה יותר מ-100 מטרים, ונאלצו לחפור מנהרה שתגיע לתחתית הבאר באזור מלגה. אחרי שבועיים של חיפושים אחרי הילד חולן רוסלו, הם חילצו את גופתו

צילום: רויטרס, עריכה: תומר לוי

מחלצים בספרד חילצו היום (שבת) את גופתו של פעוט בן שנתיים שנפל לפני כשבועיים לבאר סמוכה לעיר מלגה שבדרום המדינה, כך מסרו גורמים רשמיים במדינה. הילד, חולן רוסלו, נעלם בבאר הצר שעומק יותר ממאה מטרים, במהלך טיול משפחתי ב-13 בינואר. צוותי מומחים עבדו יום ולילה במנהרה שנחפרה כדי להגיע לבאר הצרה, כיוון שלא ניתן היה להגיע אליה מהפתח העליון. היום, בשעות הבוקר המוקדמות, נמצאה הגופה בתחתית הבאר.

אחרי שצוות המומחים שחפר את המנהרה שבר את קיר הבאר, צוות של המשמר האזרחי הגיע לבית המשפחה בטוטלאן הסמוכה, והודיע על כך למשפחתו, שסביב ביתה התאספו עשרות אנשים.


עוד בוואלה! NEWS:
גול עצמי, ניצחון לנתניהו בסיבוב הראשון: סיפורה של פגישה אומללה בירושלים
מאה דולר לכל משפחה: הכסף הקטארי יעבור לנזקקים ברצועה
השוטרים ירו במהלך מרדף באזור ירושלים אחרי פורץ - פלסטיני נהרג

לאחר 13 ימי חיפושים: אותרה גופתו של הפעוט שנפל לבאר דרום בספרד, הוריו של זול'אן. רויטרס
הוריו של חולן, אחרי שנמצאה גופתו/רויטרס

"ב-1:25 בלילה הגיעו צוותי החילוץ לאזור בבאר שבו חיפשו את חולן, והם מצאו את הגופה המוטלת של הקטנצ'יק", סיפר אלפונסו רודריגז גומז די קליס, נציג הממשלה המרכזית באזור אנדלוסיה. התאונה התרחשה במהלך טיול אחר צהריים ביום ראשון במטע הררי ליד הכפר טוטאלן.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
אתר החיפושים אחר הילד שנפל לבאר בספרד. AP
אתר החפירות במנהרה, במהלך מאמצי החיפוש./AP

הבאר, שקוטרה רק 25 סנטימטרים, נפערה למרות שאיש עסקים שחפר אותה בחודש שעבר התעקש כי היא הייתה אטומה. באזור ישנן בארות כאלה, שמטרתן לשאוב מים או שמן מן האדמה. עבודות החילוץ ממנה, שהחלו שלשום, היו ארוכות ומפרכות. כדי להגיע לגופה נאלצו המחלצים להתמודד עם מכשולים ואף ליצור פיצוצים קטנים באדמה כדי לשבור את הסלע.

הוריו של חולן, חוסה ווקיטוריה גרסיה, איבדו בשנה שעברה את בנם השני, אוליבר, שהיה בן שלוש. הוא מת במפתיע מהתקף לב בזמן שהמשפחה הלכה לאורך חוף הים, כך סיפרו תושבים בשכונה בה מתגוררת המשפחה.

לאחר 13 ימי חיפושים: אותרה גופתו של הפעוט שנפל לבאר דרום בספרד. רויטרס
מאמצי חילוץ גופתו של חולן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully