וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה הרוגים בתאונה בערבה; בן שלוש מת בתאונה בגליל התחתון

אישה ושני גברים נהרגו בכביש הערבה בהתנגשות סמוך לקיבוץ יטבתה. בכביש 806 שבגליל התנגשו חזיתית שני כלי רכב. שלושה בני משפחתו של הילד נפצעו קשה ופונו ע"י אנשי מד"א לבית החולים. נהג נוסף נפצע באורח בינוני

צילום: כיבוי והצלה אילת

אישה כבת 70, גבר כבן 40 וקשיש כבן 80 נהרגו הערב (שישי) בהתנגשות בין שני כלי רכב בכביש 90 בין גרופית ליטבתה שבערבה. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לאחרון טיפול רפואי ופינה אותו במסוק לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם נקבע מותו. בעקבות התאונה נחסם הכביש לתנועה בשני הכיוונים מצומת קטורה לצומת סמר. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.

בתאונת דרכים חזיתית בין שני כלי רכב בכביש 806 סמוך למועצה המקומית מע'אר שבגליל התחתון, נהרג יוסוף בילאל חמוד, בן שלוש מדיר חנא. אחותו בת הארבע ואב המשפחה כבן 40 נפצעו באורח קשה ופונו לבית החולים רמב"ם בחיפה. אמם של הילדים נפצעה קשה אף היא ופונתה לבית החולים פוריה בטבריה, יחד עם נהג הרכב הנוסף כבן 29 שנפצע באורח בינוני. בוחני תאונות של משטרת ישראל פתחו בחקירה.

עוד בוואלה! NEWS:
צעיר פלסטיני נהרג בהפגנות בגבול עזה; הכסף הקטארי יועבר לאו"ם
דיווח: רוסיה שלחה שכירי חרב לוונצואלה כדי להגן על הנשיא מדורו
בתל אביב מברכים, החרדים מאיימים: העבודות בגשר יהודית התחדשו הערב

אישה בת 70 וגבר בן 40 נהרגו בהתנגשות חזיתית בכביש 90 סמוך ליטבתה, 25 בינואר 2019. דוברות כב"ה
זירת התאונה בכביש 90, הערב/דוברות כב"ה

פרמדיק כונן במד"א אלי דיין, שגר ביטבתה והגיע ראשון לכביש 90, סיפר כי "מדובר בתאונת דרכים חזיתית קשה מאוד. נהג אחד מהרכבים נלכד כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות בשטח, אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

הפרמדיק הוסיף כי "נהג הרכב השני שהיה לכוד חולץ על ידי כוחות הכיבוי כשהוא בהכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה. הוא טופל בשטח ופונה לחבירה עם מסוק מד"א שנחת ביישוב יטבתה ויפנה את הפצוע לבית החולים סורוקה כשמצבו קשה ולא יציב. הנוסעת שהייתה בסמוך אליו הייתה ללא סימני חיים ולא נותר אלא לקבוע את מותה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
תאונת דרכים בכביש 806 סמוך למע'אר שבגליל התחתון, 25 בינואר 2019. מד"א
זירת התאונה בגליל התחתון, היום/מד"א
הילד יוסוף בילאל ואביו - 25 בינואר 2019. צילום מסך
הילד יוסוף בילאל ואביו/צילום מסך
תאונת דרכים בכביש 806 סמוך למע'אר שבגליל התחתון, 25 בינואר 2019. מד"א
זירת התאונה בגליל התחתון, היום/מד"א

חובש רפואת חירום במד"א פאדי עותמאן, שהגיע לכביש 806, סיפר כי "כשהגעתי למקום התאונה ראיתי את שני הרכבים שהיו עם פגיעות פח קשות מאוד. אחד הרכבים היה על צלע ההר בשולי הכביש כשארבעה נוסעים לכודים בתוכו. בסיוע צוותי מד"א נוספים שהגיעו למקום חילצנו מהמושב האחורי של הרכב שני ילדים כשאחד מהם היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בו פעולות החייאה והוא פונה, תוך כדי המשך טיפול רפואי מציל חיים לבית החולים פוריה יחד עם אישה כבת 32 שחולצה מהמושב הקדמי של הרכב".

עוד הוסיף החובש כי "נהג הרכב, גבר כבן 40, שחולץ על ידי כוחות הכיבוי, טופל בשטח ופונה יחד עם הילדה השנייה במסוק מד"א לבית החולים רמב"ם כשמצבם קשה. נהג הרכב השני שהיה מעורב בתאונה, גבר כבן 29 שנפצע באורח בינוני טופל גם כן בשטח ופונה לבית החולים פוריה".

תאונת דרכים בכביש 806 סמוך למע'אר שבגליל התחתון, 25 בינואר 2019. דוברות משטרת ישראל
זירת התאונה בגליל התחתון, היום/דוברות משטרת ישראל

מנכ"ל עמותת "אור ירוק", ארז קיטה אמר הערב כי "לצערי כביש 90 ממשיך לגבות קורבנות. בחצי השנה האחרונה נהרגו 21 בני אדם בתאונות בכביש זה". נתונים אלה מצביעים לדבריו על "מחדל מתמשך של משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, מחדל שעולה בחיי אדם. בכל מדינה מתוקנת כבר מזמן היו פועלים על מנת לשפר את התשתית בכביש ולמנוע את ההרוג הבא אבל אצלנו עולם כמנהגו נוהג".

"כמה עוד בני אדם צריכים למות בכביש הדמים הזה כדי שמישהו במשרד לבטיחות בדרכים יתעורר?", שאל קיטה. "הכי קל תמיד להאשים את הנהגים, אבל הכביש לא סלחני לטעויות הנהג וכל נסיעה בו היא כמו רולטה רוסית. ראש הממשלה חייב להתערב ולקדם את שיפור התשתית בקטעים האדומים בכביש בהקדם כדי להפוך אותו לבטוח, עם שני נתיבי נסיעה לכל כיוון והפרדה קשיחה בין הנתיבים, שתמנע תאונות חזיתיות ופשוט תציל חיי אדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully