וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסגה שנייה בין טראמפ לקים וההסתבכות הנוספת של נוה | כותרות השבת

בעיתון "אל-ערבי אל-ג'דיד" דווח על התקדמות בעסקת שבויים עם חמאס, ואלפי פלסטינים השתתפו בהפגנות בסמוך לגבול רצועת עזה. צעיר נורה למוות בדידי שוטרים לאחר שאיים בסכין בבת ים ובת 80 נספתה שריפה בדירה בנשר. חדשות הסופ"ש

סטילס: ראובן קסטרו, וידאו: ארכיון וואלה!NEWS, עריכה: תומר לוי

דיווח: ישראל מנסה לקדם עסקת חילופי אסירים לפני הבחירות

גורמים בחמאס אמרו לעיתון "אל-ערבי אל-ג'דיד" שלאחרונה חודשו המגעים הלא ישירים עם ישראל בניסיון לקדם את עסקת חילופי השבויים. זאת, לדבריהם, כדי לשפר את תדמית ממשלתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לפני הבחירות. הגורמים אמרו כי המגעים נעשים גם דרך מדינה אירופית, ולא רק דרך מצרים. בנוסף לכך, הם הבהירו כי התנאים המוקדמים של חמאס לא השתנו: שחרור כל משוחררי עסקת שליט שנעצרו שוב מאז 2011.

גלנט ממשיך לתקוף את גנץ: "שמונה מילים ופוסטר - לא תחליף לדרך"

השר יואב גלנט המשיך לתקוף את הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ, ואמר כי "שמונה מילים ופוסטר הם לא תחליף לבחירת דרך". זאת, לאחר שגנץ השיק השבוע את סיסמת הבחירות שלו, "ישראל לפני הכול". גלנט, שפרש מכולנו ויתמודד בפריימריז הקרובים בליכוד, התעמת בתחילת החודש עם גנץ ואמר כי "אלפי קצינים יודעים למה הוא שותק". בדבריו באירוע שבתרבות בשוהם קרא היום גלנט לגנץ לגלות "קצת צניעות" ואמר כי "יש מידה מסוימת של תמימות בניסיון להגיע להנהגה לאומית עם אפס ניסיון בתחומים שבהם אנחנו עוסקים. זה לא במקום. אני לא באתי למערכת הפוליטית ואמרתי 'אם לא תתנו לי אז' או 'נדרשת הנהגה אחרת'. אני חושב שאלו דברים יהירים והם לא במקומם".

ההתכתבויות המפלילות: ההסתבכות הנוספת של אפי נוה

מהעדויות שנאספו עד כה בנוגע לחשד שיו"ר לשכת עורכי הדין אפי נוה סייע למתמחה תמורת יחסי מין, עולה כי המתמחה ביקשה מנוה לסייע לה להשיג את המבחן, אולם הדבר לא יצא לפועל. עם זאת, נוה נחשד שסייע לה בדרכים אחרות הנוגעות לבחינה. במסגרת פרשה זו חשוד נוה בהפרת אמונים. למשטרה נודע על המתמחה, תושבת מרכז הארץ בשנות ה-30 לחייה, ככל הנראה מתוך ההתכתבויות שלה עם נוה שנמצאו במכשירו הסלולרי. המתמחה מסרה היום עדות ביאח"ה, במהלכה הכחישה את החשד ולא נחקרה באזהרה. במהלך עדותה אישרה כי אכן קיימה מערכת יחסים עם נוה לפני כשנה, וציינה בפני החוקרים כי "נותרנו עד עכשיו ידידים, אך בשום שלב הוא לא סייע לי לעבור את הבחינה ולא הכשיר אותי לבחינה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הבית הלבן: פסגה שנייה בין טראמפ לקים ג'ונג און תתקיים בחודש הבא

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ מתכנן פסגה שנייה עם מנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און בסוף החודש הבא - כך נמסר בהודעה מטעם הבית הלבן. "הנשיא מצפה להיפגש עם קים במיקום שיימסר בהמשך", כתבה דוברת הבית הלבן שרה האקבי סנדרס.

אלפי פלסטינים השתתפו בהפגנות בסמוך לגבול רצועת עזה

כ-9,000 פלסטינים השתתפו בהפגנות בכמה מוקדים בסמוך לגבול רצועת עזה. המפגינים השליכו מטען חבלה, הפריחו בלונים לשטח ישראל, הבעירו צמיגים ויידו אבנים. משרד הבריאות הפלסטיני הודיע כי בין הפצועים היו 30 אזרחים, שני עיתונאים וכן שלושה חובשים שנפצעו כתוצאה מפגיעה באמבולנסים.

"כולנו איה מסראווה": אישום נגד רוצח הישראלית באוסטרליה

כתב אישום הוגש באוסטרליה נגד קודי הרמן שנעצר בחשד לרצח הישראלית איה מסראווה. הרמן, צעיר בן 20 מגרינסבורו שעל פי דיווחים בתקשורת המקומית עובד כראפר, מואשם באונס ורצח, שלושה ימים אחרי שנמצאה גופתה של מסראווה בשיחים סמוך לתחנת רכבת למלבורן.

צעיר רץ לעבר שוטר בבת ים עם סכין שלופה ונורה למוות

צעיר בן 24 נורה למוות בידי שוטר בפינת הרחובות הרצל וז'בוטינסקי בבת ים. בני המשפחה התקשרו למוקד 100 ודיווחו כי הצעיר, ככל הנראה הלום קרב, התפרע בבית כשהוא חמוש בסכין ואמו חשה מאוימת. מיד לאחר מכן דיווחו שעזב את הדירה, כשהוא רץ לכיוון רחוב ז'בוטינסקי. צוות אופנוענים של מרחב איילון הגיע למקום. אחד מהם החל לסרוק את האזור רגלית, בעוד שחברו התקדם לעבר צומת הרחובות.

אישה כבת 80 נספתה בשריפה שפרצה בבניין מגורים בנשר

אישה כבת 80 נספתה בשריפה שפרצה בדירת מגורים ברחוב בר מוחא בנשר. בנוסף אליה, צוותי מד"א פינו לבית החולים רמב"ם שבחיפה שני נפגעים באורח קל, בהם גבר כבן 80 וגבר כבן 50 כשהם סובלים משאיפת עשן. השריפה אירעה בקומה שנייה מתוך במבנה של שלוש קומות. מפקד תחנת חיפה הגיע לזירה והורה על הקמת צוות חקירת נסיבות פרוץ השריפה.

מולר: הדיווח שטראמפ הורה לעורך דינו לשקר לקונגרס - לא מדויק

החוקר המיוחד רוברט מולר דחה את הדיווח על כך שנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הורה לעורך דינו לשעבר מייקל כהן לשקר לקונגרס. על פי הדיווח ב"באזפיד", שהסעיר את התקשורת האמריקנית ביממה האחרונה, טראמפ הנחה את כהן למסור עדות שקר על המשא ומתן שניהל עם רוסיה להקמת מגדל במוסקבה. העדות הכוזבת הזו היא אחת העבירות שבגללה נשלח כהן, המשתף פעולה עם החקירה, לשלוש שנות מאסר.

ילד בן ארבע טבע למוות בבריכה בחצר בית בגליל

ילד כבן ארבע טבע למוות בבריכה בחצר בית במושב שומרה שבגליל. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי, ביצע בו פעולות החייאה ופינה אותו למרכז הרפואי לגליל בנהריה, שם נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

רצח הצעיר ביבנה: בן 19 נעצר בחשד למעורבות במעשה

המשטרה עצרה צעיר בן 19 מראשון לציון בחשד למעורבות ברצח בן ה-21 המתגורר בעיר בקטטה מחוץ לאולם האירועים "עדיה" ביבנה. הצעיר יובא במוצאי השבת לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון.

המלכה מרי בישראל: האונייה הגדולה ביותר שנבנתה נכנסה לנמל חיפה

לנמל חיפה נכנסה אוניית הקרוזים הענקית "קווין מרי 2", האונייה הגדולה ביותר שנבנתה, לחניית ביניים במסעה סביב העולם. היא מגיעה לאחר שהתמודדה השבוע עם גלים שהגיעו לגובה של תשעה מטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully