וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה כבת 80 נספתה בשריפה שפרצה בבניין מגורים בנשר

19.1.2019 / 9:41

השריפה אירעה בקומה שנייה מתוך במבנה של שלוש קומות. בנוסף לאישה, שני גברים פונו באורח קל לבית החולים רמב"ם כשהם סובלים משאיפת עשן. נפתחה חקירה למציאת נסיבות הדליקה. "הדירה כולה היתה אפופת עשן כבד"

שריפה בנשר 19 בינואר 2019. דוברות כב"ה
כוחות הכיבוי בזירת השריפה, היום/דוברות כב"ה

אישה כבת 80 נספתה היום (שבת) בשריפה שפרצה בדירת מגורים ברחוב בר מוחא בנשר. בנוסף אליה, צוותי מד"א פינו לבית החולים רמב"ם שבחיפה שני נפגעים באורח קל, בהם גבר כבן 80 וגבר כבן 50 כשהם סובלים משאיפת עשן. השריפה אירעה בקומה שנייה מתוך במבנה של שלוש קומות. מפקד תחנת חיפה הגיע לזירה והורה על הקמת צוות חקירת נסיבות פרוץ השריפה.

מפקד האירוע, להב ברק סילם, שנכח במקום בעת השריפה, סיפר: "בהגיענו למקום הבחנו בבעירה עזה בתוך הדירה ובעשן רב הבוקע ממנה. אחד השכנים אשר בידו מפתח לדירת השניים מסר כי הספיק לפתוח את דלת הדירה ולהוציא את הגבר, וכי קיים חשש כי בדירה ישנה אשה. חדרנו לדירה עם קו מים ותחת קרינת חם עצומה, הדירה כולה היתה אפופת עשן כבד, התחלנו מיידית בפעולות סריקה במקביל לפעולות הכיבוי, ובאחד החדרים בו התקיימה בעירה עזה איתרנו לצערנו את האשה".

לקריאה נוספת
שריפה בדירה בבניין מגורים באופקים: אישה וגבר נפגעו באורח קשה
כביש 1 לכיוון ת"א נחסם עקב אוטובוס שעלה באש | צפו בתיעוד השריפה

שריפה בנשר 19 בינואר 2019. דוברות כב"ה
מקום השריפה, היום/דוברות כב"ה

פראמדיק מד"א עופר ויניק סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אש ועשן בדירה בקומה השנייה בבניין המגורים, גבר כבן 80 חולץ מהדירה על ידי שכן כבן 50, שניהם היו בהכרה וסובלו משאיפת עשן, מיד הענקנו להם טיפול רפואי שכלל העשרה בחמצן והם פונו לבית החולים רמב"ם תוך כדי המשך טיפול כשמצבם יציב. כוחות הכיבוי שפעלו במקום כיבו את השריפה וביצעו סריקה בדירה איתרו נפגעת מחוסרת הכרה שסבלה מכוויות קשות, נכנסו לדירה על מנת להעניק טיפול רפואי אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

"בוקר שבת עצוב", אמר ראש העיר נשר, רועי לוי, שהיה בזירת האירוע וסיפר כי בשעה 6:50 קיבל טלפון מהמשטרה שבישרה לו על השריפה. "הגעתי למקום אחרי שצוותי כיבוי השתלטו על השריפה ולצערי אישה כבת 80 נפטרה בדירה כתוצאה משאיפת עשן ובעלה הצליח להיחלץ בעקבות תושייה אדירה של שכן, עובד עירייה, שהוציא אותו מהבית הבוער". הוא הוסיף כי צוותי העירייה ומנהל מחלקת הרווחה הגיעו למקום ומטפלים באירוע יחד עם המשטרה שמפקדת על הזירה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שריפה בנשר 19 בינואר 2019. דוברות כב"ה
זירת השריפה בנשר, היום/דוברות כב"ה

לדבריו, על פי דיווח ראשוני בלבד, ככל הנראה מדובר בתנור חשמלי שגרם לדליקה. "הישמרו בבקשה ותדאגו לקשישים שלנו להזכיר להם שצריך להרחיק תנורים מחומרים דליקים", התריע. הוא ביקש למסור את תנחומיו למשפחה". בנוסף לכך, ראש העיר הנחה את מנכ"ל העירייה, מנהל מחלקת הרווחה וצוותי העירייה שהגיעו אף הם למקום לסייע לכוחות ההצלה ולהושיט כל סיוע נדרש למשפחות הנפגעים.

ביום שלישי האחרון, בן 93 נספה ואישה נפצעה באורח בינוני בשריפה שפרצה בדירה שנמצאת בקומה השנייה בבניין מגורים בן שתי קומות ברחוב בלפור בבת ים. הגבר נמצא בזירה עם כוויות קשות וללא סימני חיים, ומותו נקבע במקום. האישה, בת 80, פונתה לבית החולים וולפסון בחולון לאחר ששאפה עשן.

(עדכון ראשון: 08:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully