וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח הצעיר ביבנה: בן 19 נעצר בחשד למעורבות במעשה

18.1.2019 / 19:39

הצעיר, תושב ראשון לציון, חשוד שהיה מעורב בקטטה שפרצה באולם אירועים ביבנה, במהלכה נקבע מותו של צעיר אחר בן 21. החשוד יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון במוצאי השבת

אולם עדיה, יבנה. אבי כהן
אולם עדיה, יבנה/אבי כהן

המשטרה עצרה הערב (שישי) צעיר בן 19 מראשון לציון בחשד למעורבות ברצח בן ה-21 המתגורר בעיר בקטטה מחוץ לאולם האירועים "עדיה" ביבנה. הצעיר יובא במוצאי השבת לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון.

החל משעות הלילה, עת התרחש האירוע, המשטרה חוקרת מי עומד מהאחורי הרצח. חקירה ראשונית העלתה כי הצעיר היה אורח של חתונה שנערכה במקום ובשלב מסוים פרץ ריב בין כמה מהנוכחים החתונה. האורחים יצאו מהאולם ופתחו בקטטה בחוץ.

עוד בוואלה! NEWS:
צעיר רץ לעבר שוטרים בבת ים עם סכין שלופה, הכוחות ירו בו למוות
הפרשה המשפטית: חשד שנוה סייע למתמחה בבחינות הלשכה תמורת מין
להתחבר לשלטון - או להחליף אותו: הדילמה של השתקן בני גנץ

ניידת משטרה. ברני ארדוב
חקירת האירוע נמשכת/ברני ארדוב

בשלב מסוים נפגע הצעיר וצוות מד"א שהגיע למקום ניסה לבצע בו פעולת החייאה אך לשווא. אולם "עדיה" עלה לכותרות לפני כשנתיים, כשהיה בהנהלה אחרת,נב לאחר שמנורה שהותקנה מעל רחבת הריקודים קרסה וגרמה למותה של אחת מאורחות האולם שהגיע להשתתף בחתונה.

פרמדיק מד"א שמוליק בואניש, שהגיע לזירה, סיפר כי "על המדרכה בסמוך לרכב שכב גבר כבן 21 מחוסר הכרה עם פציעה מדממת בפלג גופו העליון, כשאזרחים עוצרים לו את הדימום בהדרכה טלפונית של מוקד מד"א. ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא דופק וללא נשימה וללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully