וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבקשה מהמתמחה וההתכתבויות המפלילות: ההסתבכות הנוספת של אפי נוה

המשטרה חושדת כי המתמחה ביקשה מנוה לסייע לה להשיג את המבחן, ולאחר שלא הצליח ניסה לעזור לה בדרכים אחרות הנוגעות לבחינה. לחוקרים ככל הנראה נודע על המתמחה מתוך ההתכתבויות שלה עם יו"ר לשכת עורכי הדין שנמצאו במכשירו הסלולרי

סטילס: ראובן קסטרו, וידאו: ארכיון וואלה!NEWS, עריכה: תומר לוי

מהעדויות שנאספו עד כה בנוגע לחשד שיו"ר לשכת עורכי הדין אפי נוה סייע למתמחה תמורת יחסי מין, עולה כי המתמחה ביקשה מנוה לסייע לה להשיג את המבחן, אולם הדבר לא יצא לפועל. עם זאת, נוה נחשד שסייע לה בדרכים אחרות הנוגעות לבחינה. במסגרת פרשה זו חשוד נוה בהפרת אמונים.

למשטרה נודע על המתמחה, תושבת מרכז הארץ בשנות ה-30 לחייה, ככל הנראה מתוך ההתכתבויות שלה עם נוה שנמצאו במכשירו הסלולרי. המתמחה מסרה היום עדות ביאח"ה, במהלכה הכחישה את החשד ולא נחקרה באזהרה. במהלך עדותה אישרה כי אכן קיימה מערכת יחסים עם נוה לפני כשנה, וציינה בפני החוקרים כי "נותרנו עד עכשיו ידידים, אך בשום שלב הוא לא סייע לי לעבור את הבחינה ולא הכשיר אותי לבחינה".

לקריאה נוספת בנושא
המשטרה הודפת את הטענות: "כל פעולות חקירת אפי נוה נעשו כדין"
פריצה בלתי חוקית? תכתובות הטלפון של אפי נוה עלולות להיפסל
מפגשים בכנס באילת ובבית של חברים: פרטים חדשים על חקירת נוה

אפי נוה, בדרכו לחקריה בלהב 433 17 בינואר 2019. מגד גוזני, חדשות "הארץ", אתר רשמי
חשוד כי סייע למתמחה תמורת מין. נוה, אתמול/אתר רשמי, מגד גוזני, חדשות "הארץ"

המשטרה תפסה את מכשירה של מתמחה, והיום בצהריים הגישה ערעור על הצו באמצעות סנגורה, עו"ד שרון נהרי. לאור הערעור צומצם הצו, שבתחילה חל על כל החומרים שבטלפון, ונקבע כי חוקרת אחת בלבד תעבור על הטלפון ותפריד אך ורק את החומרים הרלוונטיים לחקירה. לאחר מכן יעבור שופט על החומרים, כדי לוודא כי אכן מועברים אך ורק החומרים הנחוצים.

סנגורה של המתמחה, עו"ד נהרי אמר בתגובה כי "מרשתי מסרה גרסה, היא מכירה את אפי נוה מספר שנים ויש ביניהם יחסים מסוימים שהיא פירטה במשטרה. הוא מעולם לא קידם אותה ולא נתן לה טובות הנאה". עוד הוסיף הסנגור כי "ערערנו על הצו של בית המשפט, שלדעתנו היה דרקוני. בית המשפט קיבל את הטענות ואנחנו מסרנו את הטלפון בתקווה שהמשטרה תסיים את החקירה במהרה".

עוד באותו נושא

הפרשה המשפטית: חשד שנוה סייע למתמחה בבחינות הלשכה תמורת מין

לכתבה המלאה
שרון נהרי  סנגרו של האב של כוכבת הילדים. -, מערכת וואלה! NEWS
"יחסים מסוימים" בין מרשתו לנוה. עו"ד נהרי/מערכת וואלה! NEWS, -

בתוך כך, נחקרו היום שופטת ועורכת דין, בת זוג של שופט בית משפט השלום שהיה מועמד לקידום, החשודות כי העניקו שוחד מיני לנוה תמורת מינוי. כמו כן, במהלך היום הגיעו כמה עדים למסור עדויות בפרשה.

מוקדם יותר הודיעה המשטרה כי כל פעולות החקירה של נוה נעשו כדין, "תוך איזון בין האינטרסים השונים הנוגעים לעניין". במשטרה הוסיפו כי "החקירה מתנהלת באישור הגורמים המוסמכים, עם ליווי של פרקליטות מחוז מרכז ופיקוח של פרקליט המדינה, ומחמת הזהירות גם עם בקרה של בית המשפט אשר נתבקש לאשר פעולות חקירה שונות והוא שאישר עיון בחומר רגיש תוך הטלת מגבלות שונות".

בכיר במערכת המשפט במהלך הארכת מעצרו בבית משפט השלום, ת"א 16 בינואר 2019. ראובן קסטרו
פרטים חדשים. נוה בדיון הארכת מעצרו, השבוע/ראובן קסטרו

הודעה זו הגיעה בעקבות הפרסום כי בעת הארכת מעצרו של נוה ביום רביעי, התגלה כי בידי החוקרים נמצאות תכתובות ממכשירו הסלולרי. לטענת סנגורו, אלו נתפסו באופן בלתי חוקי ונמסרו לכתבת גלי צה"ל הדס שטייף - שהעבירה אותן לידי המשטרה. ב"הארץ" פורסם אתמול כי מדובר בטלפון ישן של נוה, שתוכנו לא נמחק, וכי שטייף קיבלה חסינות תמורת העברת החומר.

על פי הפרסום, המכשיר נפרץ לפני שהועבר למשטרה, תוך שימוש במומחה אבטחה. מומחים פליליים ששוחחו עם וואלה! NEWS סבורים כי במצב כזה הראיות בהחלט עשויות להיפסל, אך לא בטוח שזה סופו של התיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully