וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשיא בוש האב הלך לעולמו, חיזבאללה באיום על ת"א | כותרות השבת

ארגון הטרור פרסם סרטון תעמולה תחת הכותרת "אם תעזו - תתחרטו" בו מוצגים יעדים שונים ברחבי הארץ, שיותקפו במקרה של פעולה ישראלית. בנוסף, נשיא ארצות הברית לשעבר מת בגיל 94 ומנהיגים רבים ספדו לזכרו, "איש משכמו ומעלה, והאב הטוב ביותר" אמר בנו ג'ורג בוש

חשד לפיגוע באילת, עובד ירדני פצע שני עובדים/מערכת וואלה!

נשיא ארצות הברית לשעבר ג'ורג' בוש האב הלך לעולמו בגיל 94

נשיא ארצות הברית לשעבר, ג'ורג' בוש האב, מת הלילה (שבת) בגיל 94. הוא כיהן כנשיא ארצות הברית ה-41 בין השנים 1989 ל-1993 וזכור בין היתר בשל הפשרת היחסים עם רוסיה שהתרחשה בתקופתו וכן בגלל מלחמת המפרץ הראשונה אותה הוביל יחד עם קואליציה בינלאומית. בנו, ג'ורג' וו. בוש, היה הנשיא ה-43. הוא מת שבעה חודשים אחרי רעייתו, ברברה.

"הגיעו להילחם": עימותים אלימים בפריז במחאה נגד מקרון

משטרת צרפת התעמתה היום (שבת) עם מפגינים מתנועת המחאה "האפודים הצהובים" שניסו לפרוץ את המחסומים שהוצבו בשדרות השאנז אליזה בפריז. זה סוף השבוע השלישי ברציפות שבו מתקיימות הפגנות ברחבי צרפת, שהחלו בשל מס על הדלק והתרחבו למחאה כוללת נגד מדיניות הנשיא עמנאול מקרון.

ביטן: "הבחירות יהיו בסביבות חודש מאי - לא נגיע לנובמבר"

"הבחירות יהיו בסביבות חודש מאי, לא נגיע לנובמבר", כך אמר היום (שבת) ח"כ דוד ביטן (הליכוד) באירוע שבתרבות הנערך בחדרה. הדברים נאמרים ברקע ימים מותחים בקואליציה המונה 61 חברי כנסת בלבד. אחרי שהשרים נפתלי בנט ואיילת השקד הודיעו כי הם נשארים בממשלה, התבטא השר משה כחלון בנושא, ואמר כי נערכים לבחירות במרץ, וכי הממשלה לא תאריך ימים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

בקצה הבמה, אך עם כיף מפוטין: קבלת פנים מעורבת לבן סלמאן בפסגת ה-G20

יורש העצר הסעודי מוחמד בן סלמאן נפגש אמש (שישי) עם כמה ממנהיגי העולם בפתח פסגת G20 בבואנוס איירס שבארגנטינה. נוכחותו של בן סלמאן מעוררת עניין מיוחד בפסגה, שכן זהו הכינוס הבינלאומי הראשון שבו הוא משתתף חלק מאז רצח העיתונאי ג'מאל חאשוקג'י, שהיה ידוע כאחד ממתנגדיו הבולטים. ריאד מכחישה כי הנסיך הצעיר מעורב, אך רבים בעולם מפקפקים בכך.

בצל התקרית בסוריה: סרטון התעמולה החדש של חיזבאללה

ארגון חיזבאללה פרסם אמש (שישי) סרטון תעמולה תחת הכותרת "אם תעזו - תתחרטו". בסרטון מוצגים יעדים שונים ברחבי ישראל, בהם בסיס הקריה שבתל אביב, לצד האיום לתגובה מצד חיזבאללה במקרה של תקיפה ישראלית.

בפתח הסרטון מוצגים ציטוטים בקולו של מזכ"ל הארגון, חסן נסראללה: "איזו הפגזה בלבנון - נגיב עליה". לאחר מכן מוצגים תצלומי אוויר של מטרות ישראליות כדי להעיד על כך שבידי הארגון מידע על מיקומם המדויק, לכאורה. על פי ההערכות, התמונות שבהן נעשה שימוש לסרטון הן מצילומי לוויין של חברת גוגל.

לוחם יחידת "עוקץ" מת מהתייבשות במרתון ת"א - ויוכר כחלל צה"ל

מיכאל מיכאלוביץ', שהיה לוחם ומדריך ביחידת הכלבנים הצה"לית, השתתף במרץ 2013 באירוע המרתון שנערך בתל אביב. באותו היום צפתה תחזית מזג האוויר עומס חום כבד, ולכן הוחלט לבטל את מקצה המרתון השלם, ולהגביל את שעת הריצה עד לתשע וחצי בבוקר. מיכאלוביץ' השתתף במקצה חצי המרתון שמרחקו 21 קילומטרים, אך קרוב לסיום המרוץ אמר לאחד מחבריו כי הוא מרגיש שהוא עומד להתמוטט, וכ-600 מטרים לפני קו הסיום הוא קרס. מיכאלוביץ' הובהל לאוהל הרפואי, ובשעה 08:48 נקבע מותו ממכת חום.

אחרי הקיצוץ: ממשל טראמפ נאבק על המשך הסיוע לפלסטינים

במשך שנתיים ממשלו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ חתך באופן משמעותי את הסיוע שמעבירה ארצות הברית לפלסטינים. אלא שכעת, כשכל הסימנים מעידים כי הוא עומד לחשוף את תכנית השלום שלו למזרח התיכון, נראה כי הממשל מנסה לשמר חלק מכספי הסיוע - זאת לאחר שטראמפ התבטא בהזדמנויות שונות נגד העברתם לפלסטינים.

הפצוע מנמל אילת: "הסתובבתי והותקפתי, לא הצלחתי לזוז"

הצוללן ייבגני פרמייץ אושפז אתמול (שישי) בבית החולים סורוקה, לאחר שהותקף בידי פועל ירדני בנמל אילת. צוות מד"א שהגיע למקום פינה אותו לבית החולים, וכעת מצבו מוגדר בינוני. "היום התחיל כמו כל יום בנמל", סיפר. "ישנם עובדים ירדניים איתנו ויש לנו אינטראקציה מצוינת איתם. עם זאת, את התוקף יהיה לי ממש קשה לזהות".

רעידת אדמה באלסקה, הרשויות פרסמו אזהרת צונאמי

רעידת אדמה בעוצמה של 7.0 הורגשה באזור העיר אנקורג' שבמדינת אלסקה - כך על פי הודעת הסקר הגיאולוגי של ארצות הברית שפורסמה אמש (שישי). טרם התברר אם ישנם פצועים בעקבות הרעש, ומה מידת הנזק שנגרם.

דיווח: בן סלמאן התכתב עם מפקד החיסול של חאשוקג'י סמוך לרצח

יורש העצר הסעודי מוחמד בן סלמאן שלח לפחות 11 הודעות ליועצו הקרוב ביותר, שפיקח על הצוות שחיסל את ג'מאל חאשוקג'י, בשעות שלפני ואחרי מותו של העיתונאי בחודש אוקטובר, כך דווח היום בוול סטריט ג'ורנל, המביא מידע מהערכות של ה-CIA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully