וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפצוע מנמל אילת: "הסתובבתי והותקפתי, לא הצלחתי לזוז"

הצוללן ייבגני פרמייץ פונה במצב בינוני לבית החולים סורוקה לאחר שהותקף בנמל אילת, בעת שעסק בעבודות תחזוקה במקום. "פתאום הרגשתי משותק, לא זוכר אם איבדתי את ההכרה". המשטרה חוקרת חשד שמדובר באירוע על רקע לאומני

חשד לפיגוע באילת, עובד ירדני פצע שני עובדים/מערכת וואלה!

הצוללן ייבגני פרמייץ אושפז היום (שישי) בבית החולים סורוקה, לאחר שהותקף בידי פועל ירדני בנמל אילת. צוות מד"א שהגיע למקום פינה אותו לבית החולים, וכעת מצבו מוגדר בינוני. "היום התחיל כמו כל יום בנמל", סיפר. "ישנם עובדים ירדניים איתנו ויש לנו אינטראקציה מצוינת איתם. עם זאת, את התוקף יהיה לי ממש קשה לזהות".

פרמייץ סיפר כי התוקף ביצע את המעשה בפטיש בזמן שהפנה אליו את גבו. "באותו רגע לא היה לי מושג מי מאחורי ומה קרה", שחזר. "חשבתי שמשהו נפל עלי. רק אחרי שהעניין התחמם ושאר הפועלים סיפרו לי מה קרה, התחלנו לחבר והבנו שיש חשד שאולי מדובר בפיגוע".

"הרגשתי שאני משותק, לא מצליח לזוז. לא יודע אם איבדתי הכרה או לו. הרגשתי פגיעה אחת חזקה והיו עוד כמה פגיעות. נפלתי למטה ולא הצלחתי לזוז".

ייבגני פרמייץ שהותקף בפיגוע באילת 30 בנובמבר 18. מערכת וואלה!
ייבגני פרמייץ שהותקף בפיגוע באילת 30 בנובמבר 18/מערכת וואלה!

מחקירה ראשונית עולה כי התוקף, שעבד בשיפוצים בנמל אילת, תקף את שני העובדים האחרים ונהדף על ידי כמה עובדים אחרים שהיו במקום. "עליתי לרציף לקשור ציוד, וכשהתכופפתי הרגשתי משהו חזק, שאני לא יכול לזוז. משותק. לא יודע אם איבדתי הכרה או לא. הרגשתי פגיעה אחת חזקה והיו עוד כמה פגיעות".
לדבריו, שאר העובדים הירדנים ניסו להשתלט על התוקף, ואחד מהם אף אושפז כשנגע בניסיונותיו לעצור אותו.

אלון יוסף, פראמדיק מד"א שהגיע לזירה, סיפר: "כשהגענו, ראינו שני צעירים בשנות העשרים בהכרה מלאה עם פציעות בגופם. הם סבלו מפציעות מדממות וקיבלו טיפול ראשוני מצוות הנמל. הענקנו להם טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וחבישה ופינינו אותם לבית החולים כשמצבם בינוני עד קשה. לאחר בדיקות וטיפול ראשוני בבית החולים הזנקנו את מסוק מד"א על מנת להעביר אותם לבית החולים סורוקה".

המשטרה פתחה בחקירת האירוע, ובין השאר נבדק החשד שמדובר באירוע על רקע לאומני. בית המשפט הוציא צו איסור פרסום על פרטי החקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully