וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטן: "הבחירות יהיו בסביבות חודש מאי - לא נגיע לנובמבר"

חבר הכנסת מהליכוד הביע ספק ביכולת הישרדות הממשלה, וקבע כי כבר בחודשים הקרובים ייערכו בחירות. את הדברים אמר ביטן בשבתרבות בחדרה, שם התייחס גם לחקירות נתניהו: "כתב אישום לא ישנה כלום"

דוד ביטן בשבתרבות בחדרה, דצמבר 18. שלומי גבאי, מערכת וואלה
"בחירות במאי". ח"כ ביטן בשבתרבות בחדרה/מערכת וואלה, שלומי גבאי

"הבחירות יהיו בסביבות חודש מאי, לא נגיע לנובמבר", כך אמר היום (שבת) ח"כ דוד ביטן (הליכוד) באירוע שבתרבות הנערך בחדרה. הדברים נאמרים ברקע ימים מותחים בקואליציה המונה 61 חברי כנסת בלבד. אחרי שהשרים נפתלי בנט ואיילת השקד הודיעו כי הם נשארים בממשלה, התבטא השר משה כחלון בנושא, ואמר כי נערכים לבחירות במרץ, וכי הממשלה לא תאריך ימים.

ח"כ אמיר אוחנה (הליכוד) התייחס גם הוא היום לקואליציה הצרה, ואמר בשבתרבות בנס ציונה כי "אמנם הקואליציה הצטמצמה, אך דווקא האופוזיציה מתפרקת לחלוטין. חברי כנסת במחנה הציוני פועלים בגלוי ובסתר נגד היו"ר גבאי ומביעים בו אי-אמון. גם יו"ר האופוזיציה שלו, לבני, חותרת תחתיו כבר שבועות ומחכה לו בפינה עם אהוד ברק וכל מי שרק אפשר, כדי להחליף אותו כמועמד המחנה".

עוד בוואלה! NEWS:
כיפה אדומה בקרייה: כך נפל בני גנץ למלכודת של בנימין נתניהו
קרב ההישרדות של הקואליציה: החשש מ"המורדים" שיפילו את הממשלה
שיקם את ההרתעה - מול הממשלה: פעולת הקומנדו הפוליטי של נתניהו

ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבה מיוחדת בכנסת לכבוד ביקורו של נשיא צ'כיה, 26 בנובמבר 2018. ראובן קסטרו
"כתב אישום לא ישנה כלום". נתניהו/ראובן קסטרו

ביטן התייחס גם לחקירות נתניהו ואמר כי "כתב אישום בגין שוחד לא ישנה כלום. הוא ימשיך לנהל את המדינה, בהנחה שהוא ייבחר שוב, והחוק מאפשר לו להמשיך בתפקידו. אולמרט היה בממשלת מעבר בתקופת חקירותיו, ולכן היה עליו להתפטר כדרישת נתניהו אז. ראש הממשלה שנחקר כיום זכה לרוב בכנסת. זה השוני, ולכן הוא לא צריך ליישם את שדרש מאולמרט".

ביטן העריך כי עד לכתבי אישום יחלפו שנתיים, והוסיף כי "התקשורת תוקפת את הליכוד. לא תוקפים את הממשלה כממשלה, אלא את נתניהו כנתניהו". הוא שיבח את נתניהו ואמר כי "ביבי עושה נפלאות כשר החוץ".

על פסילת ועדת גולדברג את צ'יקו אדרי, אמר כי "הוועדה היא לא חובה. נתניהו הקים אותה אחרי פרשת בראון. אדרי נשלח לפוליגרף לאחר שהוועדה ידעה על הפגישה, ולכן במקרה הזה יש אפשרות לסטות מהחלטת הוועדה. הממשלה צריכה לדון בהחלטה, כי היה שם תיקו".

עוד באותו נושא

הח"כ הסורר לא ישוחרר מהמחנה הציוני: "לא יסחרו במנדטים שלנו"

לכתבה המלאה
טקס פרידה למפכ"ל המשטרה היוצא רוני אלשיך, בית ספר לשוטרים, בית שמש 29 בנובמר 2018. ראובן קסטרו
"הממשלה צריכה לדון בהחלטה". אדרי/ראובן קסטרו

יו"ר האופוזיציה ציפי לבני התייחסה גם היא לוועדת גולדברג ואמרה כי "אני לא מכירה את המפכ"ל המיועד ואין לי דבר נגדו, אבל הממשלה נדרשת לפעול על פי המלצות הוועדה. אמון הציבור במערכת אכיפת החוק קריטי, אבל לממשלה שראשה חשוד בפלילים, טוהר המידות אינו אפילו המלצה והיא רוצה להשתלט פוליטית על כל המערכות, להרוס את כל היסודות עליהם בנויה המדינה".

"זה לא פינוק מצדנו ומצד הציבור לרצות שאישי ציבור יהיו נקיי כפיים", אמרה בנושא ח"כ שלי יחמוביץ' (המחנה הציוני) שהשתתפה בשבתרבות בתל אביב.

(עדכון ראשון 12:11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully