וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהלול התפטר מהכנסת, משפחת הילד שנהרג בתאונה זועמת: חדשות השבת

בעקבות חוק הלאום הודיע ח"כ בהלול מהמחנה הציוני כי הוא מתפטר מתפקידו בכנסת; כוחות הכיבוי נלחמו בשריפות מבלוני תבערה בעוטף עזה; העדה הדרוזית הביעה הזדהות קרוביהם שנהרגו בסוריה; הוריו של אילון בן ה-13 שנהרג בתאונת דרכים שבו לישראל

בגלל חוק הלאום: ח"כ זוהיר בהלול הודיע כי הוא מתפטר מהכנסת

על רקע סערת חוק הלאום, הודיע הערב (שבת) חבר הכנסת זוהיר בהלול (המחנה הציוני) כי הוא מתפטר מהכנסת. בתכנית "פגוש את העיתונות" הודיע בהלול על התפטרותו, ואמר כי "אני לא יכול לשבת על הגדר. בתום הפגרה ההתפטרות תיכנס לתוקף וכנסת ישראל, אני מבטיח, אני לא חוזר. הצעד הדרסטי של חקיקת חוק הלאום הוציא את האוכלוסייה הערבית מחוץ לתוואי השוויון במדינת ישראל".

הצתות בדרום: שריפה סמוך למכללת ספיר בעקבות בלון תבערה

שתי שריפות פרצו היום (שבת) בשעות אחר הצהריים בשטחים הסמוכים לקיבוצים ניר עם וגבים שבעוטף עזה, זאת בעקבות בלוני תבערה ששוגרו מרצועת עזה. השריפה בגבים פרצה סמוך למכללת ספיר שנמצאת אף היא באזור.

שני פלסטינים נהרגו בהפגנות בעזה; צה"ל תקף עמדת תצפית ברצועה

גבר פלסטיני בן 43 ונער בן 14 נהרגו אתמול (שישי) במהלך עימותים עם כוחות צה"ל בגבול רצועת עזה, ממזרח לחאן יונס - כך נמסר ממשרד הבריאות הפלסטיני. עוד נמסר כי 184 פלסטינים נפצעו בעימותים, בהם 70 מירי חי ושבעה באורח קשה. בין הפצועים היו שלושה פרמדיקים וכן 11 ילדים ושבע נשים.

בתוך כך, תקף כלי טיס של צה"ל חוליית מפריחי בלוני תבערה בצפון הרצועה. בתקרית נוספת בשעות הערב הותקפה עמדת תצפית בצפון הרצועה, לאחר שנפתחה אש אל כוח צה"ל - מבלי שאיש נפגע.

"יש מחבל מתחת לבית שלי": השיחה למשטרה של שכנת הנרצח בפיגוע

משטרת ישראל פרסמה אמש (שישי) את הקלטת השיחה למוקד 100 של תושבת ההתנחלות אדם בבנימין, שראתה מחלון ביתה את פיגוע הדקירה שבו נרצח שכנה יותם עובדיה ואדם נוסף נפצע באורח בינוני. בהקלטה, שנחשפה לראשונה ב"חדשות עשר" נשמעת עדן נדב צועקת: "הצילו! יש מחבל מתחת לבית. אני גרה ביישוב אדם" בזמן שהמוקדנית מתקשה להבין היכן היא נמצאת. "איך את יודעת שהוא מחבל?", שואלת המוקדנית בשלב מסוים - ועל כך נשמעת נדב משיבה: "יש לו דם. תבואו מהר!".

עוד באותו נושא

רגב דרשה למנוע אירוע של חד"ש בחיפה; ראש העיר סירב

לכתבה המלאה

אילון בן ה-13 נהרג בתאונה בת"א; הוריו שהו בחופשה בחו"ל

אילון שלו-אמסלם הוא הנער בן ה-13 שנהרג מפגיעת מכונית בליל שישי בתל אביב. הוריו של שלו-אמסלם שהו בחופשה בתאילנד בעת התאונה, ושבו היום (שבת) לביתם. האב, קובי שלו-אמסלם, היה עד לאחרונה הממונה על השכר במשרד האוצר.

מחקירת התאונה, שבה נפצע נער נוסף באורח בינוני, עולה החשד כי הנהג, אליהו בן זיקרי בן ה-23 מירושלים, נהג תחת השפעת אלכוהול. בדיון הארכת מעצרו שנערך אתמול בבית משפט השלום בתל אביב השופט שחרר את בן זיקרי למעצר בית, אך בשל ערעור שהגישה המשטרה הוטל עיכוב ביצוע על השחרור עד יום ראשון.

משפחתו הביעה היום זעם על הנהג ומסרה כי היא "המומה מהתנהגותו של הנהג הדורס, שלא לקח אחריות על מעשיו, סרב לשתף פעולה ולא היה מוכן למסור בדיקות דם והעמיד קו הגנה בדוי ותלוש מהמציאות שאינו עולה בקנה אחד עם העובדות שנאספו עד כה".

בעקבות הפיגועים: כעשרת אלפים דרוזים בעצרת הזדהות עם קרוביהם בסוריה

כעשרת אלפים דרוזים הגיעו היום (שבת) לקבר נבי שועייב שבצפון לעצרת הזדהות עם קרובי משפחותיהם שבסוריה. השבוע נהרגו יותר מ-220 בני אדם בסדרה של מתקפות מטעם ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) ביישובים דרוזיים באזור העיר א-סווידא שבסוריה. הערב יתקיים במרכז דליית אל-כרמל אירוע נוסף להזדהות עם הדרוזים בסוריה ולמחאה על הטבח בהם.

שר ההגנה האמריקני: לא פועלים להפלת המשטר באיראן

שר ההגנה האמריקני ג'יימס מאטיס אמר אתמול (שישי) כי ארצות הברית אינה מעוניינת לשנות ולמוטט את המשטר באיראן, וכי מטרתה של וושינגטון הייתה ונותרה לרסן את התנהגותו המאיימת של השלטון במדינה. דבריו של מאטיס נאמרו ברקע התבטאויותיו של הנשיא דונלד טראמפ בימים האחרונים, שאיים על איראן כי ההשלכות יהיו קשות אם תעז להמשיך ולאיים על ארצות הברית.

קרשים נזרקים באוויר: קטטה המונית בחוף בים המלח | צפו בתיעוד

בית המשפט השלום בירושלים שחרר אתמול (שישי) למעצר בית בתנאים מגבילים שני חשודים במעורבות בקטטה בחוף נווה מדבר שבים המלח. שלושה חשודים נוספים יובאו בהמשך לדיון בעניינם. החשודים נעצרו מוקדם יותר בחשד למעורבות בקטטה. כמה מהמעורבים בקטטה נפצעו באורח קל וטופלו על ידי צוות מד"א במקום, בנוסף לכך נפצע שוטר שהגיע לזירת האירוע בכדי להפריד ביניהם - גם הוא באורח קל.

מבט למעלה: ליקוי הירח הארוך ביותר במאה ה-21

ליקוי הירח המלא, הארוך ביותר במאה ה-21, התקיים אמש(שישי), בט"ו באב. האסטרונומים וחובבי החלל בישראל וברחבי העולם צפו במופע המרהיב בשמיים.

"ליקוי ירח מתרחש כאשר הירח נכנס לצלו של כדור-הארץ", מסביר מג'ד תאבת, מנהל מרכז החלל הדרוזי על שם אילן רמון שבירכא. "הירח יכול להיכנס לצלו של כדור הארץ רק כשכדור הארץ מצוי בינו לבין השמש. אירוע זה מתרחש כאשר הירח מצוי מול השמש, כלומר מלא".

על שני גלגלים, נגד הגנבים: יחידת המתנדבים שנלחמת בפשיעה החקלאית

במשטרה מחפשים דרכים יצירתיות כדי להילחם בפשיעה החקלאית שגורמת לנזקים כבדים לחקלאים ולמשק. הם החליטו להטיל את המשימה להילחם בפשיעה החקלאית על מג"ב, שהחלו לפתח בשנים האחרונות מודלים מבצעיים כדי להתמודד עם התופעה. בחודשים האחרונים החלה לפעול יחידת מתנדבים ייחודית של אופני שדות, שאנשיה הם חקלאים בעלי זיקה להגן על המשקים החקלאיים שלהם ושל שכניהם. ביחידה יותר מ-20 מתנדבים, גברים ונשים שעברו הכשרה של מג"ב וגויסו כשוטרים מתנדבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully