וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש מחבל מתחת לבית שלי": השיחה למשטרה של שכנת הנרצח בפיגוע

עדן נדב, תושבת ההתנחלות אדם, התקשרה למוקד 100 כשהבינה שמחבל דקר שני בני אדם ברחוב שבו היא גרה. "ראיתי את אבא שלי עוד שנייה מת", סיפרה על הרגעים המתוחים בשיחה עם המוקדנית, שהתקשתה להבין את המתרחש. האזינו

הקלטה: משטרת ישראל, צילום: מד"א

משטרת ישראל פרסמה הערב (שישי) את הקלטת השיחה למוקד 100 של תושבת ההתנחלות אדם בבנימין, שראתה מחלון ביתה את פיגוע הדקירה שבו נרצח שכנה יותם עובדיה ואדם נוסף נפצע באורח בינוני. בהקלטה, שנחשפה לראשונה ב"חדשות עשר" נשמעת עדן נדב צועקת: "הצילו! יש מחבל מתחת לבית. אני גרה ביישוב אדם" בזמן שהמוקדנית מתקשה להבין היכן היא נמצאת. "איך את יודעת שהוא מחבל?", שואלת המוקדנית בשלב מסוים - ועל כך נשמעת נדב משיבה: "יש לו דם. תבואו מהר!".

בשיחה עם וואלה! NEWS הוסיפה נדב כי שמעה צעקות מתחת לחלונה וחשבה שמדובר בריב שכנים. "אבא שלי התעורר, ירד למטה ואני ירדתי אחריו", הוסיפה. "איך שירדתי שמעתי אותו צורח לי לעלות אחריו וראיתי אותו (את המחבל, מ.ה.) רץ אחריו עם הסכין". לדבריה, בשלב זה עלתה בחזרה לביתה אך לא ידעה כיצד לנהוג וירדה בחזרה לרחוב, שם ראתה את אביה מתעמת עם המחבל והתקשרה למשטרה. "ראיתי את יותם עובדיה מנסה להיאחז ברכב שלי", הוסיפה. "ראיתי אותו פשוט מתמוטט. נכנסתי להיסטריה מטורפת. ראיתי עוד שנייה את אבא של מת. זה היה פשוט נורא".

עוד בוואלה! NEWS:
שני פלסטינים נהרגו בהפגנות בעזה; ליברמן: "על חמאס לנהוג בחוכמה"
ההתבצרות במסגד בהר הבית: 24 נעצרו בחשד להתפרעות
הטרנספר המצרי בלם את דאעש בסיני, אך ההרס שגרם הצבא עלול להכות בחזרה

זירת הפיגוע ביישוב אדם. מד"א
זירת הפיגוע בהתנחלות אדם, אמש/מד"א

היום בצהריים הובא עובדיה למנוחות בבית העלמין בגבעת שאול בירושלים. הוא הותיר אחריו אישה ושני ילדים, בני עשרה חודשים ושנתיים. "המילה היחידה שהראל בנך יודע לומר היא 'אבא", ספד לו חמו, יהודה. "הבן הקטן לא יכול בלעדיך. כל היום קורא 'אבא, אבא'. הלב נשבר". עובדיה, בן 31, נפצע באורח אנוש בפיגוע ופונה לבית החולים הדסה הר הצופים שם נקבע מותו בהמשך.

המחבל שדקר אותו למוות נורה ונהרג בזירת הפיגוע. כוחות צה"ל פשטו במהלך הלילה על בית משפחתו של המחבל, מוחמד טארק יוסף בן 17, בכפר כובר. היתרי העבודה בישראל של קרוביו הוחרמו והבית מופה לקראת הריסה. ארבעה תושבים נלקחו לתחקור והוחלט למנוע למשך היום את כניסתם של פועלים מהכפר לעבודות ביישובים באזור בנימין.

עוד באותו נושא

"הבן כל היום קורא 'אבא', הלב נשבר": מאות בהלוויית יותם עובדיה

לכתבה המלאה
שיחת הטלפון למוקד המשטרה בעת הפיגוע באדם. אתר רשמי
התנחלות אדם, אמש/אתר רשמי
הלוויתו של יותם עובדיה שנרצח בפיגוע בהתנחלות אדם ב-27 ביולי 2018. נועם מושקוביץ
הלוויתו של יותם עובדיה, היום/נועם מושקוביץ
רב אלוף גדי איזנקוט, בנקודה בה אירע אמש פיגוע הדקירה בהתנחלות אדם ה-27 ביולי 2018. דובר צה"ל
הרמטכ"ל גדי איזנקוט בסירת האירוע, היום/דובר צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully