וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפחות 68 בני אדם נהרגו במתקפת הטרור בקניון בניירובי, בירת קניה. ממשלת קניה הודיעה כי 1,000 בני אדם הצליחו להימלט בשלום ממרכז הקניות "ווסטגייט", אחרי שמספר מחבלים מארגון הטרור "אל-שבאב" פרצו למקום, השליכו רימונים ופתחו באש לכל עבר. בהרוגים אזרחים של צרפת, סין, קנדה ובריטניה. שניים מההרוגים הם אחיינו של נשיא קניה אורוהו קניאטה, וארוסתו. המצור החל ביום שבת בבוקר. עדיין לא ברור אם החוטפים - בהם כמה נשים - מחזיקים עדיין בבני ערובה. הצלב האדום של קניה דיווח כי עשרות בני אדם עדיין נעדרים, אך לא ברור אם מדובר בהרוגים או באנשים המסתתרים וחוששים לצאת. צבא קניה פתח במבצע מיוחד, בשילוב מסוקים וחיילי קומנדו, בניסיון לפרוץ לקניון. שני עדי ראייה סיפרו כי איש ביטחון ישראלי חילץ אותם אמש. בירושלים הסכימו לאשר כי ישראל מסייעת לקניה במשא-ומתן בלבד מול החוטפים. לפי דיווח נוסף, למקום נשלח צוות חבלה ישראלי. ארגון הטרור אל-שבאב הודיע כי עשה את הפיגוע כנקמה על פלישת צבא קניה לסומליה. נשיא קניה הבהיר כי לא יסיג את חייליו מסומליה, ואמר: "נכנסו לשם כאומה כדי לייצב את המדינה, ובעיקר כדי להילחם בטרור".

לפחות 68 בני אדם נהרגו במתקפת הטרור בקניון בניירובי, בירת קניה. ממשלת קניה הודיעה כי 1,000 בני אדם הצליחו להימלט בשלום ממרכז הקניות "ווסטגייט", אחרי שמספר מחבלים מארגון הטרור "אל-שבאב" פרצו למקום, השליכו רימונים ופתחו באש לכל עבר.

בהרוגים אזרחים של צרפת, סין, קנדה ובריטניה.

שניים מההרוגים הם אחיינו של נשיא קניה אורוהו קניאטה, וארוסתו.

המצור החל ביום שבת בבוקר. עדיין לא ברור אם החוטפים - בהם כמה נשים - מחזיקים עדיין בבני ערובה. הצלב האדום של קניה דיווח כי עשרות בני אדם עדיין נעדרים, אך לא ברור אם מדובר בהרוגים או באנשים המסתתרים וחוששים לצאת. צבא קניה פתח במבצע מיוחד, בשילוב מסוקים וחיילי קומנדו, בניסיון לפרוץ לקניון.

שני עדי ראייה סיפרו כי איש ביטחון ישראלי חילץ אותם אמש. בירושלים הסכימו לאשר כי ישראל מסייעת לקניה במשא-ומתן בלבד מול החוטפים. לפי דיווח נוסף, למקום נשלח צוות חבלה ישראלי.

ארגון הטרור אל-שבאב הודיע כי עשה את הפיגוע כנקמה על פלישת צבא קניה לסומליה. נשיא קניה הבהיר כי לא יסיג את חייליו מסומליה, ואמר: "נכנסו לשם כאומה כדי לייצב את המדינה, ובעיקר כדי להילחם בטרור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully