וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספורט, הפלות ודונלד טראמפ: לנו ואובמה אחד על-אחד

אובמה ניצל את הבמה שניתנה לו בתכנית הלילה הפופולרית כדי לנגח את יריבו הרפובליקני, מיט רומני, וכדי להבהיר את דעתו על מעשי אונס. בין היתר, הזכיר שוב היכן לא נולד

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, ניצל הפוגה קלה במסע הבחירות האינטנסיבי שלו, כדי לקפוץ לשעה קלה לתכנית הלילה של ג'יי לנו ברשת NBC. בתכנית, שהוקלטה אמש (רביעי), התייחס אובמה לדברים שאמר אחד המועמדים הרפובליקנים לסנאט, שטען כי "הריונות שנגרמו מאונס הם רצון האל". אובמה אמר כי הוא "אינו מסוגל להבין כיצד 'האנשים האלה' ממציאים רעיונות שכאלה". הנשיא "ביקש להבהיר דבר אחד: אונס הוא אונס – אונס הוא פשע".

אובמה ניצל את הבמה שניתנה לו בתכנית הלילה הפופולרית כדי לנגח את יריבו הרפובליקני, מיט רומני, שכבר זכה לקיתונות של צוננין בשל ההתבטאות המביכה המועמד לסנאט מטעם מפלגתו, ריצ'רד מורדוק. לדברי אובמה, אמירות מסוג זה הן "בדיוק הסיבה שאסור לתת לפוליטיקאים – מרביתם גברים - לקבל החלטות לגבי הטיפולי הבריאות של נשים". בכך, רמז הנשיא למצע הבחירות של רומני, שקורא לבטל את רפורמת הבריאות ההיסטורית שכונן אובמה בכהונתו.

בחירות בארה"ב 2012 - סיקור מלא בוואלה! חדשות

נשיא ארה"ב, ברק אובמה, מתארח בתכנית של ג'יי לנו. 24 באוקטובר 2012. AP
מתכוננים לשידור. לנו ואובמה באולפן של NBC/AP

קמפיין הבחירות של המפלגה הדמוקרטית נהנה מיתרון בקרב הנשים האמריקניות, ובמיוחד נהנה מיתרון בקרב התושבות במדינות המפתח החשובות לניצחון. יועצי הנשיא מדגישים בפרסומיהם את החיבור בין מיט רומני להתבטאויות השנויות-במחלוקת של חברי מפלגתו בכל הנושאים הקשורים לזכויות הנשיא. רק לאחרונה, אמר עוד מועמד רפובליקני לסנאט, טוד אייקין, כי נשים מסוגלות להגן על גופן מפני "אונס אמיתי" – ולמנוע מעצמן להרות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

"לי ולטראמפ הייתה ילדות משותפת בקניה"

בחלקים נוספים בשיחתו עם לנו, הנשיא אובמה התלוצץ לגבי משחקי בייסבול, אך חלק גדול מדבריו הקדיש כדי ללעוג לאיל ההון דונלד טראמפ.

אחרי ארבעה ימים של הכנות ושמועות, טראמפ חשף אתמול את "הסקופ" הגדול, שלטענתו אמור היה "לשנות את פניה של מערכת הבחירות". לפי דיווחים מוקדמים באתרי רכילות ומפי מקורבים לטראמפ, הפרסום היה אמור "לחשוף את הרגלי הסחר בקוקאין של אובמה", או את "פרטי בקשת הגירושין שהגישה מישל אובמה נגד בעלה".

לבסוף, התברר שהפרסום של טראמפ הוא שונה לגמרי: הוא הציע לתרום לצדקה חמישה מיליון דולרים אם אובמה יחשוף את דרכונו ויחשוף מסמכים שונים המאמתים את השכלתו. אובמה התלוצץ על הפרשה, ואמר לג'יי לנו כי הסכסוך בינו לבין טראמפ הוא ארוך שנים, ונובע מ"ילדותם המשותפת בקניה". בכך, לעג אובמה על ניסיונו הכושל של טראמפ להוכיח כי אובמה לא נולד בארה"ב, ולכן אינו מסוגל להתמודד לכהונה שניה כנשיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully