וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוקאין או גירושין: מה יחשוף טראמפ על אובמה?

איל הנדל"ן, שבעבר טען שאובמה זייף את תעודת הלידה שלו וניסה בעצמו לרוץ לנשיאות, אמור לחשוף היום "סקופ שישנה מערכת הבחירות". חרושת השמועות עושה שעות נוספות

איש העסקים האמריקני, דונלד טראמפ, צפוי לחשוף היום (רביעי) "גילוי חשוב" על אודותיו של הנשיא המכהן, ברק אובמה. בריאיון בתחילת השבוע לרשת החדשות פוקס ניוז, אמר טראמפ כי מדובר ב"חשיפה שעשויה לשנות את פני הבחירות".

באופן טבעי, חרושת השמועות עושה שעות נוספת לקראת הפרסום המסתורי. טראמפ, יזם ומנחה טלוויזיה, פרסם לא פעם תיאוריות קונספירציות שונות ומשונות על הנשיא המכהן, ואף הציע את עצמו כמועמד לנשיאות אחרי שפרש מהמפלגה הרפובליקנית. הידועה שבשמועות שהפיץ הייתה כי אובמה אינו אזרח אמריקני. טראמפ נאלץ לסגת בו בבושת-פנים מההאשמה הזו אחרי שאובמה הציג בפומבי את תעודת הלידה שלו.

המרות לבית הלבן - סיקור מלא בוואלה! חדשות

דונלד טראמפ ומיט רומני בלאס וגאס, נבאדה. פברואר 2012. AP
דונלנד טראמפ עם יריבו של אובמה, מיט רומני, ועם רעייתו של רומני, אן/AP

דאג קאס, פובליציסט שמרני שנוטה להתארח בתכניות אירוח שונות, צייץ הבוקר בטוויטר כי נודע לו ממקורותיו שה"סקופ" של טראמפ יכלול חשיפה של מסמכי הגירושין של הזוג הנשיאותי. מישל אובמה הגישה בקשה לגירושין מבעלה בשנת 2000, אחרי שברק אובמה לא הצליח להיבחר לקונגרס של אילינוי, אך כיום חיי הנישואין שלהם – כך נראה לפחות – יציבים מאוד.

פרשנים רבים מציינים כי גם אם טראמפ אכן יפרסם את תוכנם של מסמכי הבקשה לגירושין, הרי שאין בכך כל פרסום חדש. בחודש מאי השנה, כבר כתב העיתונאי האמריקאי הוותיק, אדוארד קליין, על אותם מסמכים, בספרו The Amateur: Barack Obama in the White House.

דובר מטעמו של טראמפ, ששוחח הבוקר עם היומון הבריטי "דיילי מייל", סירב לאשר או להכחיש אם הפרסום יכלול חלקים ממסמכי הגירושין.

ואולי מדובר בסמים מימי הקולג'?

בשנה שעברה התגלע עימות תקשורתי עמוק בין טראמפ לנשיא אובמה. טראמפ טען כי למיטב ידיעתו, הנשיא היה "תלמיד גרוע, שלא הגיעו לו להתקבל לאוניברסיטאות 'ליגת הקיסוס'", בהן למד. "שמעתי שאובמה היה תלמיד גרוע", אמר טראמפ בראיון לסוכנות הידיעות AP. "איך יכול להיות שתלמיד כה גרוע מתקבל לאוניברסיטה כמו קולומביה, ובהמשך להרווארד? אני חושב על זה, אני רוצה לבחון את הדברים. תנו לי לראות את נתוניו האקדמיים".

לפי דיווח נוסף מהבוקר, שהובא באתר הרכילות "Radar Online והוגדר "בלעדי", מציין כי "חבר קרוב של אובמה מחזיק בידיו עדויות לפיהן הנשיא סחר בקוקאין בימיו כסטודנט ואף השתמש בסם". לפי האתר, בכירים רפובליקנים סירבו להשתמש בפרסום הזה. בחודש מאי, בכל מקרה, ברק אובמה כבר חשף את הרגלי העישון שלו כדי להתגונן מפני הנחתות של הרגע האחרון ערב הבחירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully