וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ לאובמה: "חשוף מסמכים, ואתרום 5 מיליון לצדקה"

בהודעה מצולמת שהועלתה לרשת, הציע איש העסקים לנשיא ארה"ב לחשוף את רישומיו האישיים עד ה-31 באוקטובר - בתמורה לתרומת ענק לכל מוסד שיבחר. "זו הצעה שאי אפשר לסרב לה"

צילום: סרטון שהועלה לרשת, עריכה: מיכאל ברגמן

איש העסקים דונלד טראמפ פרסם היום (רביעי) ברשת הודעה לנשיא ארצות הברית, ברק אובמה, בה הציע לו לפרסם שורת מסמכים אישיים – בתמורה לתרומת ענק של חמישה מיליון דולרים לכל מטרת צדקה בה יחפוץ. בתחילת השבוע, הודיע טראמפ בראיון לרשת "פוקס ניוז" כי בפיו הודעה משמעותית הנוגעת לנשיא – שעשויה, לדבריו, "לשנות את פני מערכת הבחירות".

בסרטון שפרסם ברשת יוטיוב, והפיץ בחשבונות הפייסבוק והטוויטר הרשמיים שלו, אמר טראמפ כי "הנשיא אובמה הוא הנשיא הכי פחות גלוי בתולדות המדינה הזאת. מעולם לא היה מקרה שכזה, אנחנו יודעים מעט מאוד על הנשיא שלנו". לדבריו, "אני מאוד גאה שגרמתי לו לפרסם את תעודת הלידה שלו, או מה שזה לא היה... כעת, יש לי הצעה שהנשיא לא יוכל לסרב לה, ואני מאמין שהוא אכן לא יעשה זאת".

העימות השלישי לקראת הבחירות בארצות הברית בין הנשיא אובמה ומיט רומני, פלורידה, 22.10.2012. Marc Serota, GettyImages
"אובמה הוא הנשיא הכי פחות גלוי בתולדות המדינה הזאת"/GettyImages, Marc Serota

"אם ברק אובמה ייפתח ויפרסם את נתוני הקולג' ובקשת הקבלה שלו לקולג', וכן את הרישומים ומסמכי הבקשה שלו לדרכון, אני אעניק למטרה לבחירתו - ילדים במצוקה בשיקגו, אגודת הסרטן האמריקאית, מחקר איידס, כל דבר שירצה - צ'ק מיידי על סך חמישה מיליון דולרים. הצ'ק יינתן בתוך שעה מרגע הפרסום".

עם זאת, ציין טראמפ כי "המסמכים חייבים להגיע עד ה-31 באוקטובר בשעה 17:00". טראמפ פנה לצופים וסיכם: "הנשיא יעשה שירות גדול לאומה אם ייעשה זאת. זה ישים סוף לשאלות ולכעס של אמריקאים רבים. הם יידעו משהו על הנשיא שלהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

השמועות על הודעתו של טראמפ הופרכו

במהלך השבוע הועלו תהיות רבות באשר להודעתו הצפויה של טראמפ. דאג קאס, פובליציסט שמרני, צייץ הבוקר בטוויטר כי נודע לו ממקורותיו שה"סקופ" של טראמפ יכלול חשיפה של מסמכי הגירושין של הזוג הנשיאותי אותם הגישה מישל אובמה בשנת 2000. לפי דיווח נוסף מהבוקר, שהובא באתר הרכילות "Radar Online, "חבר קרוב של אובמה מחזיק בידיו עדויות לפיהן הנשיא סחר בקוקאין בימיו כסטודנט ואף השתמש בסם".

טראמפ, יזם ומנחה טלוויזיה, פרסם לא פעם תיאוריות קונספירציות שונות ומשונות על הנשיא המכהן, ואף הציע את עצמו כמועמד לנשיאות אחרי שפרש מהמפלגה הרפובליקנית. הידועה שבשמועות שהפיץ הייתה כי אובמה אינו אזרח אמריקני. טראמפ נאלץ לסגת בו בבושת-פנים מההאשמה הזו אחרי שאובמה הציג בפומבי את תעודת הלידה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully