וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפאזל הושלם: נמצא ראשו של קורבן "פסיכו הקנדי"

משטרת מונטריאול הודיעה כי ראש שנמצא בפארק הוא החלק האחרון שהיה חסר מגופתו של ג'ו?ן לין, הסטודנט הסיני שנרצח בידי כוכב הפורנו הקניבל לוקה רוקו מניוטה - שכופר באשמה

ראש כרות שנמצא בתחילת השבוע בפארק בעיר מונטריאול שבקנדה הוא ראשו של ג'ו?ן לין, סטודנט סיני שהיה קורבן אחת מפרשות הרצח המזעזעות שזכורות במדינה בשנים האחרונות, שמאחוריה עומד האיש שזכה זה מכבר לכינוי "פסיכו הקנדי".

ג'ון בן ה-33, סטודנט באוניברסיטת קונקורדיה בעיר, נרצח במונטריאול בסוף חודש מאי. החשוד ברצח, כוכב פורנו בשם לוקה רוקו מניוטה, ביתר לפי החשד את גופתו של ג'ון, שהיה כנראה מאהבו, וביצע בה מעשי קניבליזם ונקרופיליה, לפני שהעלה לרשת סרטון המתעד את המעשים ושלח בדואר חלקים מהגופה ליעדים שונים בערים ונקובר ואוטווה.

פינת הנצחה לזכרו של ג'ון לין, סטודנט סיני שנרצח בידי "פסיכו הקנדי", הרוצח הקניבל לוקה רוקו מניוטה, מונטריאול, יוני 2012. רויטרס
פינת הנצחה הוקמה במונטריאול לזכרו של ג'ון/רויטרס

עד השבוע, נמצאו כל חלקי הגופה מלבד הראש - וכעת הושלמה התמונה. דובר של משטרת העיר מסר לסוכנות הידיעות הצרפתית כי כל חלקי הגופה נמצאים כעת בידי החוקרים.

מניוטה בן ה-29 (המוכר בחוגים מסוימים גם בשמות ולדימיר רומנוב או אריק קלינטון ניומן), נמלט לאחר הרצח לאירופה, עבר בצרפת ולבסוף נעצר בברלין בירת גרמניה, משום הוסגר בהמשך בחזרה לקנדה. בסוף החודש שעבר הוגש נגדו כתב אישום - אולם הוא כפר באשמה. שימוע ראשוני במשפטו ייערך רק בחודש מאי הקרוב, ובינתיים נבחנת שאלת שפיותו.

הראש הכרות נמצא ביום ראשון השבוע בפארק ארלינגטון שבדרום-מערב העיר, לאחר ששוטרים קיבלו "טיפ" בנושא ממודיע. היה זה מספר ימים לאחר שמשפחתו של ג'ון קיימה בעיר טקס פרטי לזכרו.

"פסיכו הקנדי" - עוד כותרות בפרשה:
יד ורגל נשלחו לבית ספר, ואיפה הראש?
המעצר תועד במצלמות: "תפסתם אותי"
אז איך בעצם מטיסים קניבל?

פינת הנצחה לזכרו של ג'ון לין, סטודנט סיני שנרצח בידי "פסיכו הקנדי", הרוצח הקניבל לוקה רוקו מניוטה, מונטריאול, יוני 2012. לוקה רוקו מניוטה, רויטרס
טקס הזיכרון שערכה משפחתו של ג'ון לכבודו, בשבוע שעבר במונטריאול/רויטרס, לוקה רוקו מניוטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully