וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב הפורנו הקניבל יוסגר תוך שבועות - אבל כיצד?

גרמניה צפויה להסגיר את לוקה רוקו מניוטה, הקנדי שמואשם כי רצח את בן זוגו, אכל את גופתו ושלח את איבריו לכמה כתובות. היכן ראש הגופה, ומה הקשר ללהיט של מדונה?

התביעה בגרמניה מעריכה כי לוקה רוקו מניוטה, כוכב הפורנו הקנדי הנאשם ברצח קניבלי, יוסגר לארצו עד סוף החודש ולעמוד למשפט במונטריאול. מניוטה הופיע שלשום מול בית המשפט בברלין ואמר כי אין בכוונתו להיאבק נגד ההסגרה. עם זאת, דובר התביעה בברלין, מרטין שטלטנר, אמר כי בית משפט מחוזי בגרמניה יבחן אם מניוטה, שנעצר בתחילת השבוע, יבדוק האם בהסגרה לקנדה יש משום הפרה של זכויותיו של הנאשם. יצוין כי גרמניה אינה נוהגת להסגיר נאשמים למדינות שבהן יש עונש מוות, אך בקנדה לא קבוע בחוק עונש כזה לרוצחים.

בימים האחרונים נמשכו דיווחים באשר לתכנים הקשים שהופיעו בסרטון שמניוטה צילם, לכאורה, והעלה לרשת, בו תיעד את רציחתו של הסטודנט ואת ההתעללות בגופתו. משטרת מונטריאול אישרה כי אנשיה צפו בסרטון, שבו נראה מניוטה, בין היתר, אוכל מבשרו של הקורבן. דובר המשטרה הבהיר כי לא ימסרו פרטים נוספים עד שתתברר באופן ודאי האותנטיות של הסרטון. סוכנות הידיעות AP דיווחה כי בסרטון נראה אדם אוחז בסכין ומזלג מעל גופתו של ג'ון, אולם לא ניתן לראות אם הוא אכן אוכל מבשרו.

סרטון נוסף שעלה לרשת הוא ככל הנראה אחד שמניוטה צילם בזמן מנוסתו מהמשטרה, כשנמלט מקנדה לצרפת ומשם לגרמניה. בסרטון, הוא "מודה למעריציו", ומעשן לצלילי הלהיט "לה איסלה בוניטה" של מדונה. ככל הנראה, הוא העלה לרשת סרטונים נוספים שצילם בזמן הבריחה. לפי כמה צהובונים, בכולם הוא מצולם לצלילי פזמונים שנכתבו בשנת 1987, בהם שירים של ניו אורדר והלהקה הגרמנית קמופלאג'.

מעיל משוגעים? זה רק בסרטים

בתוך כך, רשת ABC האמריקנית פרסמה מעין "מדריך הסגרה", המשיב על השאלה כיצד מסגירים רוצח כה מסוכן ממדינה למדינה. מניוטה, בן 29, מואשם כי רצח את בן זוגו, הסטודנט הסיני ג'ון לין, ביתר את גופתו ואכל חלקים ממנה, ולאחר מכן שלח את האיברים הכרותים לכמה כתובות שונות. ראש הגופה טרם אותר.

למרות מסוכנתו הגבוהה של מגנוטה והגדרתו כקניבל, נראה כי הוא לא צפוי להיכלא בתנאים שבהם הובל הרוצח הבדוי חניבעל לקטר, שהופיע בסרט "שתיקת הכבשים". שוטר פדרלי בדימוס סיפר לכתבי הרשת כי מניוטה צפוי להיות מובל לארצו תחת "תנאי אבטחה קפדניים", אך אמר כי בניגוד לרוצח מהסרט המפורסם, לא סביר שפיו יחסם במסיכת הוקי.

כמו כן, לא סביר שהוא ייכפת ב"מעיל משוגעים", אלא שהסוהרים שילוו אותו יאזקו אותו בידיו וברגליו בלבד. עם זאת, השוטר שהתראיין לכתבה הודה כי "ישנם כמה סודות נוספים", שאסור לו לחשוף למרות שפרש לגמלאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully