וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פסיכו הקנדי": יד ורגל נשלחו לבי"ס, ואיפה הראש?

יום לאחר מעצרו של לוקה רוקו מניוטה בברלין, הגיעו בדואר עוד שני איברים כרותים מגופת קורבנו הסיני. מניוטה הודיע כי לא ייאבק נגד הסגרתו לקנדה - הצפויה בתוך מספר ימים

אין גבול להומור החולני של לוקה רוקו מניוטה: כוכב הפורנו בן ה-29 מקנדה אולי עצור כבר בגרמניה בחשד שרצח סטודנט סיני וביתר את גופתו במונטריאול, והוא עומד בפני הסגרה לארצו - אך בינתיים, ממשיכים מעלליו לתפוס את הכותרות. לאחר שבשבוע שעבר נחשפה הפרשה, כשיד ורגל של הקורבן נשלחו בדואר למטות של מפלגות פוליטיות בעיר הבירה הקנדית, אוטווה, הלילה (רביעי) התגלו ככל הנראה איברים נוספים מהגופה - היד והרגל הנותרות - שנשלחו לבתי ספר בעיר ונקובר.

במשטרת ונקובר אישרו כי חלקי הגופה הגיעו בחבילות לבתי הספר היסודיים "פאלס קריק" ו"סיינט ג'ורג'" בעיר. החוקרים אמנם עדיין לא יכולים לאשר כי האיברים הכרותים אכן שייכים לקורבנו של מניוטה, ג'ו?ן לין - אולם זו ההערכה הרווחת.

חלקים נוספים מגופתו המחוללת של ג'ון בן ה-33 התגלו במונטריאול, סמוך לדירתו של מניוטה (המוכר גם בשמות ולדימיר רומנוב או אריק קלינטון ניומן), אולם חלק אחד מרכזי - הראש - טרם נמצא. החשש המרכזי של המשטרה הוא שגם הראש נשלח על ידי מניוטה בדואר, והוא צפוי "לצוץ" בימים הקרובים.

אז מה ראו בסרטון? "מטורף אחד, דוקרן קרח אחד"

מניוטה עצמו הופיע אמש לראשונה בפני בית משפט בברלין, והצהיר כי הוא אינו מתכוון להיאבק נגד הסגרתו לקנדה - אם כי על פי דובר משרד התובע בעיר, מרטין שטלטנר, "הוא עוד עלול לשנות את דעתו". מעצרו הוארך על ידי השופט, והוא הוחזר לכלא מואביט בעיר. לדברי שטלטנר, אם הכל יילך כשורה, ניתן יהיה להשלים את הליך ההסגרה בתוך מספר ימים.

במקביל, נמשכים הדיווחים באשר לתכנים הקשים המופיעים בסרטון וידאו שמניוטה לכאורה צילם והעלה לרשת, בו מתועדות רציחתו של ג'ון וההתעללות בגופתו. אתמול אישרה לראשונה משטרת מונטריאול כי בידיה סרטון כזה, שבו נראה מניוטה, בין היתר, אוכל מבשרו של הקורבן. דובר המשטרה, איאן לפרנייר, הבהיר כי לא יימסרו פרטים נוספים בנושא עד שתתברר באופן ודאי האותנטיות של הסרטון. עם זאת, ציין כי "מגעיל וגרפי ככל שיהיה - זה אכן מה שרואים בסרטון". יש לציין כי סוכנות AP דיווחה כי אנשיה צפו בקטע וידאו - לא ברור אם מדובר בכל הסרטון או בחלק ממנו - בו נראה אדם אוחז בסכין ומזלג מעל גופתו של ג'ון, אולם לא ניתן לראות אם הוא אכן אוכל מבשרו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם קניבל? לוקה רוקו מניוטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכל מקום, הסרטון המדובר אכן הועלה לאינטרנט זמן קצר אחרי הרצח, ככל הנראה על ידי מניוטה עצמו, תחת הכותרת "מטורף אחד, דוקרן קרח אחד" ("one lunatic, one ice-pick", מעין "מחווה" לסרטון פורנו קשה אחר שנפוץ ברשת זה שנים). זמן קצר לאחר מכן החל הסרטון "ליהעלם" מרבים מהמקומות בהן הופיע, אולם הוא עדיין זמין במקומות מסוימים. נראית בו השתלשלות האירועים המחרידה הבאה: מניוטה דוקר למוות את ג'ון בעזרת דוקרן קרח, כורת את גפיו, מקיים יחסי מין עם הגופה, אוכל מבשרה, מאכיל חלק נוסף מבשרה לכלב, ולבסוף - מענג את עצמו באמצעות אחת הידיים הכרותות. ברקע, נשמעת המוזיקה מהסרט "אמריקן פסיכו" - ומכן נולד כינויו של מניוטה, "פסיכו הקנדי". כאמור, אין לפי שעה אישור רשמי לגבי האותנטיות של הסרטון.

השתלשלות הפרשה:
לפני שבוע: מצוד אחר כוכב פורנו ששלח איברים כרותים
בסוף השבוע: המרדף אחר מניוטה עבר לצרפת
שלשום: מניוטה נעצר בקפה-אינטרנט בברלין
מעצר "פסיכו הקנדי" תועד במצלמות: "תפסתם אותי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully