וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנדה: מצוד אחר כוכב פורנו ששלח איברים כרותים

אחרי שיד ורגל נשלחו בחבילות למטה המפלגה השמרנית באוטווה, הובילה החקירה ליתר חלקי הגופה במונטריאול, ולדירתו של לוקה רוקו מניוטה - שהתברר גם כחובב התעללות בחתולים

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ')

משטרת קנדה שקועה היום (חמישי) בחיפושים אחר חשוד בביצוע אחד הפשעים המזעזעים והביזאריים שידעה המדינה אי פעם: כוכב פורנו הומוסקסואלי בן 29 בשם לוקה רוקו מניוטה (המוכר בחוגים מסוימים גם בשמות ולדימיר רומנוב או אריק קלינטון ניומן), חשוד כי רצח אדם, ביתר את גופתו ושלח כמה מאיבריו בדואר.

הפרשה נחשפה כשחבילה עם רגל כרותה התגלתה במטה המפלגה השמרנית בעיר הבירה אוטווה. "הריח שעלה מהחבילה היה פשוט נוראי, ואני בטוחה שרבים מאיתנו לא ישכחו אותו לעולם", סיפר דובר המפלגה, פרד דלורי. בהמשך התגלתה יד כרותה בחבילה נוספת בעיר. המשטרה פתחה בחיפושים, ואיתרה את יתר חלקי גופתו של הקורבן, בתוך מזוודה שהונחה בין שקיות אשפה בעיר מונטריאול. זהותו אינה ידועה בשלב זה, והוא תואר רק כ"זכר לבן".

שוטרים מפנים שקית ובה רגל כרותה שנשלחה למטה המפלגה השמרנית, אוטווה בירת קנדה, 30 במאי 2012. רויטרס
שוטרים נושאים שקית ובה הרגל הכרותה שהגיעה למשרד המפלגה השמרנית באוטווה, אתמול/רויטרס

בהמשך הגיעו השוטרים לדירה בעיר, בה בוצע המעשה המזוויע - ולפי התיאורים, כתמי דם כיסו את הקירות, וריח חריף של בשר רקוב עמד באוויר. "עבור רוב השוטרים שהיו כאן כל הלילה, זו זירת פשע שכמוה מעולם לא ראו בימי חייהם", סיפר לאחר מכן איאן לפרנייר ממשטרת מונטריאול. עוד הוסיף כי מניוטה לא היה מוכר למשטרה, וציין כי לפי המידע שנמצא בזירת הפשע, ככל הנראה הייתה היכרות מוקדמת בינו לקורבן.

עדיין לא ברור היכן נמצא כעת מניוטה (המוכר גם כדוגמן, חשפן ונער ליווי). ידוע כי הוא יליד טורונטו, ועבר רק לפני כארבעה חודשים להתגורר במונטריאול, שם שכר את הדירה. חקירת המשטרה כבר העלתה כי זהו כנראה אינו המעשה המזוויע הראשון בו היה מעורב: הוא גם מופיע בכמה סרטונים ברשת בהם הוא נראה מתעלל בחתולים בדרכים שונות. באחד מהם הוא נראה חונק גורי חתולים באמצעות הכנסתם לשקית אטומה, ובאחר הוא מאכיל אותם לנחש פיתון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כמו בסרטים, זה תמיד השכן הטוב. זו ממש קלישאה". מניוטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחד משכניו של מניוטה בבניין במונטריאול, ריצ'רד פאייט, תיאר בשיחה עם רויטרס אדם שתקן ומוזר: "הייתי אומר לו שלום, והוא לא היה מגיב אפילו, אפילו לא מהנהן". שכן אחר תיאר בחור שקט ונחמד: "כמו בסרטים, זה תמיד השכן הטוב. זו ממש קלישאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully