וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת ביתור הגופה בקנדה: החשוד נמלט לפריז

כוכב הפורנו ההומוסקסואל שזכה לכינוי "הקנדי הפסיכי" ורצח על פי החשד אדם אותו הכיר, ביתר את גופתו, תיעד המעשים והפיץ הסרטון ברשת, עדיין מסתובב חופשי

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: אמיר קוטיגרו)

פרשת הרצח המזעזע שמסעירה את קנדה: לאחר שביום חמישי החלה משטרת קנדה בחיפושים אחר כוכב הפורנו ההומוסקסואל בן ה-29, לוקה רוקו מניוטה, שחשוד כי רצח אדם, ביתר את גופתו ושלח כמה מאיבריו בדואר, נחשפים עוד ועוד פרטים אודות הפשע הנורא ומי שעומד מאחוריו, שמסתובב עדיין חופשי. על פי החשד, מניוטה פרסם ברשת סרטון המתעד את הרצח אותו ביצע באמצעות דוקרן קרח, את ביתור הגופה שלאחר מכן וכן ביצוע שורת מעשים מחרידים לגופת הקורבן.

צו מעצר בינלאומי הוצא הלילה (ראשון) לחשוד, אשר זכה לכינוי "הקנדי הפסיכי" בכלי התקשורת העולמיים, והוא מואשם ברצח מדרגה ראשונה וארבעה אישומים נוספים. המשטרה המקומית מסרה כי החשוד כבר לא נמצא בקנדה וכי כפי הנראה הוא בדרכו לאירופה, ואכן משטרת צרפת הודיעה היום כי הם בטוחים שהוא הגיע לא מזמן לפריז.

עדי ראייה דיווחו לסוכנות הידיעות הצרפתית כי המשטרה הצרפתית עורכת "חיפושים ממוקדים" אחר מניוטה. לצד זאת, פורסם ראיון עימו משנת 2007 בו הוא מספר שקשה לו להשיג דייטים.

מצוד אחר כוכב הפורנו שרצח ושלח איברים כרותים. רויטרס
נראה בסרטון רוצח את הסטודנט הסיני באמצעות דוקרן קרח. מניוטה החשוד הנמלט/רויטרס

על פי מסמך המפרט את האישומים אשר פורסם בחדשות CBS, המשטרה רוצה להאשים את מניוטה בביזיון גופה, פרסום ושליחה של עניין גס ומגונה וכן בהטרדה של ראש ממשלת קנדה, סטפן הארפר וחברי פרלמנט נוספים, זאת לאחר שרגל כרותה של הקורבן נשלחה למטה המפלגה השמרנית בעיר הבירה אוטווה, והיא למעשה הביאה לחשיפת הפרשה, כך על פי סוכנות הידיעות רויטרס.

לדברי המשטרה, מניוטה המוכר גם כדוגמן, חשפן ונער ליווי, החשוד בפשע הקשה והמוזר ביותר שידעה המדינה נמלט לאירופה וכפי הנראה גם לא ישוב למדינה. עוד מסרה המשטרה כי הקורבן לפשע המזעזע הוא ג'ון לין, סטודנט בן 32 מסין, וכי בינו לבין החשוד הייתה היכרות כלשהי. כמו כן נמסר כי לין מת ב-24 או ב-25 במאי. המקרה הנורא זעזע את משטרת מונטריאול שמסרה כי דירתו מוכתמת הדם של מניוטה הינה זירת הפשע הנוראית ביותר שראו אי פעם.

שוטרים מפנים שקית ובה רגל כרותה שנשלחה למטה המפלגה השמרנית, אוטווה בירת קנדה, 30 במאי 2012. רויטרס
המשטרה מפנה את הרגל הכרותה שנשלחה למטה המפלגה השמרנית/רויטרס

"הריח שעלה מהחבילה היה פשוט נוראי, ואני בטוחה שרבים מאיתנו לא ישכחו אותו לעולם", סיפר ביום חמישי דובר המפלגה השמרנית, פרד דלורי, אליה הגיעה הרגל הכרותה. בהמשך התגלתה יד כרותה בחבילה נוספת בעיר. המשטרה פתחה בחיפושים, ואיתרה את יתר חלקי גופתו של הקורבן, בתוך מזוודה שהונחה בין שקיות אשפה בעיר מונטריאול.

בהמשך הגיעו השוטרים לדירה בעיר, בה בוצע המעשה המזוויע - ולפי התיאורים, כתמי דם כיסו את הקירות, וריח חריף של בשר רקוב עמד באוויר. "עבור רוב השוטרים שהיו כאן כל הלילה, זו זירת פשע שכמוה מעולם לא ראו בימי חייהם", סיפר לאחר מכן איאן לפרנייר ממשטרת מונטריאול. עוד הוסיף כי מניוטה לא היה מוכר למשטרה.

מניוטה הוא יליד טורונטו, ועבר רק לפני כארבעה חודשים להתגורר במונטריאול, שם שכר את הדירה בה בוצע הפשע. חקירת המשטרה כבר העלתה כי זהו כנראה אינו המעשה המזוויע הראשון בו היה מעורב: הוא גם מופיע בכמה סרטונים ברשת בהם הוא נראה מתעלל בחתולים בדרכים שונות. באחד מהם הוא נראה חונק גורי חתולים באמצעות הכנסתם לשקית אטומה, ובאחר הוא מאכיל אותם לנחש פיתון.

קנדה: מצוד אחר כוכב פורנו ששלח איברים כרותים

  • עוד באותו נושא:
  • קנדה
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully