וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב הפורנו הקנדי החשוד שרצח וביתר אדם נעצר בברלין

לוקה רוקו מניוטה, כוכב הפורנו ההומוסקסואל החשוד ברצח סטודנט סיני בקנדה ובביתור גופתו, נעצר בגרמניה לאחר ארבעה ימים. מניוטה חשוד גם ששלח את חלקי הגופה בדואר

ארבעה ימים של חיפושים קדחתניים אחר כוכב הפורנו ההומוסקסואל בן ה-29, לוקה רוקו מניוטה, שמבוקש על רצח וביתור גופתו של סטודנט סיני בקנדה הגיעו אחר הצהריים (שני) לסופם עם מעצרו בברלין, כך דיווחה סוכנות הידיעות רויטרס. מניוטה חשוד שרצח את הסטודנט, עימו הייתה לו היכרות מוקדמת, באמצעות דוקרן קרח. לאחר מכן, ביתר את גופתו ושלח כמה מאיבריו בדואר, הפיץ סרטון של המעשים ונמלט לאירופה. אתמול פרסמו הרשויות בצרפת כי הוא נראה בהגיעו לפריז וכי נערכים חיפושים ממוקדים אחריו. בסרטון שהופץ ברשת נראה החשוד רוצח את הקורבן, מבצע בו שורה של מעשים מחרידים ואז מבתר אותו לחתיכות.

לוקה רוקו מניוטה, כוכב פורנו החשוד שרצח את בן זוגו לשעבר וביתר את איבריו. פריז, יוני 2012. AP
מניוטה כפי שנתפס במצלמות האבטחה בשדה התעופה בפריז, אתמול/AP

צו מעצר בינלאומי הוצא אתמול לפנות בוקר לחשוד, אשר זכה לכינוי "הקנדי הפסיכי" בכלי התקשורת העולמיים, והוא מואשם ברצח מדרגה ראשונה וארבעה אישומים נוספים. המשטרה המקומית מסרה אתמול כי החשוד כבר לא נמצא בקנדה וכי כפי הנראה הוא בדרכו לאירופה, ואכן משטרת צרפת הודיעה היום כי הם בטוחים שהוא הגיע לפריז. כפי הנראה מפריז עשה החשוד את דרכו לברלין, שם נעצר היום.

על פי מסמך המפרט את האישומים אשר פורסם בחדשות CBS, המשטרה רוצה להאשים את מניוטה בחילול גופה, פרסום ושליחה של עניין גס ומגונה וכן בהטרדה של ראש ממשלת קנדה, סטפן הארפר וחברי פרלמנט נוספים, זאת לאחר שרגל כרותה של הקורבן נשלחה למטה המפלגה השמרנית בעיר הבירה אוטווה, והיא למעשה הביאה לחשיפת הפרשה.

"זירת הרצח הנוראית שידעה המדינה"

מהמשטרה נמסר כי הקורבן לפשע המזעזע הוא ג'ון לין, סטודנט בן 32 מסין, וכי הוא מת ב-24 או ב-25 במאי. המקרה זעזע את משטרת מונטריאול שמסרה כי דירתו מוכתמת הדם של מניוטה הינה זירת הפשע הנוראית ביותר שראו אי פעם.

"הריח שעלה מהחבילה היה פשוט נוראי, ואני בטוחה שרבים מאיתנו לא ישכחו אותו לעולם", סיפר ביום חמישי דובר המפלגה השמרנית, פרד דלורי, אליה הגיעה הרגל הכרותה. בהמשך התגלתה יד כרותה בחבילה נוספת בעיר. המשטרה פתחה בחיפושים, ואיתרה את יתר חלקי גופתו של הקורבן, בתוך מזוודה שהונחה בין שקיות אשפה בעיר מונטריאול.

בהמשך הגיעו השוטרים לדירה בעיר, בה בוצע המעשה המזוויע - ולפי התיאורים, כתמי דם כיסו את הקירות, וריח חריף של בשר רקוב עמד באוויר. "עבור רוב השוטרים שהיו כאן כל הלילה, זו זירת פשע שכמוה מעולם לא ראו בימי חייהם", סיפר לאחר מכן איאן לפרנייר ממשטרת מונטריאול. עוד הוסיף כי מניוטה לא היה מוכר למשטרה.

מניוטה הוא יליד טורונטו, ועבר רק לפני כארבעה חודשים להתגורר במונטריאול, שם שכר את הדירה בה בוצע הפשע. חקירת המשטרה כבר העלתה כי זהו כנראה אינו המעשה המזוויע הראשון בו היה מעורב: הוא גם מופיע בכמה סרטונים ברשת בהם הוא נראה מתעלל בחתולים בדרכים שונות. באחד מהם הוא נראה חונק גורי חתולים באמצעות הכנסתם לשקית אטומה, ובאחר הוא מאכיל אותם לנחש פיתון.

פרשת ביתור הגופה בקנדה: החשוד נמלט לפריז
קנדה: מצוד אחר כוכב פורנו ששלח איברים כרותים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully