וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פסיכו הקנדי", מבתר הגופה הקניבל, הוסגר לארצו

19.6.2012 / 11:06

אחרי שוויתר על מאבק משפטי נגד הסגרתו, הוטס כוכב הפורנו לוקה רוקו מניוטה במטוס צבאי מגרמניה למונטריאול - שם צפויה חקירתו להתחיל כבר היום. "הוא היה מאוד שקט בטיסה"

רויטרס

(צילום: AP; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ')

"פסיכו הקנדי" חוזר הביתה: בתום הליך הסגרה שנמשך מספר ימים מגרמניה לקנדה, נחת הלילה (שלישי) לוקה רוקו מניוטה, כוכב פורנו לשעבר, בשדה התעופה בעיר מונטריאול - שם הוא צפוי לעמוד לדין בגין רצח הסטודנט הסיני לין ג'ון, שהיה ככל הנראה מאהבו, וביצוע של עוד שורת מעשי התעללות בגופתו, שכללו מעשי נקרופיליה וקניבליזם, ביתור של הגופה ושליחת כמה מאיבריה בדואר, בין היתר למשרדי מפלגות פוליטיות בבירה אוטווה ולבתי ספר בעיר ונקובר, ולבסוף - פרסום התיעוד של כל מעשי הזוועה בסרטון שהעלה ליוטיוב.

מניוטה בן ה-29 (המוכר בחוגים מסוימים גם בשמות ולדימיר רומנוב או אריק קלינטון ניומן), שנמלט מקנדה לאחר הרצח, עבר בצרפת ולבסוף נעצר לפני כשבועיים בברלין, לא ניהל מאבק משפטי נגד הסגרתו. הוא הובל במטוס של חיל האוויר הקנדי, תחת שמירה של שישה שוטרים, ונחת בשדה תעופה צדדי המשמש לטיסות מטען בלבד. כשנשאל לגבי העניין על ידי עיתונאים בשדה התעופה, השיב דובר משטרת מונטריאול, איאן לפרנייר: "איך בדיוק היינו יכולים להחזיר אותו על טיסה מסחרית עם עוד אנשים עליה? זו לא הייתה החלטה קשה".

עוד כותרות בפרשה:
יד ורגל נשלחו לבית ספר, ואיפה הראש?
המעצר תועד במצלמות: "תפסתם אותי"
אז איך בעצם מטיסים קניבל?

הרוצח הקניבל לוקה רוקו מניוטה נוחת בשדה התעופה בעיר מונטריאול עם הסגרתו מגרמניה לקנדה, 18 ביוני 2012. רויטרס
זהירות, מדרגה/רויטרס

לדברי לפרנייר, ידיו ורגליו של החשוד היו כפותות לאורך כל הטיסה. "הוא היה מאוד שקט", הוסיף. "הכל עבר בצורה טובה מאוד". שר המשפטים של קנדה, רוב ניקולסון, הודה לגרמניה על "פעולתה המהירה והנחושה".

מניוטה נלקח לבית כלא באזור העיר, שמיקומו לא נמסר, וכבר היום תתחיל חקירתו בידי המשטרה המקומית. לפי שעה, הוא טרם ביקש להיעזר בשירותי עורך דין. נוסף על רצח מדרגה ראשונה, הוא צפוי להיות מואשם גם בעבירות של התעללות בגופה, שליחת חומרי תועבה בדואר, פרסומי תועבה והטרדה של ראש ממשלת קנדה, סטיבן הארפר, שלמטה מפלגתו שלח את כף הרגל של הגופה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צפוי להיות מואשם גם בעבירות של התעללות בגופה, שליחת חומרי תועבה בדואר, פרסומי תועבה והטרדה של ראש ממשלת קנדה, סטיבן הארפר. מניוטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully