מסר ראשון מהחטופה ששוחררה נעמה לוי: "אחרי 477 ימים - אני סוף סוף בבית"
בפוסט ברשתות החברתיות שיתפה נעמה על חוויותיה בשבי, והודתה לצה"ל ולעם שתמך בה. "במהלך 50 הימים הראשונים מאז 7 באוקטובר הייתי רוב הזמן לבד, לאחר מכן שהיתי בשבי עם חברותי התצפיתניות והאזרחיות שנתנו לי כוח ותקווה", כתבה. "עוד בשבי ראיתי איך אתם נלחמים עלי"
