אמו של רום ברסלבסקי שוברת שתיקה: "הבן שלי בשבי חמאס - ואנחנו בשבי ממשלת ישראל"
תמי, אמו של החטוף רום ברסלבסקי, לא שמעה ממנו מאז שנחטף מהנובה. אחרי חודשים של שתיקה, היא יוצאת למתקפה נגד הממשלה: "עכשיו, כשאני יודעת שהאנשים האלה רוקמים תוכניות מתחת לשולחן, לא אשתוק", זועמת. "איך הם לא יודעים איפה רום שלי? אני עוברת טרור עם מדינת ישראל"
