וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפוך, ביבי, הפוך: סינוואר חולם שתישאר ראש ממשלה

ממי פאר

עודכן לאחרונה: 20.3.2024 / 17:49

בסיסמאות כמו "ניצחון מוחלט" אין מוכשר מנתניהו. הלוואי שאת יכולותיו בתחום ההסברה היה מפנה למניעת הפיכתנו למוקצים בעיני העולם הנאור, כולל בעיני הטובים שבידידינו. יגידו שבמלחמה לא מחליפים ראש ממשלה - אבל כל יום שבו הוא אוחז בכיסא מקרב אותנו אל התהום

בווידאו: ראש הממשלה בנימין נתניהו בהצהרה בקריה 29.02.24/לעמ

מתי יתפכחו האנשים הטובים של הליכוד? מתי יבינו שאדם אחד, בעיניים פקוחות לרווחה, גורר מדינה שלמה לאבדון - ככל הנראה בעיקר כדי לשרת את שרידותו האישית? מתי יבינו שהם, בשתיקתם, מסייעים לו? מה עוד צריך לקרות כדי שייכנסו אליו, עוד היום, 10 ח"כים של הליכוד, שיפסיקו לפחד על עצמם ושיחשבו נטו על המדינה שלהם, של ילדיהם ונכדיהם, יביטו בעיניו ויגידו לו: "אדוני ראש הממשלה, אינך כשיר עוד. למען כבודך, קום ותתפטר. עכשיו. אחרת ניאלץ לגרום להחלפתך".

טכנית ומשפטית, אפשר לבצע מהלך כזה ברוב רגיל של 61 ח"כים - בהצעת אי-אמון קונסטרוקטיבי בכנסת, שקובעת את החלפת ראש הממשלה המכהן בח"כ אחר. ברור שיהיה זה ח"כ מהליכוד.
זו הדרך היחידה להציל את המדינה מנתניהו, להימנע ממערכת בחירות כעת - ולקבוע שהן יתקיימו מייד בסיום המלחמה.

חיילי צה"ל ברצועת עזה, 25 בפברואר 2025. דובר צה"ל
בקרב אנחנו מנצחים, במלחמה הגדולה יותר נתניהו גורם לנו להפסיד. חיילי צה"ל ברצועת עזה/דובר צה"ל

אלא שאם זה תלוי בנתניהו, קשה לדעת אם ומתי יגיע היום שאחרי המלחמה, ומה יהיה בסופו. הפתרון האידיאלי הוא שליטה מצרית-ירדנית על הרשות הפלסטינית, אבל זה לא יקרה. הפתרון הכי פחות גרוע, ולצערנו כנראה היחיד שיש לו היתכנות מעשית, הוא הרשות הפלסטינית - כמובן, בשינויים קיצוניים מתחייבים ועם ערבויות בינלאומיות. על מי בונה נתניהו - על הצבא הנורבגי או הבלגי? האם את חיילי צה"ל הוא רוצה לסכן בניהול ענייני הרצועה גם בתום המלחמה? האם הוא עיוור לאופן שבו, כבר כעת, ישראל נתפסת בעולם כאשמה בהרג תושבי עזה ובהרעבתם?

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
בצלאל סמוטריץ' בישיבת סיעה, הציונות הדתית, 11 במרץ 2024. ללא, דוברות הכנסת
הוא ודומיו מנהלים את הממשלה בפועל. שר האוצר בצלאל סמוטריץ'/דוברות הכנסת, ללא

יגידו שהמדינה במלחמה, ושזו לא העת להחלפת ראש הממשלה. אבל בכל יום שראש הממשלה הספציפי הזה יושב על כסאו, הוא מקרב אותנו עוד יותר אל פי התהום - הביטחונית, המדינית וההסברתית.

ביבי, כמו ביבי, מוכר לנו סיסמאות דוגמת "ניצחון מוחלט". בתחום הזה אין מוכשר ממנו. הלוואי שאת יכולותיו בתחום ההסברה היה מפנה למניעת הפיכתנו למוקצים מחמת מיאוס בעיני העולם הנאור, כולל בעיני הטובים שבידידינו.

"החלום של סינוואר הוא שיהיו כאן בחירות", הכריז לאחרונה. אז לא, ביבי. הפוך! דווקא נראה שהחלום של סינוואר הוא שתמשיך בתפקידך.
הצבא שלנו - בזכות הרמטכ"ל ומפקדי צה"ל - מנצח בקרב ועובד מצוין וחייב להמשיך בכל הכוח, כולל ברפיח, עד החזרת כל החטופים ומיטוט שלטון חמאס. אבל בינתיים כל העולם התהפך עלינו, אחרי ולמרות שואת 7 באוקטובר, וזה אומר שבמלחמה אנחנו מפסידים, וגם בכך אתה אשם, ביבי. רק אתה. כי שורשי השנאה כלפינו נובעים מהממשלה הקיצונית שהקמת ומהישענותך על טיפוסים משיחיים כמו סמוטריץ' וקיצוניים כמו רוטמן, סטרוק ואחרים. הם די מנהלים אותך, וגם אותנו, ואתה מאפשר זאת למען הישרדותך.

הנשיא ביידן מגיע לשאת את הנאום על מצב האומה, 8 במרץ 2024. רויטרס
הוא לא נלחם בישראל, אלא מודאגה ממצבה. נשיא ארה"ב ג'ו ביידן/רויטרס

התקשורת וביידן נלחמים בך (במקום בחמאס)? לא ביבי, הפוך! כמו רוב העם, הם מודאגים מהסכנה שאתה מהווה. מעולם לא כיהן בארה"ב נשיא אוהד ישראל כמו ביידן, שהוכיח זאת במעשים ולא בדיבורים. ביידן התהפך עליך? אל תאשים את הבחירות בארה"ב, תאשים רק את עצמך ואת הממשלה הקיצונית שלך - ממשלה שהעולם הנאור והמודרני לא יכול לשאת.

ישראלים חוששים היום לצאת לחו"ל, לשכור רכב, לשכור חדר במלון - כי מי יודע מי פקיד הקבלה, מי החדרנית ומי בעל המלון, ואם הם לא יתעבו אותנו במקום לתעב את מחבלי החמאס הארורים.
ובשעה שזה קורה אתה דואג לכבוד ולאגו שלך, מדליף נגד הרמטכ"ל, פועל נגד שר הביטחון ונגד השותפים שהצטרפו אליך.

אבל איפה אתם, חברי הכנסת של הליכוד? תתעוררו, לפני שיהיה מאוחר.

הכותב הוא יועץ אסטרטגי תקשורתי בפאר לוין תקשורת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully