וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרושים 10 ח"כים אמיצים מהליכוד: כך תיפתר בעיית נתניהו, בלי ללכת לבחירות

ממי פאר

עודכן לאחרונה: 28.1.2024 / 13:52

כל יום שנתניהו נותר על כיסאו הוא נזק למדינה. כדי להחליף אותו, אין צורך בבחירות שרק יגרמו לפילוג בעם. כל מה שנדרש זה שכל ואומץ לב של הישרים מבין חברי הליכוד, שיודיעו לו: "תם זמנך"

נתניהו: הפגנות משפחות החטופים רק מחזקות את דרישות חמאס/לע"מ

נתניהו מהווה סכנה למדינה וחייב להיות מודח, ועכשיו. גם כשהוא מכוון לטוב, רוב העם איבד בו אמון. דאגתו ואהבתו לעצמו אינה יודעת גבול - שחזור מודרני של מיתוס נרקיס שהתאהב בבואתו, שנתגלתה אליו במים כשרחץ את פניו. בהמשך, צמח פרח הנרקיס בסביבה ביצתית ומדיף ריח חריף למרחקים, המסמל את ריח הביאושים בהתנהלותו האישית של נתניהו.

אפילו מחצית ממצביעי הליכוד איבדו בו אמון. גם כשאומר אמת, רבים חושבים שזה שקר. רק על השליחים שהוא שולח כדי להתעמר ברמטכ"ל, לוחם עז נפש, בזמן מלחמה, חובה להדיחו. אני מבקש ממבקר המדינה, איש אמיץ והגון, חכה, תן קודם לצה"ל לנצח.

אסור ללכת עכשיו לבחירות - שרק יעמיקו את הקרע(י) בעם. יש אלטרנטיבה יעילה ומהירה - הצבעת "אי-אמון קונסטרוקטיבי" בכנסת והקמת ממשלה חלופית ברוב של 61. זה קורה מייד, בניגוד לחוק פיזור הכנסת.

בנימין נתניהו. רויטרס, עיבוד תמונה
גם כשהוא אומר אמת, רבים חושבים שזה שקר. ראש הממשלה בנימין נתניהו/עיבוד תמונה, רויטרס

כל יום שנתניהו על כיסאו הוא נזק למדינה, פנימי וחיצוני. תשאלו את ביידן.
זה בידכם! יש בליכוד אנשים מצוינים, חכמים, ערכיים, שנקלעו לכיתה בהפרעה. אני פונה אליכם - דיכטר, דלל, קלנר, ביסמוט, גמליאל, ביטן, גלנט, אדלשטיין, ברקת, קיש ואחרים.

האם נוח לכם להיות חלק ממפלגת טלי גוטליב, גלית דיסטל-אטבריאן, ניסים ואטורי ומאי גולן? האם אתם גאים להיות בקואליציה הנשענת על סמוטריץ' המשיחי, רוטמן, עמיחי אליהו, אבי מעוז, סון-הרמלך, פוגל, אלמוג כהן, סטרוק וסוכות?

האם נוח לכם לצד יריב לוין - שבשליחות נתניהו הרס את המדינה וחילל את ערכיה, כלכלתה וביטחונה. רפורמה משפטית בהחלט נדרשת כי הפכנו למדינת משפטיזציה, אך מה שלוין ורוטמן עשו בשליחות או בעצימת עין של נתניהו הוא מהפכה משטרית ורמיסת הדמוקרטיה - שנועדה כנראה בעיקר כדי לחלץ את נתניהו מצרותיו, ובדרך להרוס את המדינה ולהביא אלינו - כנראה בעיקר מהסיבה הזו, את שואת 7 באוקטובר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ראש הממשלה בנימין נתניהו בדיון מליאה מיוחד למען החטופות והחטופים. 25 בדצמבר 2023. יונתן זינדל, פלאש 90
האם כדאי להיות חלק ממפלגת גוטליב ואטורי ודיסטל-אטבריאן? ראש הממשלה בנימין נתניהו/פלאש 90, יונתן זינדל

אתם יודעים שמי ששולט באמת במדינה הוא בצלאל סמוטריץ'. סוגיית דחיית הבחירות המוניציפאליות היא רק דוגמא. נתניהו ואתם הייתם נגד דחייתן המיותרת מ-30 בינואר ל-27 בפברואר. אבל סמוטריץ' רצה, כי סמוטריץ', וגם נתניהו, לא רוצים בחירות. בכלל לא. התקדים המוניציפלי מצוין להם.

אין לי טענה לסמוטריץ'. רק נתניהו אשם, כי הוא מאפשר לסמוטריץ' לעשות ככל העולה על רוחו עם כספנו, ביטחוננו ועתידנו, למען עתידו שלו ושרידותו האישית.

אני פונה אליכם, הטובים מחברי הליכוד. כל שאתם צריכים כדי להציל את המדינה מסכנת שלטון נתניהו, הוא שכל ואומץ לב, יש לכם מזה ומזה. נדרשת החלטה משותפת. לכולכם המדינה הזו יקרה. תחליטו מי מכם יהיה ראש ממשלה זמני עד הבחירות שאותן תקבעו לקיים בתום המלחמה - ואולי תקבעו שאותו אחד יתחייב לא להתמודד בבחירות הללו על ראשות הממשלה. אם אתם לא מסתדרים בעניין זה - תגלו גדלות נפש ותבחרו אדם אחר - למשל אריה דרעי או אביגדור ליברמן - שאי אפשר לקחת מהם את הניסיון והאחריות.

שר האוצר בצלאל סמוטריץ'. משרד האוצר, צילום מסך
האיש שבאמת שולט במדינה. שר האוצר בצלאל סמוטריץ'/צילום מסך, משרד האוצר

כנסו יחד לנתניהו ואימרו לו: "תם זמנך". או שיבין ויתפטר, או - הצבעת אי-אמון קונסטרוקטיבי, בה יהיה לכם רוב מובטח כי סביר שלפחות ש"ס תהיה איתכם, ואם לא - אז עבאס-רע"מ.

האם אינכם רואים שהליכוד כבר איבד חצי מכוחו? הכישלון וסף החורבן יהיו רשומים כאות קלון על נתניהו. הצלת המדינה מנתניהו - תהיה מעשה הירואי שיחקק על שמכם גם בעיני הליכודניקים. תנו לעם הזה את השקט הנפשי והתקווה. עשו יחד את הצעד האמיץ.

הכותב הוא יועץ אסטרטגי תקשורתי בפאר לוין תקשורת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully