וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו נגד ביידן: "מנסה להביא לבחירות בישראל כדי להביא לעצירת המלחמה"

עודכן לאחרונה: 17.3.2024 / 13:39

ראש הממשלה האשים בדבריו גורמים ב"קהילה הבינלאומית", שמנסים לעצור את המלחמה לפני השגת כל יעדיה. "הם עושים זאת על ידי הטחת האשמות שווא נגד צה"ל, הממשלה וראש הממשלה", אמר. הוא פנה לקהילה הבינלאומית והאשים: "כל כך מהר שכחתם את ה-7 באוקטובר?"

בווידאו: ראש הממשלה בנימין נתניהו בנאום לוועידת AIPAC 12.03.24/אתר רשמי

ראש הממשלה בנימין נתניהו האשים היום (ראשון) את הקהילה הבינלאומית, בה "יש מי שמנסים" להביא לבחירות בישראל, משום שכך הם מקווים להביא לעצירת המלחמה. בכך רמז לממשל האמריקני, בו מנהיג הרוב הדמוקרטי בסנאט האמריקני, הסנאטור צ'אק שומר, קרא לבחירות בישראל, וגם הביע אי-אמון בנתניהו, וכן לנשיא ג'ו ביידן שגיבה אותו.

"מאז תחילת המלחמה אנחנו נלחמים בשתי חזיתות - בחזית הצבאית ובחזית המדינית", אמר נתניהו בפתח ישיבת הממשלה. "בקהילה הבינלאומית יש מי שמנסים לעצור את המלחמה עכשיו, לפני השגת כל יעדיה. הם עושים זאת על ידי הטחת האשמות שווא נגד צה"ל, נגד ממשלת ישראל ונגד ראש ממשלת ישראל.

"הם עושים זאת על ידי מאמץ להביא לבחירות עכשיו, בעיצומה של המלחמה. ואת זה הם עושים כי הם יודעים שבחירות עכשיו יעצרו את המלחמה, וישתקו את המדינה לפחות לשישה חודשים", אמר.

ראש הממשלה בנימין נתניהו. יונתן זינדל/פלאש 90, עיבוד תמונה
מאשים גורמים ב"קהילה הבינלאומית" שמנסים להביא לבחירות בישראל. נתניהו/עיבוד תמונה, יונתן זינדל/פלאש 90

בדבריו פנה ל"ידידינו בקהילה הבינלאומית": "הזיכרון שלכם כל כך קצר? כל כך מהר שכחתם את ה-7 באוקטובר, את הטבח הנורא ביותר שבוצע נגד יהודים מאז השואה? כל כך מהר אתם מוכנים לשלול מישראל את הזכות להגן על עצמה נגד מפלצות החמאס? כל כך מהר איבדתם את המצפון המוסרי שלכם?

במקום ללחוץ על ישראל שנלחמת מלחמה שאין צודקת ממנה, נגד אויב שאין אכזר ממנו, תפנו את הלחצים שלכם נגד החמאס ונגד הפטרון שלה - איראן. הם אלה שמהווים סכנה לאזור ולעולם כולו. אנחנו, בכל מקרה, נעמוד מול כל הלחצים, ובעזרת ה', נמשיך להילחם יחד עד לניצחון המוחלט".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח פגישתו עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, במלון Intercontinental בניו יורק.. אבי אוחיון, לשכת העיתונות הממשלתית
ביידן ונתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, אבי אוחיון

בשבוע שעבר נאם מנהיג הרוב הדמוקרטי בסנאט צ'אק שומר, נאום בו תקף את נתניהו וקרא לקיים בחירות בישראל. יום לאחר מכן גיבה אותו ביידן ואמר כי הוא "נשא נאום טוב. אני חושב שהוא הביע דאגה רצינית שלא רק הוא אלא הרבה אמריקנים שותפים לה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully