וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השימוע הוקדם, מסתמן: דורסת רפאל אדנה תואשם בהפקרה בלבד

עודכן לאחרונה: 14.9.2023 / 10:13

הפרקליטות הקדימה את השימוע לקרול פסלר בשל "אילוצים לוגיסטיים", וגם אחריו נראה כי כתב האישום צפוי להישאר על כנו. הבוקר, הגיעו מפגינים למשרדי הפרקליטות, שם היה אמור להיערך השימוע. אבי הילד מאיים: "נסלים את המחאות אם לא יוגש כתב אישום חמור נגד האם והבת"

בווידאו: קרול פסלר החשודה בדריסת רפאל אדנה תגיע לשימוע בפרקליטות/ניב אהרונסון

הפרקליטות אינה צפויה להחמיר את כתב האישום שיוגש נגד קרול פסלר, הנהגת החשודה בדריסת הילד רפאל אדנה - ולפי ההערכות השונות, היא תואשם בעבירת הפקרה בלבד. כך נודע היום (חמישי) לוואלה!.

הבוקר, מפגינים בודדים הגיעו למשרדי הפרקליטות בתל אביב למחות בזמן השימוע של פסלר, שהיה אמור להתקיים היום - אולם לוואלה! נודע כי הוא הוקדם לאתמול, לטענת הפרקליטות, בשל "אילוצים לוגיסטיים". המשטרה, לעומת זאת, נערכה במקום עם כוחות גדולים. "באנו למחות בדרכי שלום", אמר זיו אדנה, אביו של רפאל.

"עד שלא יוגש כתב אישום חמור נגד האימא והבת, שידעה הכול, נסלים את המחאות", הדגיש אביו של אדנה. "השוטרים ערוכים כאילו הם בשטחים. אנחנו לומדים מההפגנות הקודמות ועושים בדק בית. ארבעה שוטרים היו מספיקים היום. הביאו פלוגה", הוסיף. "אם שומרים על רוצחת ככה, אני לא יודע מה להגיד".

שלט עם תמונתו של  הילד רפאל אדנה שנדרס למוות בנתניה, נתלה מול פרקליטות מחוז ת"א. ניב אהרונסון
שלט עם תמונתו של הילד רפאל אדנה שנדרס למוות בנתניה, נתלה מול פרקליטות מחוז ת"א/ניב אהרונסון

עוד לוואלה! נודע כי הפרקליטות עדכנה את משפחת אדנה על הקדמת השימוע במייל שנשלח לעורכת הדין רוני אלוני סדובניק אתמול בערב. לטענתה, היא הבחינה בו רק היום.

"השימוע נקבע ל-14 בספטמבר לפני כחודש על ידי הפרקליטות. ההפגנה ליום השימוע תואמה עם הפעילים ביום 10 בספטמבר. הפרקליטות הודיעה אתמול בשעה 19:45 במייל זניח כי הקדימה מהרגע להרגע את השימוע", מסרה עו"ד סדובניק.

"הפרקליטות בוחרת להתנהג כסניגורית ולדאוג לאורך כל הדרך לפושעת שדרסה והפקירה למוות ולביתה משתפת הפעולה לכאורה. אזרחי מדינת ישראל צריכים להיות מודאגים היום. צדק לרפאל תימשך ואף תסלים", הוסיפה סדובניק. "על מי הם עושים את התרגילים האלה? על משפחה שאיבדה את היקר לה, הבן שלה בן הארבע?".

עוד בוואלה!

הפרקליטות מאשימה: המשטרה הדליפה את תיעוד הנהגת שדרסה את רפאל אדנה

לכתבה המלאה
זיו אדנה, אביו של הילד רפאל אדנה שנדרס למוות בנתניה. ניב אהרונסון
זיו אדנה, אביו של הילד רפאל אדנה שנדרס למוות בנתניה/ניב אהרונסון

ביום ראשון, הפרקליטות הודיעה כי סיימה את הבדיקה שערכה בעקבות הטענות שהעלתה משפחתו של רפאל אדנה, ללא ממצאים חדשים. בבדיקה לא נמצאה מצלמה נוספת בזירה שתיעדה את התאונה בה נהרג הילד בן הארבע בנתניה, וכן לא נראו סימני צמיגים על אבן השפה של המדרכה ממנה ירד לכביש.

לפני קצת פחות משלושה שבועות, הפרקליטות עדכנה כי תבחן את שתי הטענות שהעלו. במהלך השיחה אפשרו למשפחה באופן חריג לצפות בסרטונים מסביבת האירוע, אלה שבין השאר ביססו את החשד נגד הנהגת קרול פסלר, אולם הנקודה בה התרחשה התאונה לא תועדה. הבחינה המחודשת של הראיות נועדה לבחון אפשרות של הגשת כתב אישום בסעיף מחמיר יותר מהפקרה.

אדנה בן ה-4 נפגע מרכב בשדרות בן גוריון בעיר לפני כשלושה חודשים, בזמן שטייל עם סבו ואחיו. הוא מת מפצעיו כעבור ארבעה ימים. הנהגת הפוגעת לא עצרה ונמלטה מהזירה. המשטרה עצרה למחרת אם ובתה בחשד שדרסו את אדנה, נמלטו מהזירה, וניסו לשבש חקירה כשלפי גורמים במשטרה, הן התכוונו לקחת את הרכב למוסך. מממצאי החקירה עלה כי הבת, בעלת הרכב, שהייתה רשומה כנהגת בזמן התאונה, לא שהתה ברכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully