וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות מאשימה: המשטרה הדליפה את תיעוד הנהגת שדרסה את רפאל אדנה

עודכן לאחרונה: 11.9.2023 / 16:20

במכתב שנשלח מהפרקליטות למשפחתו של בן ה-4, והגיע לידי וואלה, נכתב על תיעוד שהופיע במהדורת חדשות 12: "התמונה הועברה, ככל הידוע לנו, על ידי המשטרה". הצילום הוא אחת הראיות שחיזקו את החשדות נגד הנהגת, וגם במשפחה ביקשו לדעת מי האחראי להדלפה

בווידאו: ריאיון עם אמו של רפאל אדנה ז"ל/ניב אהרונסון

הפרקליטות מאשימה את המשטרה בהדלפה לתקשורת של חומרי חקירה מתיק רפאל אדנה - כך עולה ממכתב רשמי שהגיע היום (שני) לידי וואלה. במכתב שנשלח מפרקליטות מחוז מרכז למשפחת אדנה ולעורכת הדין המייצגת אותם, רוני אלוני סדובניק, נכתב על תיעוד הנהגת ברכבה בזירת הדריסה שפורסם: "התמונה לא נמסרה על ידי הפרקליטות, אלא הועברה, ככל הידוע לנו, על ידי המשטרה".

הפניית האצבע המאשימה הגיעה לאחר פגישה שנערכה בין הפרקליטות למשפחת אדנה ואלוני סדובניק, במהלכה תהו האחרונים מי הפיץ את התיעוד שעלה במהדורת חדשות 12. התיעוד הוא אחת הראיות שחיזקו את החשד נגד הנהגת קרול פסלר בת ה-80 ואת הקביעה כי נהגה ברכב לבדה, ללא בתה. פרקליטות מחוז מרכז ציינה במכתב כי התגובה באה בעקבות בקשת לשכת פרקליט המדינה.

עוד התייחסו לטבלת העובדות בתיק החקירה שנשלחה על ידיהם לתקשורת. "הטבלה פורסמה בעקבות מידע שגוי שהופץ ברשתות החברתיות ובתקשורת, והיא נועדה על מנת לדייק את העובדות, ולא כדי לפגוע בבני המשפחה", הבהירו בפרקליטות.

רפאל אדנה. באדיבות המשפחה
רפאל אדנה/באדיבות המשפחה

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה לפרסום: "מדובר בטענה חסרת כל שחר, שהרי משטרת ישראל העבירה את כלל חומרי החקירה בסיומה אך ורק לפרקליטות".

מטעם "צדק לרפאל", שמלווים את המשפחה, נמסר כי הפרקליטות קיבלה את דרישת משפחת רפאל אדנה ז"ל לעיין בתיק החקירה נגד היידי פסלר ולאפשר לבאת כח המשפחה , עו"ד רוני סדובניק, להגיש ערר פלילי על ההחלטה שלא להעמיד לדין פלילי את ד"ר היידי פסלר (הבת) בגין שיבוש הליכי משפט".

תאונת הפגע וברח התרחשה לפני ארבעה חודשים בנתניה. לפי החשד, פסלר דרסה את אדנה בן הארבע למוות בעת שטייל עם סבו, ועזבה את המקום. ביום חמישי ייערך לה שימוע במשרדי הפרקליטות בתל אביב ואחריו יוחלט סופית אם להגיש נגדה כתב אישום בעבירת הפקרה. במקביל לשימוע, תיערך הפגנה מחוץ לפרקליטות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully