וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשירות, הצלפות ועבירות מין: צעיר יואשם בתקיפת אשתו ההיריונית

עודכן לאחרונה: 14.9.2023 / 8:03

באחד מהמקרים, בעת שהחשוד שהה בבילוי, הוא דרש מאשתו לצלם את הבית "כדי להוכיח לו שהיא לבד". עם שובו הביתה, הוא תקף אותה באלימות ותקף אותה מינית. בתקרית אחרת, הוא קשר אותה לספה והחל לתקוף אותה באגרופים. כתב אישום יוגש נגדו בימים הקרובים

פרשייה חמורה של ביצוע עבירות מין בקטינות, ע"י תושב מרכז הארץ, בזמן שהיו תחת השפעת סמים מסוכנים שסיפק לה/משטרת ישראל

תושב נתניה בשנות ה-20 לחייו יואשם באלימות קשה במשפחה שכללה קשירות, הצלפות ועבירות מין כלפי אשתו, שהייתה בהיריון מתקדם - כך התירה היום (חמישי) המשטרה לפרסום. לפי החשד, הוא גרם לה לחבלות קשות, שאילצו אותה להתפנות לקבלת טיפול רפואי ולהיעדר מהעבודה. בהתאם לממצאי החקירה, יוגש נגדו כתב אישום בימים הקרובים.

לפני כמה ימים, התקבל דיווח במוקד המשטרה על אדם, שלפי החשד, תקף את אשתו. מיד לאחר מכן, המשטרה פתחה בחקירה, ממנה עלה כי בעת שהחשוד שהה בבילוי, הוא דרש מאשתו לצלם את הבית "כדי להוכיח לו שהיא לבד". עם שובו הביתה, הוא תקף אותה באלימות ותקף אותה מינית - עד שזה הגיע למצב שבו היא נאלצה להיעדר מעבודתה בימים שלאחר האירוע.

אזיקים. ShutterStock
אזיקים, ארכיון/ShutterStock

לא זו בלבד, החשוד החליט כי היא נשארת "תחת פיקוחו" והחל לעקוב אחריה לכל מקום שהלכה, בביתם או בבית משפחתם, כשהוא ממשיך להפעיל נגדה אלימות קשה. באחד מהימים, כך לפי ממצאי החקירה במשטרה, הוא קשר אותה לספה באמצעות כבל של מחליק שיער והחל לתקוף אותה באגרופים תוך כדי שהוא יושב עליה. כמו כן, הוא חשוד שהצליף בה באמצעות שעון היד שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully