וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוזניים, הגובה, השומה והשעון: כל הרמזים וההוכחות שפוטין כבר לא בחיים והוחלף בכפיל

7.9.2023 / 0:02

בכיר המרגלים של אוקראינה אמר שהוא מאמין שולדימיר פוטין מת לפני יותר משנה, והקרמלין משגר כפילים במקומו - אז מומחים יצאו לבדוק את הטענה הזו ומצאו לא מעט הוכחות שהוא צודק

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ונשיא טורקיה רג'פ טייפ ארדואן נפגשים בסוצ'י, 05.09.23/רויטרס

מאז שהחלה המלחמה באוקראינה, הולכות וגוברות השמועות לפיהן נשיא רוסיה ולדימיר פוטין או חולה במצב אנוש (בסרטן ופרקינסון) או שהוא כבר לא בין החיים. בכל מקרה נראה שהוא מוחלף באופן קבוע בכפיל בהופעות פומביות. במהלך החודשים האחרונים מומחים חשפו שלל ראיות שלטענת גורמים בכירים באוקראינה תומכות בתיאוריה הזו.

רק בשבוע שעבר אמר מנהל אגף הריגול האוקראיני, בריגדיר גנרל קירילו בודאנוב, שהוא משוכנע שהמנהיג הרוסי לא בחיים כבר כ-14 חודשים, והקרמלין הציב במקומו כפיל. בשיחה עם רדיו אירופה החופשית בשבוע שעבר, אמר בודאנוב: "פוטין שכולם הכירו נראה לאחרונה בסביבות ה-26 ביוני 2022". לאחר מכן הוא נשאל האם לדעתו פוטין עדיין בחיים, וענה: "אני לא יודע. לא יודע מה לענות לך". המנחה אמרה אז שהיא מאמינה שפוטין משתמש בכפיל והקצין האוקראיני הבכיר הסכים.

ב"דיילי מירור" הבריטי" מצאו ארבע "הוכחות" שיכולות לתמוך בטענתו של בודאנוב שבמקום פוטין אנו רואים כפיל.

ולדימיר פוטין והכפיל שלו. תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
מי מכם הוא פוטין?/עיבוד תמונה, תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

האוזניים, הגובה והשעון

אחת מהעדויות שמצביעים עליהן באוקראינה כהוכחה לכך שנשיא רוסיה מרמה את עמו ואת העולם באמצעות כפיל היא שאוזניו נראות כל פעם אחרת במספר הופעות פומביות. באוגוסט אמר בודאנוב לטלוויזיה האוקראינית כי אוזניו של פוטין לא תואמות במספר סרטונים, שבהם הוא גם נראה לפעמים גבוה יותר ולפעמים נמוך יותר ממה שהוא אמור להיות (1.70 מ').

"התמונות של האוזניים שלו שונות. וזה כמו טביעת אצבע - האוזן של כל אדם היא ייחודית. אי אפשר לשפכל אותה", אמר המרגל הבכיר. הוא המשיך ואמר כי לכפילים גם "יש הרגלים שונים, גינונים שונים, הליכה שונה, לפעמים אפילו גבהים שונים אם מסתכלים היטב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ולדימיר פוטין והאוזניים המתחלפות. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ולדימיר פוטין והאוזניים המתחלפות/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

איפה השעון?

בקרב בכירי הקרמלין ידוע שפוטין תמיד עונד על פרק ידו הימנית שעון של חברת רקטה שיוצר ברוסיה ושוויו מוערך ב-60 אלף שקלים, אבל בסרטון שצולם בחודש שעבר נראה שהוא שכח לחלוטין על איזה פרק כף יד היה השעון היוקרתי שלו. זה קרה במהלך פגישת המועצה הרוסית לפיתוח אסטרטגי ופרויקטים לאומיים, בה 'פוטין' נראה מבולבל בעודו מביט על פרק ידו השמאלית כדי לראות מה השעה ואז מבין שהשעון שלו בכלל לא שם. התיעוד של הרגע הזה עורר כמובן תהיות האם האיש בסרטון הזה הוא בכלל לא פוטין והחשד גבר כשבקטע מאוחר יותר של האסיפה הוא נראה מוריד את השעון ומשחק איתו.

ערוץ החדשות המחתרתי General SVR Telegram, שטוען שיש לו מקורות בכירים בתוך הקרמלין, העלה בעבר טענות חוזרות ונשנות לפיהן פוטין משתמש בכפילים לכל הופעותיו הפומביות, וטען כי הסרטון הזה הוא הוכחה לכך כיוון שהכפיל שכח על איזה פרק כף יד עונד פוטין האמיתי את השעון. בפוסט נכתב: "אחרי שהוא הקריא נאום רחב היקף נראה שהמחליף ממש השתעמם".

השומה שזזה

השומה של פוטין מחליפה מיקום?. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
השומה של פוטין מחליפה מיקום?/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לאחר שהגיע לביקור במריופול הכבושה בחודש מרץ, הצביעו מומחים על מספר חוסר דיוקים בתווי פניו והציעו את האפשרות שלמקום נשלח כפיל במקומו. בצילומי הווידאו שפורסמו אז נשאל "מי באמת ביקר במריופול?".

עוד נכתב: "מומחים כבר מזמן שמו לב להבדלים שחלו בגופו של הנשיא הרוסי. חלק מתנוך האוזן של פוטין משתנה כל הזמן. כמו גם שומה קטנה על פניו שהמקיום שלה משתנה. לאחד הפוטינים יש קמטים ישרים על פניו, לשני יש קמטים קטנים וקטועים. זה בלתי אפשרי גם אם הוא מקבל זריקות בוטוקס".

באמירה זו הם רומזים לשמועות לפיהן פוטין משתמש לעיתים בשירותיהם של מנתחים פלסטיים בכדי לעצור את נזקי הזמן בפניו. בנוסף לקליפ, מפיקי הווידאו צירפו מספר תמונות סטילס לתמיכה בטענותיהם.

עןוד שמועות על מצבו של פוטין
"פוטין נשמר בחיים בעזרת תרופות ישראליות נגד סרטן - כדי להמשיך במלחמה באוקראינה"


נשיא אוקראינה זלנסקי אומר שייתכן שוולדימיר פוטין כבר מת

הסנטר המשתנה

הסנטר של פוטין לעומת הכפילים. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הסנטר של פוטין לעומת הכפילים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

השוואה בין תווי פניו של פוטין בשלוש הופעות שונות חשף שבכל אחת מהן הסנטר שלו נראה שונה. כך, למשל, כשנאם באסיפה הפדרלית במוסקבה בפברואר קו הלסת שלו נראה הדוק ומוגדר היטב. עם זאת, חודש בלבד לאחר מכן, כשביקר בנמל הימי שבחצי האי קרים, הסנטר שלוו היה בבירור נפול. בסרטון שצולם במריופול הסנטר שלו מוצק יותר, אבל עדיין רפוי יותר מזה שנראה בנאום בפברואר.

ב-General SVR טוענים שהכפיל "צולם אבל לא דיבר הרבה ולא נשאר בשום מקום יותר מדי זמן" כשצולם בבביקור בעיר המופגזת. "כל המדינה כבר צוחקת על חוסר ההתאמה של ההחליף עם המקור במראה, בהתנהגות ובהרגלים", נטען בערוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully