וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ולדימיר פוטין 'האמיתי' לא נראה בפומבי כבר שנה ואפילו לא יכול לקום מהמיטה"

4.9.2023 / 0:04

מצבו הבריאותי של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין תמיד העסיקו את העולם, אך הם הגיעו לשיאים חדשים מאז פלשה רוסיה לאוקראינה וכעת בכיר המרגלים האוקראיני יוצא בהצהרה סנסציונית

בריגדיר גנרל קירילו בודאנוב מדבר על פוטין/@krymrealii

איש צבא אוקראיני בכיר טוען שנשיא רוסיה ולדימיר פוטין "האמיתי" לא נראה בציבור כבר יותר משנה והוסיף שהוא בכלל לא בטוח שפוטין בכלל בחיים. זה לא סתם קצין בכיר, זה בריגדיר גנרל קירילו בודאנוב, ראש מנהלת המודיעין הראשית של משרד ההגנה של אוקראינה, מנגנון המודיעין הצבאי האוקראיני - או במילים אחרות - ראש מערך הריגול האוקראיני שאחראי על שלל פעולות סמויות והתקפות מל"טים ברחבי רוסיה.

זו לא הפעם הראשונה שבודאנוב מעלה טענות על השימוש של הקרמלין בכפילים מאז החלה המלחמה באוקראינה, אולם כעת הוא העניק ראיון יוצא דופן לרדיו אירופה החופשית וטען בו שפוטין "זה שכולנו הכרנו, נראה לאחרונה בסביבות ה-26 ביוני 2022". הגנרל אמר ש"ייתכן שיש הרבה סיבות שונות" לכך שנשיא רוסיה לא נראה לכאורה בציבור מזה זמן מה.

לאחר מכן הוא התבקש להתייחס לצילומים שפורסמו לאחרונה ובהם נראה פוטין מנסה לבדוק מה השעה בשעונו אך מסתכל על פרק כף היד הלא נכון ונשאל האם זה למעשה פוטין "האמיתי".

"בואו נשאיר את זה לכל אחד להחליט בעצמו", הוא ענה, לפני שציין כי הוא חושב באופן אישי שמדובר בכפיל.

כשנשאל אם הוא יודע אם פוטין חי או לא הוא ענה: "אני לא יודע מה לענות לך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

זה פוטין או כפיל שלא יודע איפה השעון שלו?

עוד על הכפילים של פוטין
פוטין מואשם בשליחת כפיל לביקור במריופול - והסוד נחשף דרך הסנטר

האם פוטין הוחלף בכפיל? זה פסק הדין של מומחית לניתוח תווי פנים


פוטין הודה בעבר שהוא התבקש על ידי בעלי בריתו ומקורביו להשתמש בכפילים, כפי שעשו מנהיגים רוסים רבים בעבר - אך לדבריו, הוא סירב להצעה.

השמועות על כך שפוטין משתמש בכפילים מסתובבות ברחבי הרשת והושמעו על ידי בכירים בצבא אוקראינה כבר זמן מה והם מקבלים חיזוק מפרופסור לשעבר במכון ליחסים בינלאומיים במוסקבה, האנליסט הפוליטי ד"ר ולרי סולובי, שחושב שאין סיכוי שפוטין ה"אמיתי" יוכל להתמודד בבחירות לנשיאות ב-2024.

"הוא בקושי יכול לצאת מהמיטה, יש לו אפילו קושי להתלבש", הוא אמר. "הנשיא פוטין פשוט לא יוכל להשתתף בבחירות. פיזית הוא לא יוכל. הנשיא הוא לא יכול ללבוש את המכנסיים שלו ללא סיוע חיצוני, אז אין מה לדבר על השתתפות פעילה בבחירות וניהול קמפיין. הוא במצב פיזי כל כך קשה, זה רק הולך ומחמיר מיום ליום..."

הוא המשיך וטען בשיחה על הדיילי אקספרס: "בכל ההופעות הציבוריות שלו הנשיא מוחלף כעת בכפיל". הוא אפילו מעריךם שמנהיגים רבים ברחבי העולם מודעים למצב: "ממשלות המערב יודעות היטב שהנשיא פוטין מוחלף בכפיל... זה ידוע פחות או יותרלכל מנהיגי כל המדינות הגדולות ברחבי העולם, אבל כולם מעלימים עין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully