וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם פוטין הוחלף בכפיל? זה פסק הדין של מומחית לניתוח תווי פנים

30.1.2023 / 0:31

תיאוריות הקונספירציה לפיהן ולדימיר פוטין משתמש בכפיל התגברו לאחר שנראה שונה מהרגיל בהופעה שלו באוניברסיטת מוסקבה בשבוע שעבר

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין נפגש עם הרב הראשי של רוסיה ברל לזר ונשיא הפדרציה של הקהילות היהודיות אלכסנדר בורודה בערב יום השואה הבינלאומי, ינואר 2023/רויטרס

"מזההת-על" החליטה לענות סופית על השאלה האם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין משתמש בכפיל - כפי שנטען לא פעם בעבר.

המונח "מזהה על" נטבע בשנת 2009 על ידי חוקרים מאוניברסיטת הרווארד ומיוניברסיטי קולג' בלונדון והוא משמש לתאר אדם עם יכולת זיהוי פנים גבוהה משמעותית מהממוצע באוכלוסייה. מזהי העל יכולים לזהות ולזכור אלפי פרצופים, לעיתים קרובות לאחר שראו אותם פעם אחת בלבד.

סימון מאליק היא בדיוק כזו והיא הפכה את זה למומחיות שלה. בשיחה עם הדיילי סטאר הבריטי היא העריכה שהמנהיג הרוסי אינו משתמש בכפיל לצורך הופעות באירועים ציבוריים וכי השינויים בתווי פנוי נובעים מהזדקנות טבעית או שהם מהווים סימן למצבו הבריאותי המתדרדר.

האם ולדימיר פוטין משתמש בכפיל? שימו לב להבדלים באוזניים. gettyimages/Ruters, עיבוד תמונה
האם ולדימיר פוטין משתמש בכפיל? שימו לב להבדלים באוזניים/עיבוד תמונה, gettyimages/Ruters

סימון, שעובדת כציירת של פורטרטים, הסבירה כי "המראה הנפוח של פוטין בן ה-70, קהות העור, העלייה או הירידה במשקל - הם כולם רק חלק מתהליך ההזדקנות הרגיל או סממנים לבעיה בריאותית".

סימון החליטה להשמיע את קולה בעקבות שלל כותרות שפורסמו במהלך סוף השבוע שטענו כי פוטין השתמש בכפיל שביקר במקומו באוניברסיטת מוסקבה, שם הצופים ציינו שנראה שהוא נועל מה שנראה כמו נעלי עקב.

עוד על פוטין
נשיא אוקראינה זלנסקי אומר שייתכן שוולדימיר פוטין כבר מת
פוטין הקיף את עצמו בשחקנים שהתחזו לחיילים בנאום השנה החדשה - והם מלווים אותו לכל האירועים

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין נפגש עם סטודנטים של אוניברסיטת לומונוסוב מוסקבה במוסקבה. Sputnik/Maksim Mishin, רויטרס
פוטין על עקבים במפגש עם סטודנטים?/רויטרס, Sputnik/Maksim Mishin

"אני חושבת שזה פוטין. אני לא חושבת שזה כפיל", היא אמרה לאחר שהביטה בצילומים מהביקור באוניברסיטה. "הסיבה היא הנטייה בשפתיים של פוטין - אם אתה מסתכל על פוטין בצד שמאל, יש לקו השפתיים שלו נטייה קלה, אז קו השפתיים שלו צונח מעט בהשוואה לצד ימין. ואז כשמסתכלים עליו מהצד - השפה כמעט בולטת ולכן אנשים חושבים שהוא משתמש בהזרקה של חומרי מילוי או בוטוקס שהשתבש".

היא המשיכה והסבירה: "אם אתה מסתכל עליו מצד שמאל - אז השפה קצת שונה, ואם אתה מסתכל עליו מצד ימין אז האוזן קצת שונה. אני חושבת שלפעמים כשבריאותו של אדם לא טובה הוא נראה קצת נפוח. אני חושבת שזה נורמלי עם תהליך ההזדקנות.

"לאוזן השמאלית של פוטין יש מראה יותר מעוגל ואילו זו שבצד ימין של הראש יש לה מראה מחודד יותר. תסתכל על הפרופיל הצדי של הפנים של פוטין - באמצע הגבות יש לו אזור בשרני וכשהוא מסתובב הצידה יש לו מעין בליטה בשרנית וזה די עקבי בכל התמונות של פוטין... הדברים האלה נמצאים שם באופן עקבי בכל התמונות האלה."

"כשאני מסתכלת על הגולגולת, על המצח, על צורת הראש מאחור - הכל נראה כמו פוטין בצורה עקבית", היא אמרה והוסיפה: "אתה יודע, לפעמים לכולנו יש תקופה רעה או יום רע כשיש לנו תמונה שבה אנחנו נראים אחרת לגמרי. זה קורה לכל אחד ואחת מאיתנו. אז הסתכלתי על מספר תכונות פנים: האוזן, השפה, צורת הראש, המצח ואזור העיניים - ואני חושבת שזה פוטין, לא נראה לי שזה כפיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully