וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פוטין נשמר בחיים בעזרת תרופות ישראליות נגד סרטן - כדי להמשיך במלחמה באוקראינה"

27.12.2022 / 23:54

מנהיג רוסיה משתמש בטיפולים מערביים מתקדמים וחדשניים כדי להלחם במחלת הסרטן ממנה הוא סובל, כך טוען מומחה רוסי, שמעריך ש-2023 עשויה להיות השנה האחרונה של פוטין בשלטון. על פי הדיווחים - הרופאים והתרופות מגיעים מישראל

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין מארח את ראשי חבר המדינות בסנט פטרסבורג, 26.2.2022/רויטרס

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין מטופל באמצעות תרופות ורופאים מערביים נגד מחלת הסרטן, כך דווח בניו יורק פוסט שמעריך שייתכן שפוטין מתחיל כעת את מה שעשויה להיות השנה האחרונה שלו בהנהגת רוסיה.

על רקע שלל הסנקציות שהוטלו על פוטין, הקרמלין ומשטרו, המנהיג בן ה-70 נשאר לכאורה בחיים על ידי טיפולים מערביים שנועדו להאט את התפשטות הסרטן בגופו, כך לפי ההיסטוריון והאנליטיקאי הרוסי ולרי סולובי.

"אני יכול לומר שללא הטיפול הזר הזה הוא בהחלט לא היה מצליח להישאר בחיים הציבוריים", אמר סולובי לתקשורת האוקראינית. "הוא מקבל את הטיפולים המתקדמים ביותר, כולל 'טיפול מכוונן לסרטן' (Targeted Therapy, או 'טיפול ממוקד מטרה' או 'ביולוגי' אשר עושה שימוש במערכת החיסון של המטופל לצורך תקיפת תאי הגידול בצורה יעילה וטובה יותר) שזהו טיפול שברוסיה לא יכולים לספק לו".

ולדימיר פוטין יאיר לפיד. 20 ביולי 2022. עיבוד תמונה, עיבוד תמונה
"הטיפול בסרטן של פוטין כמעט נעצר בשל החמרת היחסים עם ישראל"/עיבוד תמונה, עיבוד תמונה

"חייו של פוטין תלויים בתרופות שניתנו לו על ידי רופאים ישראלים"

סולובי הוסיף בראיון שהעניק לערוץ היוטיוב האוקראיני Odesa Film Studio שהוא בטוח שפוטין מקבל טיפול מיוחד שאינו זמין ברוסיה. "הייתי אומר שהטיפול היה אפילו מוצלח מדי", הוסיף סולובי. "הם מתייחסים אליו יותר מדי טוב".

הוא לא אמר מהיכן הגיעו "הרופאים הלא-רוסים" שמטפלים לכאורה בפוטין, אך ציין שמנהיג הקרמלין החולה "סומך עליהם" והטיפול מפוקח על ידי הרופאים המובילים במוסקבה, לדבריו. בדיילי מייל דווח שבעבר טענו מקורות בכירים שחייו של פוטין תלויים בתרופות מצילות חיים שניתנו לו על ידי רופאים ישראלים והן נרכשות בישראל.

יתרה מכך, על פי הדיווחים ישראל השתמשה במידע זה כדרך לאיים על פוטין לפתור את משבר הסוכנות היהודית, כאשר ביולי השנה משרד המשפטים ברוסיה דרש להסיר את הסוכנות היהודית מרשימת הארגונים הבלתי ממשלתיים הרשומים ברוסיה, ולמעשה להפסיק את פעילותה במדינה. ערוץ הטלגרם הרוסי General SVR, המופעל על ידי סוכן מודיעין רוסי לשעבר, העלה טענות כי הטיפול בסרטן של ולדימיר פוטין עלול להיעצר בשל החמרת היחסים עם ישראל ושפוטין "הוזהר מפני בעיות אפשריות באספקת התרופות שנרכשו בישראל לצורך הטיפול בו".

קרבות הירושה החלו

פוטין "מוקף עופות דורסים" בזמן שאחד ממקורביו הבכירים מתכנן הפיכה

לכתבה המלאה

"יש לו בעיות רפואיות די רציניות," אמר סולובי, "החמורה שבהם היא הסרטן. עד כה הוא נשמר בחיים על ידי הטיפול שניתן לו על ידי רופאים שאינם רוסים. האסטרטגיה והטקטיקה של הטיפול הוגדרו על ידי רופאים מחוץ לרוסיה והם אלה שביצעו בו ניתוח בפברואר 2020, זמן קצר לאחר שאובחן כחולה סרטן".

למרות שהוא נעזר בטיפולים החדשניים ביותר של הרפואה המערבית, טען סולובי ש"הסוף כבר נראה באופק, אפילו לפי הרופאים שמעניקים לו את הטיפול הזה, כי שום תרופה לא יכולה לנצח את הסרטן".

עוד דיווחים על מצבו הבריאותי של פוטין
פוטין החולני תועד מתנשם ומתנשף בכבדות בפגישה עם שחקניות שהתחזו לאמהות של חיילים מתים

מסמכים רפואיים שדלפו: לולדימיר פוטין יש פרקינסון וסרטן והוא "מלא בסטרואידים ותרופות פסיכאטריות"

הסימן המסתורי על ידו של פוטין מוכיח שהוא על סף מוות?

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין מארח את ראשי חבר המדינות בסנט פטרסבורג, 26.2.2022. Sputnik/Alexei Danichev, רויטרס
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין מארח את ראשי חבר המדינות בסנט פטרסבורג, 26.2.2022/רויטרס, Sputnik/Alexei Danichev

מאז הפלישה של רוסיה לאוקראינה בפברואר, נפוצו שמועות על בריאותו המדרדרת לכאורה של פוטין, כשלפי הדיווחים בכלי התקשורת השונים הוא נאבק גם בסרטן הלבלב וגם במחלת הפרקינסון. "אני יכול לאשר שהוא אובחן עם מחלת פרקינסון בשלב מוקדם, אבל זה כבר התקדם מאז", טען מקורב לשירותי הביטחון במיילים שדלפו. "עובדה זו תוכחש בכל דרך אפשרית ותוסתר", אמר המקור.

בקרמלין מכחישים שהמנהיג הרוסי, שאוהב להקרין דימוי כוחני, סובל מאיזושהי מחלה.

מוקדם יותר החודש, דווח שפוטין נפל חמש מדרגות בביתו, נחת על עצם הזנב ועשה על עצמו צרכים. למרות שצוות האבטחה שלו מיהר לצידו, הנפילה הקשה גרמה לו "לעשות את צרכיו באופן לא רצוני" על פי הדיווחים, שגם אותם הכחישו בקרמלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully