וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולדימיר פוטין נפל במדרגות ועשה על עצמו צרכים - המאהבת שלו התעלמה

4.12.2022 / 9:46

אלינה קבייבה בת ה-39, נחשבת למאהבת הוותיקה של פוטין בן ה-70. היא ערכה הופעה פומבית נדירה, אך לא התייחסה לדיווחים לפיהם הוא הכריח אותה לעבור הפלה או שנפל במדרגות במהלך סוף השבוע בשל הסרטן ממנו הוא סובל

אלינה קבייבה בפתיחת מרכז אימונים חדש להתעמלות בסוצ'י/KREMLIN.RU

"המאהבת הסודית" של ולדימיר פוטין ערכה הופעה פומבית נדירה בסוף השבוע, אך נמנעה מכל אזכור של המלחמה באוקראינה והשמועות על בעיות הבריאות של המנהיג הרוסי.

ב"דיילי מייל" הבריטי דווח שהמתעמלת האולימפית שזכתה במדליית הזהב, אלינה קבייבה בת ה-39, נראתה השנה פחות מחצי תריסר פעמים, אך הופיעה אתמול (שבת) כדי לפתוח מרכז אימונים חדש להתעמלות. בפתיחת המתחם החדש בסוצ'י, היא נמנעה מלהזכיר את פוטין בן ה-70, על רקע הדיווחים שהוא החליק על מדרגות ביתו במוסקבה ולאחר מכן "עשה את צרכיו על עצמו", ושהוא סובל מסרטן ובעיות בריאות אחרות.

במהלך סוף השבוע דווח בכלי תקשורת עצמאיים ברוסיה שפוטין נפל במורד מספר מדרגות במעונו הרשמי בקרמלין ושומרי הראש שלו פינו אותו מיד לספה סמוכה. רופאיו האישיים הגיעו לעזור לו ומצאו שהוא נפגע בעצם הזנב, ולכאורה גילו שיש לו "סרטן של מערכת העיכול", כך נטען בערוץ הטלגרם General SVR. הם גם טענו שהנפילה גרמה לו לעשות על עצמו את צרכיו באופן לא רצוני.

ולדימיר פוטין נפגש עם אמהות של חיילים שנהרגו במלחמה באוקראינה. Sputnik/Mikhail Metzel, רויטרס
ולדימיר פוטין נפגש עם אמהות של חיילים שנהרגו במלחמה באוקראינה/רויטרס, Sputnik/Mikhail Metzel

לא ברור איך הם מצאו סרטן בזמן שבדקו אותו לאיתור נזקים מהנפילה, אבל ערוץ הטלגרם הרוסי הזה הוא המקור לכל המידע הבריאותי על מצבו של פוטין ועל פי הדיווחים הוא מנוהל על ידי מקורות בכירים בתוך הקרמלין, ככל הנראה על ידי סגן גנרל לשעבר בשירות הביון החוץ הרוסי הידוע בכינויו "ויקטור מיכאילוביץ'". הערוץ עוקב באופן קבוע אחרי בריאותו של הנשיא וטוען שיש לו בעיות רפואיות חמורות שלא נחשפו רשמית.

לפי הדיווח האחרון, פוטין ירד במדרגות כאשר הוא "מעד ונפל על גבו, ולאחר מכן הוא נפל על הצד והחליק במורד כמה מדרגות". צוות רפואי "הגיע תוך דקות ספורות, אך לא היה יכול לבדוק מיד את הנשיא", בגלל שהוא סובל מסרטן של מערכת העיכול, וכתוצאה מכך הוא כבר "חווה בעיות חמורות בעיכול" - והנפילה גרמה ל"תגובה גופנית לא רצונית". לפי הדיווח "לפני הבדיקה הגופנית, הרופאים ליוו את הנשיא לשירותים ועזרו לנקות אותו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
וולדימיר פוטין ואלינה קבייבה. KREMLIN.RU, צילום מסך
אם ארבעת ילדיו של פוטין סרבה להתייחס למצבו הבריאותי/צילום מסך, KREMLIN.RU

למרות שהסיפור על התקרית המדאיגה ומביכה של פוטין הפכה לוויראלית, קבייבה סרבה להתייחס לכך במהלך הופעתה הנדירה. למעשה היא היא נמנעה לחלוטין מלהזכיר את פוטין וגם לא התייחסה ישירות למלחמה באוקראינה. במקום זאת היא אמרה למתעמלים בטורניר Divine Grace ש"הבלתי אפשרי הוא אפשרי".

"כשהייתי בהתעמלות וספורטאית, לא יכולתי אפילו לחלום על תנאים כאלה כפי שיש לכם במרכז אימון הספורט החדש הזה", היא אמרה, "אבל כפי שהחיים מראים - הבלתי אפשרי הוא אפשרי ורוסיה היא מדינה של הזדמנויות גדולות.

וולדימיר פוטין ואלינה קבייבה. POLARIS/EYEVINE, צילום מסך
במהלך חודש ספטמבר נפוצו שמועות לפיהן היא בהריון וכי פוטין הורה לה לבצע הפלה/צילום מסך, POLARIS/EYEVINE

אחרי שפרשה מעולם הספורט קבייבה פצחה בקריירה פוליטית ובשנים 2007-2014 כיהנה כחברת פרלמנט בדומה, הבית התחתון בפרלמנט הרוסי, מטעם מפלגת השלטון של פוטין. כיום אין לה שום תקפיד רשמי, אולם רבים מחשיבים אותה כ"אישה הראשונה הבלתי רשמית של המדינה" ועל פי הדיווחים ברוסיה היא ופוטין נמצאים במערכת יחסים מאז 2008, ועל פי ההערכות כבר יש להם ארבעה ילדים.

במהלך חודש ספטמבר נפוצו שמועות לפיהן היא בהריון וכי פוטין הורה לה לבצע הפלה. "כבר דיווחנו בתחילת מאי השנה שאלינה קבייבה בהריון, ואחרי שנודע על מין הילד שטרם נולד, דיווחנו שלפוטין וקבייבה תהיה ילדה בקרוב", פרסם ערוץ הטלגרם General SVR בספטמבר. "אבל נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, חשב שההריון הוא בתזמון לא טוב ולא היה מעוניין בילד נוסף, לא מתוכנן. כתוצאה מכך, היחסים בין פוטין לקבייבה התדרדרו. בסוף אוגוסט, הנשיא התעקש שאלינה תעשה הפלה, למרות שההריון כבר נמשך יותר מ-20 שבועות ולא היו סיבות רפואיות להפלה. לאחר ההפלה הופיעו סיבוכים ובמשך זמן מה קבייבה לא הייתה יכולה להופיע בפומבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully