וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאהבת המתעמלת של פוטין יצאה מהבונקר עם "פנים חדשות"

עודכן לאחרונה: 26.4.2022 / 15:36

מדליסטית הזהב האולימפית, אלינה קבייבה בת ה-38, הופיעה באירוע התעמלות אומנותית לנוער במוסקבה ונראתה "יפה יותר באופן ניכר" לפי התקשורת המקומית, מה שעורר מיד ספקולציות כי השתמשה באותו מנתח קוסמטי כמו פוטין

אלינה קבייבה בתרגיל אולימפי/POLARIS/EYEVINE

אלינה קבייבה המאהבת הסודית (לכאורה) של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין שנעלמה מעין הציבור בחודשים האחרונים צצה לפתע באופן דרמטי עם "מראה חדש", זאת ברקע שמועות שהיא מסתתרת בבית מסתור בשוויץ או בבונקר גרעיני בסיביר.

קבייבה, בת ה-38, מתעמלת אומנותית שזכתה במדליית ארד במשחקים האולימפיים ב-2000 בסידני ובזהב במשחקי אתונה ב-2004, שבה חזרה לאולם ההתעמלות האומנותית לנוער במוסקבה. בתמונות היא נראית באולם VTB במוסקבה בסוף השבוע האחרון, לקראת אירוע הצדקה השנתי של פסטיבל אלינה שנערך אמש, שבת 22 באפריל.

ככה היא נראית היום

אלינה קבייבה באולם התעמלות אומנותית במוסקבה, 22.4.2022. @ekaterina_sirotina_of, צילום מסך
אלינה קבייבה באולם התעמלות אומנותית במוסקבה, 22.4.2022/צילום מסך, @ekaterina_sirotina_of

התמונות עוררו מיד ספקולציות שהיא השתמשה באותו מנתח קוסמטיקאי כמו פוטין על רקע טענות שנראה שהיא עברה טיפול בוטוקס ומילוי פנים.

בקוסמופוליטן הרוסי דווח ש"משהו באמת השתנה בפניה של קבייבה", והוסיפו כי "הספורטאית האגדית הייתה יפה יותר באופן ניכר". תוך שהם נענעים מקישור בינה לבין פוטין, נאמר בדיווח על האישה שעל פי האמונה הרווחת במדינה היא הגברת הראשונה הבלתי רשמית של רוסיה: "אלינה קבייבה היא אחת הנשים המסתוריות והסודיות ביותר בארצנו. המתעמלת כמעט אף פעם לא מופיעה בציבור, אינה מופיעה ברשתות חברתיות, ואי אפשר לראות אותה בטעות ברחוב או במרכזי קניות".

עוד על קבייבה

בת הזוג של פוטין: "זה הפרק הכי מביש בתולדות הספורט העולמי"

לכתבה המלאה

מיצאו את ההבדלים

אלינה קבייבה, מתעמלת אמנותית לשעבר. Sasha Mordovets, GettyImages
אלינה קבייבה, מתעמלת אמנותית לשעבר/GettyImages, Sasha Mordovets

ואז היא עלתה לנאום

אמש היא ביצעה הופיעה נדירה במוסקבה, במסגרת פסטיבל ההתעמלות "אלינה" (שנקרא על שמה). היא עמדה ונאמה מול תפאורה מכוסה בסמלי "Z", הסימון הצבאי הרוסי שהפך לסמל התמיכה במלחמה באוקראינה, דיברה על מלחמת העולם השנייה ואמרה,בלי שמץ של אירוניה: "לכל משפחה יש סיפור מלחמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully