וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על הכוונת: הנשים שכבשו את "ליבו השחור" של פוטין

13.4.2022 / 0:07

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ידוע לשמצה בשמירה על פרטיות בחייו האישיים, אבל זה לא עצר את הרכילות על גרושתו, המאהבות שלו ובנותיו - שכעת נחשפות בעקבות הסנקציות שמטיל המערב על על בכירים רוסים ומשפחותיהם

ולדימיר פוטין ואשתו הודיעו: אנחנו מתגרשים/צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד

ולדימיר פוטין ידוע כאדם פרטי מאוד בכל הנוגע לחייו האישיים ובעיקר לגבי הנשים בחייו, אבל הסנקציות הכלכליות שמטיל המערב על רוסיה שופכות אור על כל הנשים שהכניס להריון, בנותיו (הרשמיות והסודיות) והמאהבות שלו לשעבר ובהווה, שחיות חיי פאר רהבתניים במדינות המערב שממומנים מכסף שנגנב מהעם הרוסי - כך טוענים בניו יורק פוסט.

מכיוון שהסנקציות המערביות מנסות לפגוע בכלכלה הרוסית, הרשויות עברו ממאבק בחבריו האוליגרכים של פוטין למקורביו ובני משפחתו. ועבור פוטין - משפחה היא הנשים שכיכבו בחייו.

"אנחנו מאמינים שרבים מהנכסים של פוטין מוסתרים אצל בני משפחה, וזו הסיבה שאנחנו מכוונים אליהם", אמר פקיד ממשל בכיר בארה"ב ל"וושינגטון פוסט" בשבוע שעבר. עו"ד תומס פיירסטון, מומחה לסנקציות כלכליות מסכים ואומר: "נראה שהסנקציות נועדו להגביר את הלחץ על פוטין באופן אישי על ידי גרימת מבוכה - בגלל שהוא ניסה כל כך להרחיק את בנותיו מאור הזרקורים וגם בגלל שיש סיבות להאמין שהן מחזיקות בחלקים גדולים מעושרו", אמר פירסטון לניו יורק פוסט. "אני חושב שזה עשוי גם להיות מתוכנן בכדי לשלוח לו מסר על סוג המודיעין שיש לארה"ב ונאט"ו בקשר לחייו האישיים ושהם מוכנים להשתמש בו".

פוטין תקף בעבר את "אלה שעם אפם הארוך והפנטזיות האירוטיות שלהם חודרים לחייהם של אחרים. יש לי חיים פרטיים שבהם אני לא מאפשר התערבות. יש לכבד את זה", אבל בעקבות הסנקציות הזרקור הופנה לעברן - אז מי הן הנשים בחייו של וולדימיר פוטין?

לודמילה שקרבנבה

וולדימיר פוטין ואשתו לודמילה פוטינה (שקרבנבה) בשנת 2008 בועידת ה-G8. www.g8russia.ru, GettyImages
וולדימיר פוטין ואשתו לודמילה פוטינה (שקרבנבה) בשנת 2008 בועידת ה-G8/GettyImages, www.g8russia.ru

הדיילת הרוסייה הזו נישאה לפוטין ב-1983 והייתה רשמית "הגברת הראשונה" של המדינה כשפוטין הפך לראשונה לנשיא בשנת 2000. למרות שכבר אז הם ניהלו חיים נפרדים הם נפרדו רשמית רק בשנת 2013.

שתי בנותיהם נמצאות כעת ברשימת הסנקציות: מריה פוטינה, בת ה-36, המשתמשת בשם המשפחה וורונטסובה והיא הבעלים המשותף של נומנקו, חברת השקעות בתחום הבריאות, וקטרינה טיכונובה, בת 35, רקדנית תחרותית לשעבר שכיום אחראית על מכון חדש לבינה מלאכותית באוניברסיטת מוסקבה.

מריה חיה בפאר רב בהולנד, שם נישאה לאיש העסקים ההולנדי יוריט פאסן, שהחזיק במשרה בשכר גבוה הקשורה למגזר הנפט והגז של רוסיה. אבל הם גורשו מהולנד ונאלצו להימלט חזרה לרוסיה ב-2014 לאחר הפלת טיסה 17 של מלזיה איירליינס על ידי טיל רוסי שהותירה 298 הרוגים - כולל 193 אזרחים הולנדים.

קתרינה, בינתיים, נישאה לקיריל שמאלוב ב-2013 - ואז הוא הפך למיליארדר הצעיר ביותר ברוסיה, כדירקטור ובעלים חלקי של סיבור, חברת נפט ופטרוכימיה רוסית. הם התגרשו ב-2018.

הבנות הרשמיות של פוטין

פוטין ולודמילה התגרשו ב-2014 ומאז היא נישאה בשנית ועברה לגור בדרום צרפת. בעלה החדש, ארתור אוקרני, צעיר ממנה בשני עשורים ועל פי השמועות הוא בכלל פקיד צבאי של GRU (שירות המודיעין הראשי של צבא הפדרציה הרוסית) שתפקידו הוא לפקוח עליה עין בזמן שהיא עובדת על פרויקטים "לקידום השפה והתרבות הרוסית", בחסות המרכז לפיתוח תקשורת בין אישית..

סבטלנה קריבונוגיק

ב-2003, לפי הדיווחים, לפוטין נולדה ילדה סודית עם עוזרת בית שהפכה למאהבת שלו בזמן שעבדה באחד ממתחמי היוקרה שלו. כיום יש לה אימפריה עסקית של 95 מיליון דולר והיא בעלים בשותפות של אחד מהבנקים הפרטיים הגדולים ברוסיה, שנוסד מכספי המפלגה הקומוניסטית בשנות ה-90 ושל מועדון לילה ארוטי.

היום היא מתגוררת במונקו, בדירה בשווי 4.1 מיליון דולר שנרכשה על ידי חברה מסתורית שנחשפה במסמכי פנדורה בסתיו שעבר - יחד עם בתה בת ה-19, לואיזה רוזובה, המוכרת גם בשם אליזבטה קריבונוגיק.

רוזובה דומה באופן מדהים לפוטין ולמרות שהיא עצמה (או אימא שלה) מעולם לא התייחסו לנושא, היא אמרה בעבר ל-GQ הרוסית שהיא 'כנראה' נראית "דומה" לפוטין בצעירותו.

בשנת 2020, לאחר שרוזובה נחשפה באתר אינטרנט רוסי כבתו של הנשיא הפופולריות שלה ברשתות החברתיות זינקה והיא צברה מאות אלפי עוקבים באינסטגרם והיא פרסמה שם תמונות של חיי המותרות שלה - אם כי כמעט ולא חשפה את פרצופה. לאחר שפוטין פלש לאוקראינה,עמוד האינסטגרם שלה התמלא בתגובות אנטי-מלחמתיות על ידי גולשים שתקפו אותה וקראו לאביה פושע מלחמה - והיא מחקה את כל העמודים שלה ברשתות החברתיות ונעלמה.

אלינה קבייבה

וולדימיר פוטין ואלינה קבייבה. POLARIS/EYEVINE, צילום מסך
וולדימיר פוטין ואלינה קבייבה/צילום מסך, POLARIS/EYEVINE

כבר מספר שנים פוטין מנהל (ככל הנראה) מערכת יחסית סודית עם המתעמלת האומנותית זוכת מדליית הזהב האולימפית אלינה קבייבה - ועל פי מקורות שמקורבים למנהיג הרוסי בימים אלה הוא יוצא מגדרו כדי להסתיר אותה ואת ארבעת ילדיהם במקום בטוח.

קבייבה, כיום בת 38, זכתה במדליית ארד במשחקים האולימפיים ב-2000 בסידני ובזהב באותה קטגוריה במשחקי אתונה ב-2004. אחרי שפרשה, קבייבה פצחה בקריירה פוליטית ובשנים 2007-2014 כיהנה כחברת פרלמנט בדומה, הבית התחתון בפרלמנט הרוסי, מטעם מפלגת השלטון של פוטין. היא אמרה ב-2014 כנשאלה על חייה האישיים: "לכל אחד צריך להיות סודות קטנים משלו", לפני שהוסיפה: "אני מקווה שמתישהו הרכלנים יירגעו".היא כמעט ולא נראתה בציבור מאז החלו השמועות על מערכת היחסים בינה לבין האיש החזק ברוסיה. לאחר שהייתה מאורסת לקצין משטרה עד 2005, כל הדיווחים בשנים האחרונות מצביעים על כך שהיא בת זוגו של פוטין - ושהם הביאו לעולם ארבעה ילדים - שתי בנות תאומות ושני בנים, שנולדו כולם בשוויץ.

אלינה קבייבה. Ryan Pierse / Staff, GettyImages
אלינה קבייבה/GettyImages, Ryan Pierse / Staff

קבייבה ככל הנראה הייתה מוסלמית והמירה את דתה לאורתודוקסיה רוסית עבור פוטין, אומרים המקורות. היא מכונה ברוסיה "אווה בראון" של פוטין, ועל פי הדיווח של pagesix של הניו יורק פוסט, היא מסתתרת בימים אלה בבקתה אלפינית אי שם בהרי שוויץ עם ארבעת ילדיה הקטנים, הכוללים את בנותיה התאומות בנות ה-7 שנולדו בעיר לוגאנו שבדרום שווייץ. הפוסט מוסיף כי לארבעת ילדיו של פוטין עם קבייבה יש דרכונים שוויצריים ועל פי הדיווחים, חבריה דוחקים בה להשתמש בהשפעתה על פוטין בכדי לעצור את המלחמה.

ויקטוריה לופירבה

לפי הדיווחים ברוסיה, לופירבה היא המאהבת של פוטין, או לפחות הייתה בשנים האחרונות. לופיריבה, מיס רוסיה לשנת 2003, קיבלה ג'וב נוח ומבוקש כשגרירה של המונדיאל שנערך ברוסיה ב-2018. היא טסה באופן קבוע כנציגת רוסיה לבירות העולם, ואף השתתפה בשבוע שעבר בהגרלת המונדיאל בדוחא לאחר שהפכה לשגרירה רשמית המדינה של גביע העולם ובמקביל היא מנהלת את תחרות מיס רוסיה.

מקורות במוסקבה סבורים שלופיריבה לא היתה מקבלת את המשרה הזו אם פוטין לא היה מורה על כך אישית, והיא זכתה במדינה לכינוי "האישה האהובה על פוטין". מגישת הטלוויזיה הפופלרית, לה יש כמעט שני מיליון עוקבים באינסטגרם, לא מצניעה את התמיכה שלה בנשיא וקראה להצביע לו לא פעם.

השמועות על הרומן בין השניים החלו לאחר מינוייה לתפקידים הרשמיים ב-2018, אם כי היא נשואה בימים אלה לבחור רוסי בשם איגור בולארוב ולשניים יש ילד בן שלוש. בעבר היא גם יצאה עם מספר כדורגלנים, ואף הייתה נשואה לשחקן הכדורגל הרוסי פדור סמולוב במשך שנתיים מ-2013 עד 2015, שהתבטא לאחרונה נגד הפלישה של רוסיה לאוקראינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully