וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבת הסודית של פוטין תחת מתקפה: "אבא שלך רוצח פסיכופת"

עודכן לאחרונה: 2.3.2022 / 11:02

לואיזה רוזובה, סטודנטית בת 18 מעיר הולדתו של ולדימיר פוטין סנט פטרסבורג, היא על פי הדיווחים בתו הסודית של המנהיג הרוסי ובמקביל לשמועות שהמנהיג הרוסי העביר את משפחתו לבונקר סודי היא סופגת נאצות ברשת - למרות שלא פירסמה כלום כבר חודשים

בווידאו: פוטין תוקף את נאט"ו/צילום: רויטרס

לואיזה רוזובה, סטודנטית בת 18 מסנט פטרסבורג, מותקפת באינסטגרם מאז החלה הפלישה הרוסית לאוקראינה כשהגולשים שואלים אותה: 'את יושבת בבונקר כמו עכברוש?" - וכל זה בגלל שהיא ככל הנראה בתו הסודית של מנהיג רוסיה ולדימיר פוטין. כשבקביל בתקשורת העולמית פורסמו הערכות לפיהן פוטין החביא לאחרונה את בני משפחתו בבונקר יוקרתי ומשוכלל ב'עיר תת-קרקעית' שנמצאת בסיביר, שנועד להגנה במקרה של מלחמה גרעינית.

רוזובה, שיש לה 84,000 עוקבים, הפסיקה לפרסם באינסטגרם לפני חמישה חודשים, מה שעורר את החשד שפוטין הורה לה להפסיק - אם כי החשבון שלה נותר גלוי. הפרסום האחרון שלה זו תמונה של הרגל שלה מציצה מתחת לשמיכה ליד לפטופ, כשבכל התמונות שלה היא עשתה מאמץ להסתיר או לטשטש את פניה במידת האפשר, מה שמרמז שהיא לא רוצה שזהותה תהייה ידועה.

רוזובה היא בה של המנקה שהפכה למולטי-מיליונרית סבטלנה קריבונוגיק, בת 46, כיום בעלים של חלקים של בנק רוסי גדול ושל מועדון לילה ארוטי. מעט מאוד מידע זמין כיום לגבי עברה של קריבונוגיק, אך הסברה הרווחת היא שהיא הייתה בעבר מנקה שהתגוררה בשכונה ענייה בסנט פטרסבורג. בשלב מסוים, היא הכירה את פוטין בסוף שנות ה-90, כאשר הנשיא הנוכחי עדיין עמד בראש ארגון שירות הביטחון הפדרלי ומאותו רגע אורח החיים שלה השתנה באופן קיצוני. כיום הונה העצמי מוערך בכ-102 מיליון דולרים. כמו כן, היא אמה של נערה מתבגרת - בתו, לכאורה, של הנשיא המכהן. על פי תחקיר של האתר "Proekt" קריבונוגיק ניהלה רומן עם פוטין כשהיה נשוי לאשתו הראשונה ואם שתי בנותיו - לודמילה פוטינובה. בתחקיר נטען שמערכת היחסים בין הנשיא ואשת העסקים הסתיימה בסופו של דבר אחרי שהוא החל לנהל רומן עם המתעמלת האולימפית לשעבר אלינה קבייבה (שטענה בעצמה כי הולידה לפוטין ילדים, לפני שנעלמה באורח מסתורי).

סבטלנה - שהיא גם בעלת נכס מפואר בשווי 3.1 מיליון ליש"ט במונקו - לא הגיבה מעולם לטענות לפיהן בתה היא גם בתו של פוטין, וגם רוזובה עצמה לא התייחסה לנושא, למרות שאמרה בעבר ל-GQ הרוסית שהיא 'כנראה' נראית "דומה" לפוטין בצעירותו.

עוד על חיי האהבה של פוטין

האם מיס רוסיה לשעבר היא הפייבוריטית החדשה של ולדימיר פוטין?

לכתבה המלאה

למרות שהיא מעולם לא חשפה את פנייה ברור לחלוטין שלא רק שהיא נערה חובבת אופנה, היא אוהבת במיוחד מותגי על, ומקפידה לתעד כל רכישה חדשה של מוצרים של גוצ'י, איב סן לורן, בוטגה ונטה, טום פורד, שאנל, לואי ויטון, דיור ועוד.

היעלמותה המסתורית מאינסטגרם הגיעה כיממה לאחר פרסום "מסמכי פנדורה", שחשפו פרטים על אנשי עסקים ברחבי העולם - וביניהם גם על אימא שלה שנחשף שעברה לדירת יוקרה במונטה קרלו שבועות ספורים אחרי שבתה נולדה. זמן קצר אחרי שהמסמכים פורסמו, רוזטה התייחסה ברשתות החברתיות לדיווחים על דירת היוקרה במונטה קרלו ויש שיאמרו שאפילו אישרה את הקשר שלה ושל אמה אליה. "יפהפה!", היא כתבה. "אני מכירה את המקום הזה". מאז היא לא פירסמה יותר ברשת תמונות ורבים סבורים שבכירים בקרמלין השתיקו אותה.

למרות שפוטין מעולם לא הכיר בה באופן פומבי והיא לא מפרסת תמונות כבר חודשים, בימים האחרונים הפוסט האחרון של רוזובה, מאוקטובר 2021, התמלא בנאצות בהן היא מואשמת שהיא "בת של רוצח, פושע מלחמה, פסיכופת ומכור לסמים".

רבים ניצלו את החשבון שלה כדי לתקוף את הרוסים ואת העןמד בראשם, תוך שהם קוראים לו אביה: 'בזמן שאת מסתובבת במונקו, אנשים מהדור שלך מתים באוקראינה בגלל אביך. הגורל שלך יהיה כמו זה של משפחת מילושביץ' כשאבא שלך יישלח להאג. הראי את פניך, פחדנית!"

בנוסף נכתב לה לה: 'חיילים רוסים צעירים נשלחים לאוקראינה בלי שום ידיעה היכן הם נמצאים, במי הם נלחמים ומה הם עושים. הכלכלה הרוסית קורסת ומגיעה לאפס מוחלט. בקרוב, אם זה עוד לא קרה, לא נוכל להשתמש בנטפליקס, ספוטיפיי, רשתות חברתיות, לשלם עם גוגל ו-Apple Pay, כל המותגים הפופולריים מחירימים אותנו ולא ניתן לצאת מרוסיה".

לרוזובה נכתב גם: 'אוקראינים רבים שכחו מהי שינה כמו שצריך - שלא לדבר על לישון במיטה שלהם. הם הרי מבינים שאם הם יירדמו, אולי הם לא יתעוררו בכלל. אנשים מעבירים את הלילה בבסיסים כמו עכברושים כי פצצות נופלות מהשמיים. כל מה שאת צריכה לעשות זה לא לשתוק, לא לעמוד מהצד. ספרי לאנשים את האמת על מה שקורה באוקראינה! אנחנו רוצים לחיות בשלום ולישון בשלווה במיטותינו, לדעת שבבוקר הקרוב החברים והמשפחה שלנו יהיו בחיים".

תגובות שנכתבו ללואיזה רוזובה הבת הסודית של פוטין. luizaroz_, צילום מסך
תגובות שנכתבו ללואיזה רוזובה הבת הסודית של פוטין/צילום מסך, luizaroz_

אבל היו גם מגיבים שהגנו עליה, כשאחד שאמר: 'אל תשפטו אותה... זו לא אשמתה" ואחר כתב: "היא לא יכולה לעשות כלום בגלל שיש לה אבא משוגע. היא רק בן אדם. היא לא אשמה". מגיבה בשם מרטינה השיבה: 'כן, היא אשמה בשיתוף פעולה פסיבי. זה אותו דבר כמו רוב הגרמנים בתקופה הנאצית" ואחר ביקש ממנה: "תתקשר אליו - אם הוא אוהב אותך... אולי תוכלי לשכנע אותו להפסיק להרוג'. מגיב נוסף כתב: 'תפסיקו לכתוב שהיא חפה מפשע. היא בתו של השטן הזה! היא יכולה לפחות להראות שהיא לא מסכימה עם מה שאביה עושה, לנסות איכשהו להשפיע עליו.

"לפוטין לא אכפת מאנשים רגילים, אבל אולי הבנות שלו עדיין יכולות להגיד לו משהו. היא נשארת שקטה כי היא יודעת שאם היא תגיד מילה אחת רעה לאבא, היא תהיה מנותקת מהכסף גדול, דירות היוקרה והמותגים שהיא אוהבת. לצערי, יש דברים חשובים - ודברים חשובים יותר. כנראה, ארנקים ווילות חשובים לה יותר מחיי אדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully