וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה סוערת: האם זו ההוכחה שפוטין התחחתן בסתר עם ספורטאית מפורסמת?

25.2.2017 / 6:50

השמועות על יחסים בין הנשיא ואלינה קבייבה, אחת המתעמלות האמנותיות הטובות בהיסטוריה, החלו עוד ב-2008. כעת, לאחר שהופיעה עם טבעת נישואים לאירוע פרסומי, הן רק התגברו

אלינה קבייבה בתרגיל אולימפי/POLARIS/EYEVINE

בסרטון: אלינה באולימפיאדת אתונה 2004

בסרטון - אלינה קבייבה באולמיפיאדת 2004

בשנים האחרונות נפוצו עוד ועוד שמועות על רומן שמנהל (לכאורה) נשיא רוסיה ולדימיר פוטין עם הספורטאית האולימפית אלינה קבייבה. לאחרונה ערכה מדליסטית הזהב בהתעמלות אמנותית מאתונה 2004 הופעה ציבורית נדירה ובה צולמה עונדת טבעת נישואין, מה שרק הוסיף לשמועות על יחסה עם הנשיא הכל יכול.

זה קרה במסיבת עיתונאים לקראת גרנד פרי מוסקבה בהתעמלות אמנותית, אליה הופיעה בשמלה לבנה ועם טבעת על הקמיצה הימנית שלה - סמל לנשים נשואות ברוסיה. גם הפעם היא סירבה להתייחס לשמועות הרבות, ביניהן זו שגורסת שלה ולפוטין יש ילדים משותפים.

עוד ב"אסור לפספס"
עכשיו יש הוכחות: ולדימיר פוטין הוא בן אלמוות ונוסע בזמן
פוטין מפיץ תמונות עירום לסביות של פוליטיקאית וסרטון סקס של רה"מ לשעבר?

אבל את הגולשים זה לא עצר מלהגיב. "איזו אישה יפה!" כתב אחד. "אם הכל נכון עליה ועל פוטין, במקומו הייתי מתחתן איתה ומביא אותה לאור הזרקורים, לא מחביא אותה". אחרת טענה: "הם כבר נשואים, התחתנו בכנסייה וזה נכון ב-100 אחוז. הם עושים זאת בדרך הנכונה ולא מפרסמים את זה".

השמועות על השניים החלו כבר ב-2008, אז פורסם בעיתון מוסקבאי כי פוטין התגרש מאשתו והתחתן בחשאי עם קבייבה. מאז שפוטין התגרש רשמית מאשתו ליודמילה ב-2014, לרוסיה אין גברת ראשונה.

קבייבה, שנחשבת לאחת המתעמלות האמונותיות הטובות ביותר בתולדות רוסיה, זכתה בשתי מדליות אולימפיות, 14 מדליות באליפויות העולם ו-25 מדליות באליפויות אירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully