וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטין מפיץ תמונות עירום לסביות של פוליטיקאית וסרטון סקס של רה"מ לשעבר?

31.8.2016 / 12:54

האם הממשל הרוסי משתמש בשיטות נלוזות כדי להלחם במתנגדיו? כך טוענים גורמים באופוזיזציה, לאחר שמספר כלי תקשורת פרו-ממשלתיים פרסמו השבוע תמונות מיניות של אחת ממתנגדיו של פוטין. זאת לאחר שדלף סרטון סקס של מתנגדת אחרת - עם רה"מ לשעבר

עריכה: אביב אירגז

בסרטון - מבקר של הנשיא פוטין נהרג בפיצוץ רכב באוקראינה

האם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין משתמש בתקשורת הרוסית בכדי לחבל במתמודדים בבחירות שמתנגדים לו? מספר כלי תקשורת רוסיים הידועים כתומכים של הנשיא םרסמו השבוע תמונות עירום לסביות של הפוליטיקאית מריה ברנובה שנחשפו ברשת וגרמו מבוכה רבה לאקטביסטית מהאופוזיציה.

באחת מהתמונות שנגנבו מטלפון נייד נראית ברנובה בת ה-32 כשהיא נטולת חולצה ובאחרת היא נראית מתנשקת עם מנהלת הקמפיין שלה, פולינה נמירובסקה בת ה-20. נראה כי המניע להדלפה הוא כוונתה של ברנובה להתמודד כמתמודדת עצמאית בבחירות לפרלמנט ב-18 בספטמבר. ברנובה עצמה לא הגיבה עד כה להדלפת התמונות הפרטיות אך אמרה שהיא "תדון בשדיים שלה" לאחר שקמפיין הבחירות יסתיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"תדון בשדיים אחרי הבחירות". ברנובה ונמירובסקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נמירובסקה סיפרה התמונות כי צולמו בטלפון הנייד שלה. "משהו קרה לפני חודש וחצי בערך, קיבלתי הרבה הודעות לכל החשבונות שלי וזאת יכולה להיות הסיבה", אמרה.

ברנובה שמעולם לא הסתירה את נטייתה המינית, נתמכת על ידי קבוצת "רוסיה הפתוחה" הפרו-דמוקרטית המונהגת על ידי איש העסקים ואיל הנפט מיכאיל חודורקובסקי, אחד מיריביו הבולטים של הנשיא ולדימיר פוטין.

עוד באותו נושא

פוטין מתכונן לבחירות ומוודא שאחרוני מתנגדיו לא יפצו פה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונות נגנבו מפלאפון פרטי./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברנובה שמעולם לא הסתירה את נטייתה המינית, נתמכת על ידי קבוצת "רוסיה הפתוחה" הפרו-דמוקרטית/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדברי גורמים באופוזיציה, ההדלפה האחרונה היא עוד הוכחה לטריקים המלוכלכים שמפעילה הממשלה נגד מתנגדי הנשיא. כך למשל, באפריל השנה נחשף סרטון סקס של נטליה פלבין, מתנגדת בולטת למשטרו של פוטין. היא צולמה עם מאהבה מיכאיל קסיאנוב, ראש הממשלה לשעבר בתחילת שנות ה-2000 וכיום עומד בראש תנועת האיחוד הדמוקרטי העממי הרוסי - המתנגדת לפוטין.. הסרטון של השניים צולם במצלמה נסתרת בבית מלון ופלבין טענה כי מאחוריו עומדות רשויות הממשלה.

הסרטון המפליל:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully